Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

16.11.2017
Laško x NK Maribor (Pivovarna Laško Union d.o.o.), Triglav The Rock Ljubljana  (Ekstrem d.o.o.), Gajsiramo na Šport TV (Šport TV), #EuroBARsket (Pivovarna Laško Union d.o.o.), Zmag je več vrst (Nogometna zveza Slovenije) in Popolni AS izziv (Adriatic Slovenica d.d.) so kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v Adriatic regiji postali zmagovalci petih kategorij in ene podkategorije nagrad SPORTO Awards 2017. Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji SPORTO Sponsorship Award prejeli najvišje ocene, so se avtomatsko uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja ESA Excellence Awards v kategoriji »Best of Europe«.
 
SPORTO nagrade so odlična priložnost, da lahko blagovne znamke, imetniki pravic in agencije, spoznajo moč in vpliv, ki ga lahko dosežejo s povezovanjem v športu ter s tem dosežejo strateške cilje podjetij v celotni Adriatic regiji. 
 
»Letošnji prijavljeni projekti so bili za žirijo še poseben izziv in mnogi so sprožili intenzivne debate, o tem, koga nagraditi. Kot direktor Evropskega sponzorskega združenja in dolgoleten partner SPORTO konference, sem vesel, da sponzorska industrija tudi v vaši regiji ostaja živahna in inovativna ter ustvarja čustvene zgodbe, ki jih lahko sproža le športno sponzorstvo,« je o letošnjih projektih povedal predsednik žirije SPORTO nagrad 2017.  
 
Žirija je nagradila naslednje projekte:
 
Zmagovalec v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo 
 
Laško x NK Maribor (sponzor: Pivovarna Laško Union d.o.o., nosilec pravic: NK Maribor, prijavitelj: Luna/TBWA)
Žirija je pohvalila projekt kot izjemno sponzorsko aktivacijo, ki je odlično idejo tudi učinkovito izvedla ter  pri tem izpostavila bistro vključevanje nogometnih zvezdnikov iz dveh rivalskih klubov, s čimer so s svojo »stavo« pokrili območje celotne Slovenije. Žirija je izpostavila tudi končni »oglas v živo«, kar je pionirska poteza v regiji. 


 
Kategorija SPORTO Sponsorship Award je imela največ prijav in žirija je poleg zmagovalca izbrala tudi štiri finaliste: #EuroBARsket (sponzor:  Pivovarna Laško Union d.o.o.), sponzorstvo Košarkarske zveze Srbije banke Piraeus (sponzor: banka Piraeus AD Beograd), PoKRENI (sponzor: GRAWE Hrvatska d.d.), Triglav & ATP Croatia Open Umag (sponzor: Triglav osiguranje d.d.) in projekt v sodelovanju z Dirko Slovenije: Zelena. Vidna. Uspešna. (sponzor: Adria Mobil d.o.o.). 
 
Zmagovalec podkategorije Najboljše osebno sponzorstvo športnika
 
Popolni AS izziv (sponzor: Adriatic Slovenica d.d., nosilec pravic: Miha Geršič, prijavitelj: Adriatic Slovenica d.d.) 
Po mnenju žirije je Adriatic Slovenica vzpostavila odlično lastno platformo za aktivacijo dodelane integrirane kampanje, ki je temeljila na obrazu Mihe Geršiča. Sledili so zastavljenim ciljem in generirali odlične rezultate pri ciljnem občinstvu. 


 
Zmagovalec v kategoriji Najboljši športni dogodek
 
Triglav The Rock Ljubljana (sponzor: Zavarovalnica Triglav d.d., nosilec pravic: Ekstrem d.o.o., prijavitelj: Ekstrem d.o.o.)
Žirijo ste med drugim navdušila edinstvena in inovativna ideja ter odlično realiziran koncept.


 
V kategoriji SPORTO Event Award, ki je letošnja novost, je žirija poleg zmagovalca izbrala še dva finalista, in sicer: Kolesarska dirka po Sloveniji (prijavitelj: Kolesarski klub Adria Mobil) in Olimpijski Festival (prijavitelj: Olimpijski komite Slovenije). 
 
Zmagovalec v kategoriji Najboljše medijsko partnerstvo
 
Gajsiramo na Šport TV (sponzor: Šport TV, prijavitelj: Šport TV and AVI)
Žirija je komentirala, da gre za zelo dober medijski program, ki je bil strateško oblikovan za učinkovito doseganje raznovrstnih ciljev televizije.


Žirija je kot finalista določila tudi projekt Kanal A – Home of Basketball (sponzor: Kanal A)
 
Zmagovalec v kategoriji Najboljše komuniciranje športnih subjektov
 
Zmag je več vrst (nosilec pravic: Nogometna zveza Slovenije, prijavitelj: Nogometna zveza Slovenije) 
Dobrodelnost projekta je navdušila žirijo, kot tudi načrtovana aktivacija, ki je bila zelo jasna in močna. 


Finalista v tej kategoriji sta bila Foksi – maskota Olimpijskega komiteja Slovenije (nosilec pravic: Olimpijski komite Slovenije) in HNTV (Hrvaška nogometna televizija) (nosilec pravic: Hrvaška nogometna zveza). 
 
Zmagovalec v kategoriji Najboljše digitalno komuniciranje
#EuroBARsket (sponzor: Pivovarna Laško Union d.o.o., nosilec pravic: Košarkarska zveza Slovenije , prijavitelj: Agencija 101 d.o.o.)
Žirija je pohvalila odlično kampanjo, ki je zelo uspešno povezavala blagovno znamko s ciljno skupino. 


 
Alpsko mleko: 50 let skozi zgodbe olimpijcev (sponzor: Ljubljanske mlekarne) je žirija ocenila kot drugega finalista v digitalni kategoriji. 
 
Projekti iz posamezne države prijaviteljice, ki so v kategoriji Najboljše športno sponzorstvo prejeli najvišje ocene in so se uvrstili na tekmovanje Evropskega sponzorskega združenja (ESA) v kategoriji »Best of Europe« so naslednji:
 
Najboljši slovenski projekt: Laško x NK Maribor (sponzor: Pivovarna Laško Union d.o.o., nosilec pravic: NK Maribor, prijavitelj: Luna/TBWA)
Najboljši hrvaški projekt: PoKRENI (Motivate) (sponzor: GRAWE Hrvatska d.d., nosilec pravic: AK Sljeme, prijavitelj: GRAWE Hrvatska d.d.) 
Najboljši srbski projekt: sponzorstvo Košarkarske zveze Srbije / Banka Piraeus (sponzor: Piraeus Bank AD Beograd, nosilec pravic: Košarkarska zveza Srbije, prijavitelj: Fullhouse Ogilvy)
 
Prijave v vseh SPORTO Awards kategorijah je pregledala in ocenila mednarodna strokovna žirija, ki jo je sestavljalo 9 članov, med katerimi sta bila kar dva člana ESA: Toby Hester, ki je bil tudi predsednik žirije in William Fenton. Ostali člani žirije so bili: Uroš Stanić (vodja marketinga, HNK Rijeka), Aleksandra Radujko (direktorica, New Media Team), Ranko Vučinić (direktor komunikacij, KHL Medveščak Zagreb, partner v PRiredba), Janez Rakušček (kreativni direktor, Luna/TBWA), Alenka Potočnik Anžič (vodja oddelka za tržno komuniciranje, Gorenje), Tjaša Kolenc Filipčič (direktorica službe za marketing, Zavarovalnica Triglav) in Roman Krajniak (direktor, aequilibrium - agencija za športni marketing). 
 
Žirija je ocenjevala po vnaprej določenih kriterijih, usklajenih z ESA Excellence Awards. Ocena žirije predstavlja 100 % skupne ocene projektov.
     

ZADNJE NOVICE

Zmagovalci SPORTO Awards 2017

Laško x NK Maribor, Triglav The Rock Ljubljana, Gajsiramo na Šport TV, #EuroBARsket, Zmag je več v...
Več +

SPORTO 2017: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Manj kot en teden je še do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2017 (16. in 17. november), ...
Več +

AIB in #TheToughest, SPORTO 2017 vsebina

Irska banka AIB se je med finančno krizo znašla na robu preživetja. V le nekaj letih je ta nekdaj ...
Več +

SPORTO digitalna delavnica z @Jeramie, @Praprotnix in @JureDoler

Vsako leto tradicionalna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v Portorožu p...
Več +

Svetovno prvenstvo v atletiki in junaški ježek

Junaški ježek (Hero The Hedgehog), maskota letošnjega svetovnega prvenstva v atletiki, je s svojim...
Več +
Arhiv novic