Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

​Prihaja tudi globalni direktor blagovne znamke adidas!

21.10.2014
Program konference SPORTO 2014 dobiva vedno bolj jasno podobo. Svojo udeležbo na največjem tovrstnem dogodku v regiji je nazadnje potrdil še Thomas van Schaik, globalni direktor blagovne znamke adidas.



Van Schaik bo na SPORTO 2014 spregovoril o adidasovi kampanji #allin or nothing, ki je bila prepoznana kot najboljša aktivacija blagovne znamke v času SP v nogometu 2014 in je nakazala smernice za to, kako so lahko največji športni deležniki aktivni tudi v realnem času.  


Thomas je v športno-marketinškem poslu že več kot 20 let. adidasu se je pridružil leta 2001, danes je globalni direktor blagovne znamke. Snuje in upravlja s številnimi celostnimi marketinškimi akcijami vezanimi na največje svetovne športne deležnike, kot so OI London 2012, FIFA SP v nogometu 2014 in Leo Messi, štirikratni dobitnik nagrade Zlata žoga. Pred kariero v adidasu je v nogometnem klubu PSV Eindhoven z Nizozemske skrbel za odnose z mediji, organizacijo dogodkov in promocijo, štiri leta pa je preživel tudi z ekipo ameriškega nogometa Amsterdam Admirals.
     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic