Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Luka Modrić, SPORTO Brands 2016 – intervju

30.3.2017
Luka Modrić je v Zagrebu prejel Sporto Brands 2016. Zvezdnik Real Madrida in hrvaške nogometne reprezentance je na mednarodni konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO 2016 v Portorožu drugo leto zapored postal hrvaški športnik z največjo vrednostjo osebne znamke z vidika javnosti. Nagrado, ki jo SPORTO konferenca podeljuje v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev, Mediana, smo Luku Modriću predali na stadionu Maksimir v Zagrebu, pred kvalifikacijsko tekmo za svetovno prvenstvo med Hrvaško in Ukrajino.

V imenu ‘presented by’ partnerja Sportkluba je nagrado podelil nekdanji rokometaš Patrik Ćavar, olimpijski prvak s hrvaško reprezentanco leta 1996 v Atlanti in rokometni komentator na Sportklubu, in v imenu organizatorja SPORTO konference, podjetja Sport Media Focus, direktor Tomaž Ambrožič.



Luka Modrić kot blagovna znamka

»Težko zdaj o sebi razmišljam drugače kot na začetku svoje kariere. V prvi vrsti sem nogometaš. A povsem normalno je, da ko sem postal član globalno tako popularnega kluba kot je Real Madrid, je tudi vzdrževanje osebne znamke postalo del mojega vsakdana.«

Real Madrid vs. nogometna reprezentanca Hrvaške

»Težko je primerjati. Real Madrid je zares globalno prisoten in verjetno eden od najprepoznavnejših klubov na svetu. S hrvaško reprezentanco nam je od osamosvojitve prav tako uspelo zgraditi največjo športno znamko na Hrvaškem. Po mojem mnenju smo v svetu prepoznavni predvsem zaradi svojih uspehov in stalnega uvrščanja na največja tekmovanja.«

Izkušnje z navijači prek družabnih omrežij

»Vedno sem imel zelo pozitivne izkušnje. Priznam, da sem kar presenečen, koliko sledilcev imam na družabnih omrežjih in kolikšno podporo mi izkazujejo. Ta podpora je predvsem pomembna med težjimi obdobji v karieri ali pa v času poškodb. Vse kar lahko rečem je, da so izkušnje pozitivne.«

Christiano Ronaldo oziroma njegov način grajenja osebne znamke

»Iskreno povedano se igralci prav veliko ne pogovarjamo o tem. To so teme, ki so že nekoliko izven naših nogometnih aktivnosti. Razumljivo je, da smo povezani prek družabnih omrežij, in tam opazimo, kako kdo komunicira z navijači. In to vsak počne na sebi ljub način.«

Športne osebne znamke – idoli?

»Na tak način nisem zares spremljal športnikov. Ampak seveda so športniki, ki jim je res uspelo postati tudi odlična osebna znamka. Če bi moral koga izpostaviti, bi iz nogometa verjetno izpostavil Davida Beckhama, iz drugega športa, ki mi je izjemno pri srcu, košarke, pa Michalea Jordana. Mislim, da je on v tem pogledu zares številka 1.«


 
     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic