Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Košarkarji Uniona Olimpije v letošnji sezoni s Toyoto

26.9.2014

Vodstvo ljubljanskega košarkarskega kluba Union Olimpija je na medijskem dnevu ob pričetku nove sezone predstavilo novo sponzorsko sodelovanje z avtomobilskim podjetjem Toyota Center Ljubljana. Ti bodo poskrbeli za celoten vozni park, košarkarji pa so novi model Toyota Aygo že preizkusili v dvorani.

 

Toyota Center Ljubljana se je pridružila preostalim sponzorjem edinega letošnjega slovenskega predstavnika v evropskih košarkarskih pokalih. Direktor Uniona Olimpije Matevž Zupančič je ponosen, da so v klubu med svoje partnerje in sponzorje pridobili ugledno avtomobilsko podjetje, ki bo poleg skrbi za varen in udoben transport poskušalo tudi razveseljevati in nagrajevati obiskovalce tekem v Stožicah. »Igralci si zaslužijo vrhunski vozni park in veseli nas, da smo lahko del družine pokroviteljev Uniona Olimpije, ki je najbolj prepoznavna slovenska blagovna znamka v športu,« je še dodal direktor Toyota Centra Ljubljana Gregor Mauko.
 

Vendar pa to ni edina novost v prihajajoči sezoni. Navijači KK Union Olimpija bodo lahko z nakupom katere koli sezonske vstopnice postali tudi člani kluba Moja Union Olimpija. S članarino 38 evrov bodo deležni različnih aktivnosti kluba ter ugodnosti, ki jih ponujajo njihovi partnerji in sponzorji. Mednje se uvrščajo Vodno mesto Atlantis, SiTi Teater, Športni center Millenium, Capitol fitnes, Bioresonanca Laguna, fizioterapevtski center Synovia, Zlati klub Tivoli, Strelišče Rudnik, Kegljišče in dvorana Staničeva, Restavracija Puccini, časopis Ekipa in športni lokal Hiša Športa. Novosti, ki čakajo člane kluba Moja Union Olimpija, se bodo dodajale tudi tekom celotne sezone, med drugim bo omogočena brezplačna udeležba na tekmi ABA lige, ki bo 7. februarja 2015, kjer se bodo v Banja Luki zmaji pomerili z Igokeo.

     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic