Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Predstavnika Allied Irish Bank s projektom #TheToughest govorca na SPORTO 2017

1.9.2017
Na SPORTO 2017 bomo pozdravili še eno prepoznavno blagovno znamko, in sicer AIB (Allied Irish Bank), eno vodilnih irskih finančnih institucij. Predstavnika AIB, ki bosta predstavila #TheToughest, eno ključnih aktivnosti za povrnitev ugleda in naklonjenosti med njihovimi strankami, sta Mark Doyle (direktor blagovnih znamk) in Mark Brennan (direktor digitalnega in inovacij).



S svojo inovativno kampanjo galskega klubskega nogometa #TheToughest, s katero se revitalizirali 26-letno sponzorstvo All-Ireland Club Championship in pobrali številne nagrade, se je AIB kot prva irska znamka letos predstavila osrednjemu avditoriju vodilne sponzorske konference na svetu, IEG v Chicagu, in kasneje delila izkušnje tudi na mednarodnem festivalu Kanski lev.

Kampanja #TheToughest, z jedrom sponzorske aktivacije v digitalnem okolju, se je začela leta 2013 in je pripomogla k obnovitvi prepoznavnosti znamke. Gre za eno ključnih aktivnosti za povrnitev ugleda in naklonjenosti med strankami AIB. Zajema marsikaj, od nizkoproračunskih YouTube posnetkov v garderobi do televizijske oddaje The Toughest Trade. #TheToughest bosta predstavila Mark Doyle in Mark Brennan.



Mark Doyle vodi oddelek upravljanja z blagovnimi znamkami pri AIB, eni vodilnih irskih finančnih institucij. V zadnjih treh letih je skrbel za razvoj marketinških in sponzorskih programov, med njimi večkrat nagrajene kampanje #TheToughest, sponzorstva galskega klubskega nogometa. Od leta 2016 je Mark odgovoren tudi za vključevanje transformacijskega marketinga v jedro poslovne strategije skupine AIG ter za razvoj programov povezovanja s strankami, ki kršijo konvencije in skrbijo za izstopanje njihovih blagovnih znamk. Mark je eden vodilnih marketinških strokovnjakov na Irskem z 20-letnimi izkušnjami pri vodilnih organizacijah v industriji, kot so Diageo, Northern Foods in Pernord Richard.

Mark Brennan trenutno vodi ekipo za digitalni marketing in inovacije pri AIB (v okviru #TheToughest kampanje digitalni del predstavlja jedro sponzorske aktivacije) ter sodeluje pri preobrazbi finančnega sektorja in načinu, kako ta izkorišča digitalne komunikacije za čimboljšo izkušnjo svojih strank ob zagotavljanju vrhunskih digitalnih produktov za znamke AIB. Mark je strokovnjak za digitalni marketing, ki je v preteklosti oblikoval digitalno strategijo za znamke, kot so Guinness in Volkswagen, in na podlagi teh strategij poskrbel za inovativne in predvsem učinkovite marketinško komunikacijske kampanje.
 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic