Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Slušalke Beats kljub prepovedi še kako v duhu Brazilije

6.6.2014

Apple je pred časom za tri milijarde ameriških dolarjev od Dr. Dreja kupil blagovno znamko Beats. Ta je uradne sponzorje tekmovanja razburjala že v času olimpijskih iger v Londonu, prav nič drugače pa ni niti pred nogometnim SP-jem v Braziliji.
 

Čeprav jih igralci (pa tudi ostale uradne osebe, po nekaterih podatkih celo mediji) na turnirju zaradi zaščite pravic uradnega sponzorja Sonyja ne bodo smeli nositi (FIFA je že oznanila, da bodo kršitelji kaznovani), je svet v zadnjih tednih in dneh zelo dobro seznanjen z »nogometno platjo« priljubljenih slušalk. Njeni ambasadorji so že dlje časa (tudi) številni znani nogometaši, ki so se nazadnje združili tudi v video oglasu, ki se na YouTubeu v enem dnevu že približuje milijonu ogledov:

 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic