Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Ana Ivanović: Sledite svojim sanjam in instinktu

9.10.2014

Ano Ivanović je srbska javnost prepoznala kot SPORTO Brand leta 2013 med športnicami. Teniški igralki smo priznanje predali na WTA turnirju v avstrijskem Linzu.

Kljub poškodbi, ki ji je preprečila nadaljevanje nastopov na turnirju, je 26-letnica pokazala vse lastnosti, zaradi katerih je tako priljubljena tako pri sponzorjih, kot tudi medijih in navijačih. Nasmejana, sproščena, simpatična in uspešna tako na teniškem igrišču, kot izven njega. Dragoceno priložnost za srečanje z njo ena-na-ena smo izkoristili tudi za krajši pogovor.
 


 

Ana, čestitke za SPORTO Brands priznanje, ki vam jo je na podlagi raziskave Mediane namenila srbska javnost. Kaj vam pomeni ta nagrada?
Hvala. Res mi je v veliko čast, da sem v tako izbrani družbi športnikov in klubov. To mi je res v veliko zadovoljstvo. Sama se ves čas trudim, da ob tem promoviram tudi svoj šport in spodbujam otroke, da se ukvarjajo s tenisom.

Gre za marketinško nagrado – kot izredno uspešno so vas nenazadnje prepoznali tudi sponzorji. Na kaj ste pozorni, ko izbirate svoje poslovne partnerje med blagovnimi znamkami?
Najbolj pomembno je, da se najdeta skupni jezik in razumevanje. Podjetja, s katerimi sodelujem, želim predstavljati dolgoročno. Želim, da je podpora obojestranska tako v dobrih kot slabih časih. Že od nekdaj sponzorje izbiram na ta način. Imam doživljenjske pogodbe z adidasom, Yonexom in Rolexom in želim, da se ob tem počutim kot del družine.

Leta 2010 ste s podpisom doživljenjske pogodbe z adidasom postali verjetno najmlajša športnica, ki je kadarkoli podpisala takšen dogovor. Dogovorili ste se, da boste ambasadorka te družbe tudi po koncu vaše kariere – pa vendarle imate tudi zdaj, štiri leta kasneje, šele 26 let. Kako ste se počutili ob podpisu pogodbe?
Ogromno mi pomeni, da je tako veliko podjetje, kot je adidas, prepoznalo moj talent in to nagradilo s sponzorstvom brez časovne omejitve. V veliko čast mi je, da jih predstavljam in da že zdaj vem, da bom imela priložnost, da bom zanjo tako ali drugače delala tudi po zaključku svoje kariere.

Precej aktivni ste tudi na družbenih omrežjih, ki so v zadnjih letih postala zelo pomembna za športnike. Kaj vam pomeni ta moderni komunikacijski izum in katera platforma vam je najbližje?
Res je. Dolgo časa sem oklevala – ali naj se pridružim ali ne. Lansko leto sem potem odprla Twitter, nekoliko kasneje pa tudi Instagram. Na Facebooku imam uradno stran, s katero se največ ukvarja moja ekipa, jaz pa sem bolj aktivna na Twitterju in Instagramu. Zares uživam v tem. Veliko potujem po svetu in na ta način lahko sledim, kaj se dogaja z ostalimi prijatelji in znanci po celem svetu. Tako ostajamo v stiku, hkrati pa sledim temu, kaj se dogaja po celem svetu. Zaradi časovnih razlik je vse skupaj še bolj zanimivo.  

 

Tenis je sicer eden redkih športov, kjer ste ženske enakopravne moškim tudi kar se tiče finančnih nagrad. Kako vi gledate na marketing v tenisu – zdi se, da je WTA v zadnjem obdobju res naredil velik korak naprej, kar se odraža tudi v drugih športih in na drugih področjih.
Ja, res mislim, da je prav, da je tako izenačeno. Mislim, da sta WTA in njen direktorica res naredila odličen posel. Tudi dekleta so seveda izjemno zaslužna, saj so si skozi leta uspela izboriti to enakopravnost. Mislim, da si punce to zaslužimo, saj opravljamo enako delo kot moški. Telesni napori so enaki kot pri njih, treniramo res ogromno. Zelo sem ponosna, da sem del generacije, ki je v tenisu dosegla enakopravnost spolov.
 

Že ste povedali, kako lepo je biti v družbi dobitnikov SPORTO Brands priznanj. Morda le še sporočilo tistim mladim, ki šele prihajajo ali pa nasploh sporočilo športnikom iz naše regije?
Mislim, da je najbolj pomembno, da slediš svojim sanjam. Velikokrat se zgodi, da kdo koga želi spraviti iz njegove poti, ampak mislim, da je – ne glede na to, s čim se ukvarjaš – najbolj pomembno, da slediš svojemu instinktu, svoji želji in volji, da si iskren sam do sebe in da veš, da daješ vse od sebe. Potem bo prišel tudi rezultat.


V sodelovanju z Mediano, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev, že od leta 2006 raziskujemo katere slovenske športnice, športniki in športni klubi so v posameznem letu znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti. Z letom 2013 smo raziskavo razširili tudi na Hrvaško in Srbijo.
 

Zmagovalci leta 2013 so bili: Tina MazeGoran DragićNK Maribor (Slovenija), Sandra PerkovićMario MandžukićKHL Medveščak (Hrvaška), Ana IvanovićNovak Đoković in KK Partizan (Srbija).
 

Več o raziskavi SPORTO Brands lahko najdete tukaj.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic