Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Lionel Messi v oglasu za srbski čips

19.5.2014

Čeprav se Srbija ni uvrstila na svetovno prvenstvo v nogometu, je ta hip največ pozornosti deležen prav nogometni oglas z naslovom »Chipsy in Messi v Braziliji«. V njem namreč eden najboljših nogometašev na svetu Lionel Messi promovira srbsko blagovno znamko Chipsy.


Mnogi so sprva dvomili o avtentičnosti oglasa, a je podjetje Chipsy West Balkans že sporočilo: »Video ni fake. Od leta 2008 je Chipsy blagovna znamka podjetja PepsiCo, tako kot tudi Lay's. Gre za globalno kampanjo podjetja PepsiCo, v kateri Messi promovira njihove blagovne znamke iz kategorije čipsa, med katerimi je tudi Chipsy.«


Kot so še pojasnili, obstaja več lokaliziranih verzij videa. V srbski verziji ob Messiju, s katerim se vsi fotografirajo in mu »kradejo« čips, tako recimo nastopa še znani filmski igralec Sergej Trifunović. Na Poljskem Messi oglašuje blagovno znamko Lay's, namesto Trifunovića pa se v zaključnem kadru pojavi gospa, ki - tako kot Trifunović - čipsa ne želi deliti z Messijem.


Video (v srbski izvedbi) si je doslej ogledalo že okrog pol milijona ljudi.
 

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic