Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Slušalke Beats kljub prepovedi še kako v duhu Brazilije

6.6.2014

Apple je pred časom za tri milijarde ameriških dolarjev od Dr. Dreja kupil blagovno znamko Beats. Ta je uradne sponzorje tekmovanja razburjala že v času olimpijskih iger v Londonu, prav nič drugače pa ni niti pred nogometnim SP-jem v Braziliji.
 

Čeprav jih igralci (pa tudi ostale uradne osebe, po nekaterih podatkih celo mediji) na turnirju zaradi zaščite pravic uradnega sponzorja Sonyja ne bodo smeli nositi (FIFA je že oznanila, da bodo kršitelji kaznovani), je svet v zadnjih tednih in dneh zelo dobro seznanjen z »nogometno platjo« priljubljenih slušalk. Njeni ambasadorji so že dlje časa (tudi) številni znani nogometaši, ki so se nazadnje združili tudi v video oglasu, ki se na YouTubeu v enem dnevu že približuje milijonu ogledov:

 

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic