Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO MAGAZIN EKSKLUZIVA: Novak in Jelena Đoković

26.9.2014

V oktobru izide nova številka SPORTO magazina. Med drugim smo se za 17. slovensko in 4. mednarodno številko ekskluzivno pogovarjali tudi z Novakom Đokovićem in njegovo ženo Jeleno, izvršno direktorico njune fundacije.
 

SPORTO BRAND leta med športniki v Srbiji je hkrati tudi globalni športni as, ki mu v regiji ni para. V enem redkih intervjujev, ki jih Novak sploh uspe dati za lokalne in regionalne medije, je med drugim spregovoril o svojem prvem večjem intervjuju ter prvem sponzorskem dogovoru.
 

Če na spletnem portalu YouTube v iskalnik vtipkate »Novak Đoković first interview« (prvi intervju op. p.), ta najprej pokaže intervju z njim na srbski javni televiziji, ko je imel le sedem let. A že takrat je bil odločen, da osvoji teniški svet.
 


 

Na vprašanje, če je imel takrat Nikejevo kapo na glavi morda zaradi kakšnega takšnega ali drugačnega sponzorskega dogovora, je odgovoril, da ne: »Takrat o blagovnih znamkah sploh še nisem razmišljal.« Kapo je imel na glavi, ker jo je nosil njegov takratni idol Pete Sampras»Želel sem biti prav tak kot on. To otroci še vedno počnejo, pa ne le oni, tudi odrasli,« je pojasnil in dodal, da je svoj prvi pravi sponzorski dogovor podpisal »šele«, ko je imel 15 ali 16 let. Več o tem v tristranskem intervjuju.
 

Del tokratne osrednje SPORTO teme je tudi zgodba o Fundaciji Novaka Đokovića skozi pogovor z Novakovo ženo Jeleno.
 

Od Brazilije do Kazahstana, od Pauline Bohnec do Stevea Nasha
 

Tokratna številka prinaša tudi marketinški oz. sponzorski pregled svetovnega nogometnega prvenstva v Braziliji, o katerem sta v intervjujih spregovorila Ricardo Fort, podpredsednik Vise, zadolžen za globalna sponzorstva, ter Tim Crow, generalni direktor sponzorske agencije Synergy in hkrati eden največjih globalnih strokovnjakov na svojem področju. Pripravili smo še zgodbe o Brazuci, žogi s svojim Twitter profilom, in »brazilskem« digitalnem nastopu reprezentanc ZDA in Hrvaške.
 

Vas zanima, kako se svetu skozi šport predstavlja Kazahstan? Govorili smo s predstavnikom kolesarskega kluba Astana Chrisom Baldwinom, v intervjuju za SPORTO pa predstavljamo tudi gostjo SPORTO konference Pauline Bohnec, ki ima izjemne izkušnje z olimpijskim hospitalityjem.
 

Kajpak nismo mogli niti mimo zgodovinske druge uvrstitve NK Maribora v ligo prvakov, dotaknili pa smo se tudi odbojke – SP-ja na Poljskem ter poletnega spektakla na mivki v središču Ljubljane.
 

Poleg Đokovića so mesto v magazinu našli še nekateri izjemni športniki: ob obisku v Sloveniji smo se o marketingu pogovarjali s Steveom Nashem (dvakratnim MVP-jem lige NBA), pripravili pa smo tudi profila predstavnikov dveh generacij marketinško uspešnega slovenskega deskanja na snegu: Tima-Kevina Ravnjaka in Marka Grilca.
 

Seveda ne bodo manjkale niti vse informacije o prihajajoči SPORTO konferenci in vzporednih aktivnostih (AWARD, BRANDS … itd.) ter standardne vsebine, kot so pregled TV-gledanosti ter lestvice športnikov ter klubov in zvez na Twitterju.
 

Za več informacij o naročanju ter oglaševalskih priložnosti nam lahko pišete na info@sporto.si.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic