Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Loterija novi partner Slovaškega olimpijskega komiteja

25.9.2014
Slovaška državna loterija TIPOS bo do konca leta 2016 ekskluzivni partner Slovaškega olimpijskega komiteja (SOV). Njihovo sodelovanje bo pripomoglo k podpori olimpijskih projektov po Slovaški in promociji vrednot olimpijskega duha po vsej državi.

»Želimo se zahvaliti loteriji TIPOS, ki bo podpirala slovaške olimpijce pri pripravah na olimpijske igre, ki bodo potekale leta 2016 v Riu,« je ob podpisu pogodbe dejal predsednik marketinškega sveta Slovaškega olimpijskega komiteja Daniel Líška. TIPOS-ov prispevek znaša več kot 800.000 evrov, kar bo še dodatno motiviralo športnike in jim omogočalo še boljše pogoje za doseganje izvrstnih rezultatov v njihovi karieri.



Uspešno športno sodelovanje sta tako sklenila predsednik Slovaškega olimpijskega komiteja František Chmelár in predsednik TIPOS-a Ladislav Kriška. Slednji je ponosen na ekskluzivno partnerstvo, saj se bo z njihovim vložkom utrdila prestižna pozicija v slovaškem športu. Tako kot zmaga na loteriji človeka napolni z nestvarnimi sanjarjenji, želijo da tudi najboljši atleti in olimpijci stremijo in izpolnjujejo svoje sanje. Iz letošnjih olimpijskih iger v Sočiju so se vrnili le z eno medaljo, zlato je namreč v ženskem šprintu biatlonk osvojila Anastazija Kuzmina.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic