Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2017 pogovorni asistent ne pozna počitka

28.10.2017
SPORTO 2017 ima svojo aplikacijo, in sicer pogovornega/klepetalnega robota (»chatbota«), ki deluje na Facebooku oz. Messengerju. »SPORTO bot« bo vse zainteresirane pred konferenco seznanjal z zanimivostmi, akcijami in nagradnimi igrami, med konferenco pa skrbel, da udeleženci ne bodo zamudili predavanj ter da bodo prvi izvedeli morebitne spremembe ter bili na tekočem z vsem na SPORTO 2017. Pogovorni asistent bo tudi omogočal zastavljanje vprašanj predavateljem kar prek Messengerja.

Preizkusite SPORTO pogovornega asistenta TUKAJ.



Kaj pravzaprav je pogovorni bot oziroma pogovorni asistent?* 

To je program znotraj pogovorne aplikacije (Facebook Messenger, Viber, WhatsApp ...), ki v konverzaciji ena-na-ena odgovarja na vprašanja ali ponuja odgovore glede na uporabnikove reakcije oziroma zahteve. Prednastavljeno znanje pogovornih (ro)botov temelji na umetni inteligenci in se lahko nenehno izboljšuje, spreminja in prilagaja. Najbolje pri vsem je, da pogovorni roboti dajejo občutek »človečnosti«, delajo pogovor zanimiv in zabaven, odgovore skrbno filtrirajo in uporabniku ponujajo le tisto, kar ga tisti trenutek zanima oziroma mu to sporočijo prek obvestil. Dosegljivi so v vsakem trenutku, dobesedno 24 ur na dan in 7 dni na teden. V ZDA, kjer je trg pogovornih robotov najnaprednejši, je že več kot polovica uporabnikov starih med 18 in 55 let uporabilo »chatbote« za takšen ali drugačen namen. Po drugi strani je tudi dostop uporabnikov do pogovornega robota oddaljen zgolj klik: v primeru Messengerja je to lahko gumb »pošlji sporočilo« kar na Facebook strani podjetja ali pa znotraj Messengerja.

 

Preizkusite SPORTO pogovornega asistenta



Zakaj postajajo »chatboti« vse pogostejši in pomembnejši?

Pogovorni asistenti imajo tudi širši pomen, saj na nek način vse bolj nadomeščajo tudi email marketing. Medtem ko je povprečno odprtje elektronskih sporočil (t. i. »open rate«) nekaj nad 20 odstotki, ta odstotek pri pogovornih robotih trenutno znaša med neverjetnih 80 in 95 odstotki. Očitna razlika se kaže tudi pri klikih (t. i. CTR): pri emailu je povprečje nekaj nad tremi odstotki, pri »chatbotih« pa od 20 in vse do 60 odstotkov.

*Tekst v novici je vzet iz članka v SPORTO magazinu št. 23, oktober 2017. (Avtor: Jure Doler)
 

Partner SPORTO pogovornega asistenta je fbchatbot.si 
 

     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic