Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Slušalke Beats kljub prepovedi še kako v duhu Brazilije

6.6.2014

Apple je pred časom za tri milijarde ameriških dolarjev od Dr. Dreja kupil blagovno znamko Beats. Ta je uradne sponzorje tekmovanja razburjala že v času olimpijskih iger v Londonu, prav nič drugače pa ni niti pred nogometnim SP-jem v Braziliji.
 

Čeprav jih igralci (pa tudi ostale uradne osebe, po nekaterih podatkih celo mediji) na turnirju zaradi zaščite pravic uradnega sponzorja Sonyja ne bodo smeli nositi (FIFA je že oznanila, da bodo kršitelji kaznovani), je svet v zadnjih tednih in dneh zelo dobro seznanjen z »nogometno platjo« priljubljenih slušalk. Njeni ambasadorji so že dlje časa (tudi) številni znani nogometaši, ki so se nazadnje združili tudi v video oglasu, ki se na YouTubeu v enem dnevu že približuje milijonu ogledov:

 

     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic