Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Luka Modrić, SPORTO Brands 2016 – intervju

30.3.2017
Luka Modrić je v Zagrebu prejel Sporto Brands 2016. Zvezdnik Real Madrida in hrvaške nogometne reprezentance je na mednarodni konferenci o marketingu in sponzorstvih v športu SPORTO 2016 v Portorožu drugo leto zapored postal hrvaški športnik z največjo vrednostjo osebne znamke z vidika javnosti. Nagrado, ki jo SPORTO konferenca podeljuje v sodelovanju z Inštitutom za raziskovanje trga in medijev, Mediana, smo Luku Modriću predali na stadionu Maksimir v Zagrebu, pred kvalifikacijsko tekmo za svetovno prvenstvo med Hrvaško in Ukrajino.

V imenu ‘presented by’ partnerja Sportkluba je nagrado podelil nekdanji rokometaš Patrik Ćavar, olimpijski prvak s hrvaško reprezentanco leta 1996 v Atlanti in rokometni komentator na Sportklubu, in v imenu organizatorja SPORTO konference, podjetja Sport Media Focus, direktor Tomaž Ambrožič.



Luka Modrić kot blagovna znamka

»Težko zdaj o sebi razmišljam drugače kot na začetku svoje kariere. V prvi vrsti sem nogometaš. A povsem normalno je, da ko sem postal član globalno tako popularnega kluba kot je Real Madrid, je tudi vzdrževanje osebne znamke postalo del mojega vsakdana.«

Real Madrid vs. nogometna reprezentanca Hrvaške

»Težko je primerjati. Real Madrid je zares globalno prisoten in verjetno eden od najprepoznavnejših klubov na svetu. S hrvaško reprezentanco nam je od osamosvojitve prav tako uspelo zgraditi največjo športno znamko na Hrvaškem. Po mojem mnenju smo v svetu prepoznavni predvsem zaradi svojih uspehov in stalnega uvrščanja na največja tekmovanja.«

Izkušnje z navijači prek družabnih omrežij

»Vedno sem imel zelo pozitivne izkušnje. Priznam, da sem kar presenečen, koliko sledilcev imam na družabnih omrežjih in kolikšno podporo mi izkazujejo. Ta podpora je predvsem pomembna med težjimi obdobji v karieri ali pa v času poškodb. Vse kar lahko rečem je, da so izkušnje pozitivne.«

Christiano Ronaldo oziroma njegov način grajenja osebne znamke

»Iskreno povedano se igralci prav veliko ne pogovarjamo o tem. To so teme, ki so že nekoliko izven naših nogometnih aktivnosti. Razumljivo je, da smo povezani prek družabnih omrežij, in tam opazimo, kako kdo komunicira z navijači. In to vsak počne na sebi ljub način.«

Športne osebne znamke – idoli?

»Na tak način nisem zares spremljal športnikov. Ampak seveda so športniki, ki jim je res uspelo postati tudi odlična osebna znamka. Če bi moral koga izpostaviti, bi iz nogometa verjetno izpostavil Davida Beckhama, iz drugega športa, ki mi je izjemno pri srcu, košarke, pa Michalea Jordana. Mislim, da je on v tem pogledu zares številka 1.«


 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic