Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

12.2.2017
Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadaljevala z aktivnostmi v okviru osebnega sponzorstva trenutno ene vodilnih smučark v svetovnem pokalu ter nove svetovne prvakinje v smuku, Ilke Štuhec.

»Okus po tekmi« je rdeča nit komunikacije, ki se nanaša na slogan blagovne znamke »Okus po domu« (ta je bil kot tema prvič v okviru sponzorstev uporabljen pri lani sklenjenem novem partnerstvu z olimpijsko reprezentanco Slovenije in pred igrami v Riu, ko so bili objavljeni 4 videi olimpijcev, ki se na igre pripravljajo v domačem okolju). Tokrat je bil v obdobju pred SP v St. Moritzu objavljen kratki film »Okus po tekmi«, ki ponuja vpogled v zakulisje ekipe Ilke Štuhec, analizo zadnjega treninga in njihove priprave na tekmo.



Besedna zveza »Okus po tekmi« se je ob Ilkinem smukaškem zmagoslavju v oglasih med TV prenosom že takoj po tekmi spremenila v »Okus po zmagi«. V realnem času poteka na družbenih omrežij blagovne znamke na Facebooku in Twitterju tudi interakcija s sledilci. V času pred in po nastopih se objavljajo grafike (spodaj primer ob prvi dvojni zmagi, ki opisuje kariero Ilke Štuhec v smuku), GIF animacije, nagradne igre ter ekskluzivni posnetki, ki jih Ilka Štuhec pošilja iz smučarske karavane. Ob tem so-znamčene aktivnosti potekajo še na izbranih smučiščih po Sloveniji ter v obliki nagradnih iger v prodajnih centrih, kjer se je moč potegovati za smuči in čelade s podpisom nove slovenske smučarske junakinje.

     

ZADNJE NOVICE

2016 ESA Excellence Awards

25 dobitnikov nagrad evropskega sponzorskega združenja (ESA) na 10. podelitvi ESA Excellence Award...
Več +

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadalj...
Več +

Pogled nazaj na SPORTO 2016

Aktivnosti za SPORTO 2017 se počasi začenjajo, a preden se osredotočimo na sledenje in prispevanje...
Več +

Zmagovalci SPORTO Awards 2016

Izmed 38 prijavljenih športno-marketinških projektov je mednarodna strokovna žirija nagradila zmag...
Več +

SPORTO 2016: Peter Prevc in »najhitreje rastoča nogometna znamka na svetu« zaokrožila program

Le še teden dni je do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2016 (17. in 18. november), ki zn...
Več +
Arhiv novic