Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Alpsko mleko in Ilka Štuhec

12.2.2017
Alpsko mleko, blagovna znamka Ljubljanskih mlekarn, je z začetkom sezone v alpskem smučanju nadaljevala z aktivnostmi v okviru osebnega sponzorstva trenutno ene vodilnih smučark v svetovnem pokalu ter nove svetovne prvakinje v smuku, Ilke Štuhec.

»Okus po tekmi« je rdeča nit komunikacije, ki se nanaša na slogan blagovne znamke »Okus po domu« (ta je bil kot tema prvič v okviru sponzorstev uporabljen pri lani sklenjenem novem partnerstvu z olimpijsko reprezentanco Slovenije in pred igrami v Riu, ko so bili objavljeni 4 videi olimpijcev, ki se na igre pripravljajo v domačem okolju). Tokrat je bil v obdobju pred SP v St. Moritzu objavljen kratki film »Okus po tekmi«, ki ponuja vpogled v zakulisje ekipe Ilke Štuhec, analizo zadnjega treninga in njihove priprave na tekmo.



Besedna zveza »Okus po tekmi« se je ob Ilkinem smukaškem zmagoslavju v oglasih med TV prenosom že takoj po tekmi spremenila v »Okus po zmagi«. V realnem času poteka na družbenih omrežij blagovne znamke na Facebooku in Twitterju tudi interakcija s sledilci. V času pred in po nastopih se objavljajo grafike (spodaj primer ob prvi dvojni zmagi, ki opisuje kariero Ilke Štuhec v smuku), GIF animacije, nagradne igre ter ekskluzivni posnetki, ki jih Ilka Štuhec pošilja iz smučarske karavane. Ob tem so-znamčene aktivnosti potekajo še na izbranih smučiščih po Sloveniji ter v obliki nagradnih iger v prodajnih centrih, kjer se je moč potegovati za smuči in čelade s podpisom nove slovenske smučarske junakinje.

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic