Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Lionel Messi v oglasu za srbski čips

19.5.2014

Čeprav se Srbija ni uvrstila na svetovno prvenstvo v nogometu, je ta hip največ pozornosti deležen prav nogometni oglas z naslovom »Chipsy in Messi v Braziliji«. V njem namreč eden najboljših nogometašev na svetu Lionel Messi promovira srbsko blagovno znamko Chipsy.


Mnogi so sprva dvomili o avtentičnosti oglasa, a je podjetje Chipsy West Balkans že sporočilo: »Video ni fake. Od leta 2008 je Chipsy blagovna znamka podjetja PepsiCo, tako kot tudi Lay's. Gre za globalno kampanjo podjetja PepsiCo, v kateri Messi promovira njihove blagovne znamke iz kategorije čipsa, med katerimi je tudi Chipsy.«


Kot so še pojasnili, obstaja več lokaliziranih verzij videa. V srbski verziji ob Messiju, s katerim se vsi fotografirajo in mu »kradejo« čips, tako recimo nastopa še znani filmski igralec Sergej Trifunović. Na Poljskem Messi oglašuje blagovno znamko Lay's, namesto Trifunovića pa se v zaključnem kadru pojavi gospa, ki - tako kot Trifunović - čipsa ne želi deliti z Messijem.


Video (v srbski izvedbi) si je doslej ogledalo že okrog pol milijona ljudi.
 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic