Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Husqvarna in Dejan Zavec sinergije nadgradila s sponzorstvom

11.6.2014

Skupina Husqvarna, največji svetovni proizvajalec motoriziranega orodja za zunanjo uporabo, in najboljši slovenski boksar v zgodovini ter nekdanji svetovni prvak v velterski kategoriji, Dejan Zavec, sta v letu 2014 še nadgradila sodelovanje lanskega leta.
 

Pri Husqvarni so povedali, da so se za sodelovanje odločili na podlagi značilnosti, ki jih delijo s sponzorirancem: tako kot Dejan, ki je boksarski svetovni prvak, so tudi oni po svetu prepoznavna premium blagovna znamka, obe vpleteni strani pa družita še besedni zvezi »ekstremna zmogljivost« ter »visoka kakovost«:»Narava je izoblikovala Dejana v borca, kakršen je, hkrati pa narava kleše tudi obliko in vpliva na značilnosti naših strojev.« V celoten koncept sodelovanja se lepo vklaplja tudi Husqvarnin slogan: »Več kot le stroj. To je tehnologija narave.«


Zavec je postal obraz nove Husqvarnine TV kampanje, izbrane nagrajence bo gostil v nagradni igri 12 pogumnih, sodelovanje pa se bo dotikalo tudi programa varnosti pri uporabi motoriziranega orodja. Dejan je sicer tudi sam uporabnik Husqvarninih izdelkov: ko ni v ringu, se rad sprošča s košnjo trave, tuja mu ni niti sečnja drv.


Trenutno je v ospredju Husqvarna izziv – 12 pogumnih, ki ponuja pogled v zakulisje treningov boksarskega šampiona, hkrati pa nakazuje možnosti za izboljšavo telesne priprave navijačev, ki se lahko prijavijo za sodelovanje na zaključnem dogodku.


Husqvarna in Dejan za zaključni dogodek iščeta 12 pogumnih posameznikov (odločal bo žreb), ki bodo skozi serijo vaj skušali dokazati svojo moč, spretnost, iznajdljivost in pogum. Več informacij o dogodku, ki se bo zaključil novembra, najdete na www.12pogumnih.si. Objavljeni sta že tudi prvi dve vaji.


Primer vaje – poskoki z izpadnim korakom:


     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic