Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Slušalke Beats kljub prepovedi še kako v duhu Brazilije

6.6.2014

Apple je pred časom za tri milijarde ameriških dolarjev od Dr. Dreja kupil blagovno znamko Beats. Ta je uradne sponzorje tekmovanja razburjala že v času olimpijskih iger v Londonu, prav nič drugače pa ni niti pred nogometnim SP-jem v Braziliji.
 

Čeprav jih igralci (pa tudi ostale uradne osebe, po nekaterih podatkih celo mediji) na turnirju zaradi zaščite pravic uradnega sponzorja Sonyja ne bodo smeli nositi (FIFA je že oznanila, da bodo kršitelji kaznovani), je svet v zadnjih tednih in dneh zelo dobro seznanjen z »nogometno platjo« priljubljenih slušalk. Njeni ambasadorji so že dlje časa (tudi) številni znani nogometaši, ki so se nazadnje združili tudi v video oglasu, ki se na YouTubeu v enem dnevu že približuje milijonu ogledov:

 

     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic