Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

​Prihaja tudi globalni direktor blagovne znamke adidas!

21.10.2014
Program konference SPORTO 2014 dobiva vedno bolj jasno podobo. Svojo udeležbo na največjem tovrstnem dogodku v regiji je nazadnje potrdil še Thomas van Schaik, globalni direktor blagovne znamke adidas.



Van Schaik bo na SPORTO 2014 spregovoril o adidasovi kampanji #allin or nothing, ki je bila prepoznana kot najboljša aktivacija blagovne znamke v času SP v nogometu 2014 in je nakazala smernice za to, kako so lahko največji športni deležniki aktivni tudi v realnem času.  


Thomas je v športno-marketinškem poslu že več kot 20 let. adidasu se je pridružil leta 2001, danes je globalni direktor blagovne znamke. Snuje in upravlja s številnimi celostnimi marketinškimi akcijami vezanimi na največje svetovne športne deležnike, kot so OI London 2012, FIFA SP v nogometu 2014 in Leo Messi, štirikratni dobitnik nagrade Zlata žoga. Pred kariero v adidasu je v nogometnem klubu PSV Eindhoven z Nizozemske skrbel za odnose z mediji, organizacijo dogodkov in promocijo, štiri leta pa je preživel tudi z ekipo ameriškega nogometa Amsterdam Admirals.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic