Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Kaj prinaša »predkonferenčna« jesenska izdaja SPORTO magazina?

25.10.2017
V oktobrski izdaji (št. 23) med drugim pišemo o »obračunu denarja«, boksarskem dvoboju Floyda Mayweatherja Jr. in Conorja McGregorja, ki je podrl številne (poslovne) rekorde in segel dlje od »le« borilnih športov, junaškem ježku (»Hero the Hedgehog«), maskoti svetovnega prvenstva v atletiki, ki je pokazal, kako lahko maskota postane blagovna znamka, jesenskem nogometnem razcvetu v regiji, ko se je rekordnih pet klubov uvrstilo v skupinski del UEFA Lige prvakov in Evropske lige in potencialu ženskega športa. O družbenih medijih smo se pogovarjali z Jessico Smith, ki je trenutno na »digitalni misiji« za New York Yankees, o olimpijski zapuščini, prihodnosti kandidatur za največja tekmovanja in še čem z gostom SPORTO 2017, Michaelom Coleom, o dolgoročni strategiji in nehomogenosti navijačev pa z gostjo SPORTO 2017, Freddo Hurwitz. Izpostavljamo tudi vzhajajočo športno zvezdo, Luko Dončića. Dokaz, da to ni vse, najdete v spodnjih vrsticah in kmalu tudi na mizah mnogih med vami.



Preden podrobneje predstavimo zgornje teme, je tu še nekaj SPORTO 2017 vsebin. Že v magazinu si lahko preberete, kako si je irska banka AIB skozi sponzorstvo uspela povrniti zaupanje javnost in kako je značka #TheToughest eksplodirala na Irskem. Prve vpoglede v zgodbo o uspehu #TheToughest sta ponudila Mark Brennan in Mark Doyle, ki bosta nagrajeni primer predstavila tudi na SPORTO 2017.



Brazilsko znanje z največjh tekmovanj v zadnjih letih bo na konferenci prispeval Guilherme Guimarães, ki je s pomočjo Twitterja in Facebooka povezal navijače brazilske nogometne in olimpijske reprezentance po vsem svetu. Za magazinske strani o vsebinah, ki morajo biti pogumne, všečne, trajne, presenetljive in osredotočene na vas, je bil sogovornik tudi Jon Burkhart, vsebinski strateg in tekstopisec. Po njunem mnenju so družbeni mediji velika priložnost za manjše športne organizacije, ki si lahko privoščijo večje tveganje in drznost. V svojo zbirko akronimov boste lahko po branju dodali še dva, »BALLSY« in »QUIET«.


Naslovna zgodba


»Obračun denarja« v Las Vegasu, prestolnici boksa, v katerem sta se pomerila Floyd Mayweather Jr., ki se z boksom ukvarja, odkar pomni, in Conor McGregor, zvezda UFC-ja in popolni boksarski začetnik, po vseh nenapisanih pravilih v športu ne bi smel pritegniti veliko pozornosti. Kljub temu je podrl številne rekorde. Kaj nam to pove o športnih navdušencih, kaj to pomeni za šport in kaj se lahko svet športa nauči iz tega izjemnega dogodka?


 

Fredda Hurwitz in Michael Cole – #SPORTO2017

 
Fredda Hurwitz, priznana strateginja s področja trženja blagovnih znamk in sponzorstev, je prepričana, da je za vstop blagovnih znamk v šport nujno potrebna dolgoročna strategija. Po njenem mnenju navijačev ne bi smeli »predalčkati« v ustaljene kategorij:. »Navijači niso homogeni. Imajo različne razloge, zakaj so navijači, povezuje pa jih skupna strast do športa. Znamke, ki to razumejo in cenijo, so tiste, ki na nek način postavljajo trende«.
 
Michael Cole je s kampanjo za Olimpijske in Paraolimpijske igre London 2012 podjetju British Telecommunications pomagal, da se je uvrstilo na seznam znamk Global 100. Trenutno je aktivno vključen pri sponzorstvih nekaterih največjih prihodnjih športnih dogodkov, kot so OI Pjongčang 2018 in Tokio 2020. Za SPORTO je spregovoril o zadnjih uspešnih svetovnih atletskih prvenstvih v Londonu, zapuščini olimpijskih iger ter ocenil trende na področju kandidatur za največje športne dogodke.
 

Jesenski nogometni razcvet v regiji in »športna maskota leta«


V tej sezoni se je prvič po razpadu bivše države pred 26 leti v skupinski del tekmovanj UEFA uvrstilo kar pet klubov iz regije (Maribor, Rijeka, Partizan, Crvena zvezda, Vardar), medtem ko so štirje (Hajduk, Dinamo, Domžale in Osijek) obstali na zadnji oviri. O izzivih in potencialih, ki jih prinaša uvrstitev v Ligo prvakov ali Evropsko ligo, smo se pogovarjali s klubskimi strokovnjaki za marketing.



Ni pa prav veliko manjkalo, da bi maskota svetovnega prvenstva v atletiki s svojimi zvijačami na olimpijskem stadionu v Londonu preusmerila soj žarometov z najboljših atletov. Junaški ježek je kot odličen primer vključevanja navijačev pokazal, kako lahko maskota postane blagovna znamka. Maskoto je ustvarila devetletnica, samo zasnovo in osebnost je oblikovalo podjetje Curiosity 360 Productions. Naš sogovornik je bil direktor Ian Mollard, spomnili pa smo se tudi znanih maskot iz preteklosti (tudi na Vučka nismo pozabili).
 

O lepši prihodnosti ženskega športa in ameriškem pogledu na družbena omrežja

 
Nizozemska je prvič v zgodovini kot država gostiteljica razprodala vstopnice za vse tekme ženskega evropskega prvenstva v nogometu. Zanimanje za turnir ni bilo omejeno le na vedno navdušene nizozemske navijače, več o potencialu ženskega športa piše SPORTO gostja izpred nekaj let, Sally Hancock.

Blog z naslovom »Social n' Sport« pa ponuja odličen poznavalski vpogled v poklicni svet, ki oblikuje naše (digitalno) dojemanje vodilnih športnih klubov in lig po svetu. Avtorica vsebin, ki dajo misliti, je Američanka Jessica Smith, strokovnjakinja s področja družbenih medijev, ki je trenutno na »digitalni misiji« za bejzbolsko ekipo New York Yankees.
 

Osebne zgodbe, doživljajske izkušnje in nova dimezija komuniciranja


O vsebinski analizi v medijih in »storytellingu« smo se pogovarjali z direktorico Klipinga, Divno Brkić Hendrickx, ki potrjuje, da »čiste tržno-komercialne zgodbe niso več v trendu.« V Londonu smo bili na priznani SportsPro TBC konferenci, s katere povzemamo nekaj najpomembnejših misli, povezanih z gradnjo znamk v športu: o pomembnosti doživljajskih izkušenj, lovljenju pristnosti, proaktvnosti športnih klubov in zvez in zagotvaljanju raznovrstnih priložnosti. Veste, kaj so »Chatboti« in s kako visokimi številkami odprtja sporočil se lahko pohvalijo? Tudi to lahko izveste v novem SPORTO magazinu.

 

Meteoritski preboj, rekordni EuroBasket in premierno med lestvicami Instagram


Luka Dončić, vzhajajoča zvezda svetovne košarke in magnet za navijače ter sponzorske blagovne znamke, je prispeval levji delež k zlatu slovenskih košarkarjev na EuroBasketu. Ob enem največjih uspehov slovenskega športa v zgodovini tudi je bila v zadnjem obdobju zabeležena tudi rekordna gledanost. Pot košarkarjev na vrh Evrope si je ob vseslovenskem romanju v Istanbul ogledalo še skoraj 690 tisoč TV-gledalcev. Neverjetno gledanost sta imeli tudi polfinalna in četrtfinalna tekma, sledi podvig nogometašev Maribora za uvrstitev v Ligo prvakov s 313.815 TV-gledalci. Preberite si več o najbolj gledanih vsebinah v Sloveniji in v regiji. Pregledu Facebook in Twitter lestvic pa smo dodali še Instagram, ki ga na svetu aktivno uporablja že prek 700 milijonov ljudi, kar je dvakrat več kot je uporabnikov Twitterja.

Novi magazin, s skrivnostmi in nasveti za učinkovito delovanje v športni industriji, prejmejo udeleženci SPORTO konference, izide pa tudi kot priloga aktualne številke Marketing magazina. V kolikor bi želeli svoj izvod, nam pišite na info@sporto.si.
     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: orodja in veščine za izogibanje utečenosti*

​Ključni poudarki SPORTO 2017: Avtentičnost se da priučiti, pred kreativnostjo v sponzorstvu je po...
Več +

Eden od SPORTO 2017 vrhuncev: zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +
Arhiv novic