Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Košarkarji Uniona Olimpije v letošnji sezoni s Toyoto

26.9.2014

Vodstvo ljubljanskega košarkarskega kluba Union Olimpija je na medijskem dnevu ob pričetku nove sezone predstavilo novo sponzorsko sodelovanje z avtomobilskim podjetjem Toyota Center Ljubljana. Ti bodo poskrbeli za celoten vozni park, košarkarji pa so novi model Toyota Aygo že preizkusili v dvorani.

 

Toyota Center Ljubljana se je pridružila preostalim sponzorjem edinega letošnjega slovenskega predstavnika v evropskih košarkarskih pokalih. Direktor Uniona Olimpije Matevž Zupančič je ponosen, da so v klubu med svoje partnerje in sponzorje pridobili ugledno avtomobilsko podjetje, ki bo poleg skrbi za varen in udoben transport poskušalo tudi razveseljevati in nagrajevati obiskovalce tekem v Stožicah. »Igralci si zaslužijo vrhunski vozni park in veseli nas, da smo lahko del družine pokroviteljev Uniona Olimpije, ki je najbolj prepoznavna slovenska blagovna znamka v športu,« je še dodal direktor Toyota Centra Ljubljana Gregor Mauko.
 

Vendar pa to ni edina novost v prihajajoči sezoni. Navijači KK Union Olimpija bodo lahko z nakupom katere koli sezonske vstopnice postali tudi člani kluba Moja Union Olimpija. S članarino 38 evrov bodo deležni različnih aktivnosti kluba ter ugodnosti, ki jih ponujajo njihovi partnerji in sponzorji. Mednje se uvrščajo Vodno mesto Atlantis, SiTi Teater, Športni center Millenium, Capitol fitnes, Bioresonanca Laguna, fizioterapevtski center Synovia, Zlati klub Tivoli, Strelišče Rudnik, Kegljišče in dvorana Staničeva, Restavracija Puccini, časopis Ekipa in športni lokal Hiša Športa. Novosti, ki čakajo člane kluba Moja Union Olimpija, se bodo dodajale tudi tekom celotne sezone, med drugim bo omogočena brezplačna udeležba na tekmi ABA lige, ki bo 7. februarja 2015, kjer se bodo v Banja Luki zmaji pomerili z Igokeo.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic