Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Cvijič: Rokomet za sponzorje cenejši in dostopnejši

19.9.2014

Nove rokometne dvorane v Katarju, zneski za odkup TV pravic, ki segajo v nebo, tuje reprezentance na pripravah v Sloveniji na eni strani, in odhodi slovenskih rokometašev iz 1. NLB Leasing lige zaradi zaostrenih finančnih razmer, so realnost s katerimi se srečuje Rokometna zveza Slovenije (RZS). Kljub temu glavni kreatorji slovenskega rokometa uspešno ohranjajo strokovni nivo in rokomet privlačen za partnerske zgodbe. V tem duhu je bil tudi rokometni dogodek pod zvezdami v Marini Portorož. O aktualnem trenutku slovenskega in svetovnega rokometa smo se pogovarjali z Goranom Cvijičem, generalnim sekretarjem RZS.


Globalno je vrhunska rokometna igra omejena predvsem na Evropo, a v zadnjem obdobju je moč zaznati velik napredek reprezentančnih selekcij iz Azije, Južne Amerike in Azije. »Predvsem pa so izjemno ambiciozni v Perzijskem zalivu. Katar bo januarja prihodnje leto gostil svetovno prvenstvo, ki bo zagotovo svojevrsten spektakel, saj so gostitelji zgradili štiri moderne dvorane, stroške organizacije pa ocenjujejo na več kot 200 milijonov evrov,« je povedal Cvijič in dodal, da je mednarodna rokometna zveza (IHF) uspela prodati televizijske pravice za prenose tekem s svetovnega prvenstva za kar 100 milijonov švicarskih frankov.
 

Slovenija: dobro strokovno delo in rezultati
 

V Sloveniji je rokomet pozicioniran kot uspešen šport, tako na reprezentančnem kot klubskem nivoju. Celje Pivovarna Laško in Krim Mercator sta bila evropska klubska prvaka, moška reprezentanca je še vedno edina, ki ima kolajno z velikih tekmovanj in se je dvakrat udeležila olimpijskih iger. V obdobju ekonomske krize so se krepko zmanjšali vložki partnerjev, kar se je posledično poznalo na odhodu igralcev iz 1. NLB Leasing lige. »Na zahodu v klubski in reprezentančni rokomet vlagajo neprimerno več, na lokalni in državni ravni. Pomembno dejstvo pa je, da je rokometna zveza ohranila raven strokovnega dela,« je povedal Cvijič in dodal, da gre ob strokovnem delu priložnost v slovenskem rokometu iskati tudi zaradi dobrih rezultatov.
 


Moške reprezentance so v vseh starostnih kategorijah med osem na svetu, sponzorji pa za manj vloženih sredstev lahko dobijo več. »Rokomet je v primerjavi z nekaterimi drugimi športi precej cenejši in dostopnejši šport, prepoznavnost je v slovenskem okolju zelo podobna in tesno povezana z rezultatskimi dosežki,« je ob tem povedal Cvijič in kot glavni produkt RZS izpostavil moško člansko reprezentanco, ki sodi v sam vrh svetovnega rokometa. Največji projekti zveze so 1. NLB Leasing liga, oba nacionalna pokala, najbolj svež dogodek pa je Superpokal na teniškem stadionu v Marini Portorož. Zaenkrat neizkoriščen sponzorski potencial so tekmovanja mladih, v katerem je vključenih kar 88 klubov, zaključni turnirji so v zadnjih dveh letih postali svojevrstni spektakli s polnimi dvoranami.


Rokomet pod zvezdami odslej uvod v sezono


Za slovenski rokomet je rokometni dogodek pod zvezdami izjemnega pomena, zato so se na rokometni zvezi odločili, da bo postal tradicionalen uvod v sezono. V prihodnosti bodo dogodek oplemenitili celodnevnim dogajanjem, trenerskim in sodniškim seminarjem. »V celoten dogodek nameravajo vključiti še gledalce, saj na RZS želimo doseči še bolj aktivno vlogo navijačev,« je pojasnil Cvijič in pristavil, da se je uspešna praksa tovrstnih aktivacij že pokazala na reprezentančnih tekmah, kjer se lotevajo različnih nagradnih iger z izjemnim odzivom.


Slovenija kot rokometna destinacija


Veliko mero pozornosti rokometna zveza posveča komunikaciji s partnerji in navijači, saj se jim to zdi dobitna kombinacija. S Petrolom so začeli s projektom izbor rokometaša meseca in nagradnim metom čez celo igrišče, kar se odvija na tekmah moške reprezentance. Prizadevanja rokometne zveze gredo v smer ohranjanja kvalitetnega strokovnega dela, kar se kaže v uspehu naših klubov, rezultira pa v velikem zanimanju tujih reprezentanc za Slovenijo, kot zelo privlačno okolje za priprave. Vse ekipe ali reprezentance, ki so bile na pripravah v Sloveniji, so bile navdušene nad kvaliteto hotelskih uslug, infrastrukturo, naravo in močjo slovenskega rokometa. To poletje so se tudi po zaslugi RZS v Sloveniji pripravljale reprezentance Irana, Kuvajta, Omana, Bahrajna, in to v različnih starostnih kategorijah. Hkrati so se pri nas pripravljali francoski prvoligaši Aix, Tremley in Selestat, Brest Meškov, Veszprem, Vardar in drugi.


Naslednji veliki izziv: Katar 2015

Naslednji večji dogodek za RZS je nastop članske reprezentance na svetovnem prvenstvu v Katarju v začetku leta 2015. »Z večjim številom poslovnih partnerjev nameravamo pripraviti dneve slovenskega gospodarstva, saj je Perzijski zaliv izjemno privlačen, tako za slovenske gospodarske subjekte, kot potencialne investitorje,« je poslovni del športnega izziva izpostavil Cvijič. Tekmovanje v Katarju bo trajalo od 15. januarja do 1. februarja.
 

Aleš Hostnik
Foto: Slavko Kolar (RZS) & Katar 2015

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic