Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

​Prihaja tudi globalni direktor blagovne znamke adidas!

21.10.2014
Program konference SPORTO 2014 dobiva vedno bolj jasno podobo. Svojo udeležbo na največjem tovrstnem dogodku v regiji je nazadnje potrdil še Thomas van Schaik, globalni direktor blagovne znamke adidas.



Van Schaik bo na SPORTO 2014 spregovoril o adidasovi kampanji #allin or nothing, ki je bila prepoznana kot najboljša aktivacija blagovne znamke v času SP v nogometu 2014 in je nakazala smernice za to, kako so lahko največji športni deležniki aktivni tudi v realnem času.  


Thomas je v športno-marketinškem poslu že več kot 20 let. adidasu se je pridružil leta 2001, danes je globalni direktor blagovne znamke. Snuje in upravlja s številnimi celostnimi marketinškimi akcijami vezanimi na največje svetovne športne deležnike, kot so OI London 2012, FIFA SP v nogometu 2014 in Leo Messi, štirikratni dobitnik nagrade Zlata žoga. Pred kariero v adidasu je v nogometnem klubu PSV Eindhoven z Nizozemske skrbel za odnose z mediji, organizacijo dogodkov in promocijo, štiri leta pa je preživel tudi z ekipo ameriškega nogometa Amsterdam Admirals.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic