Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

NK Maribor na tekme z Nissanom

25.10.2014

Najuspešnejši slovenski nogometni klub NK Maribor v tej sezoni nastopa v UEFA ligi prvakov. Z njo so odslej povezani tudi z vidika sponzorstev, saj so pred kratkim podaljšali sodelovanje s podjetjem Avto Koletnik in ga nadgradili z Nissanom, enem izmed sponzorjev UEFA lige prvakov.




Vijoličasti se bodo vozili z Nissanovimi vozili Avta Koletnik, ki je sicer že dolgoletni partner kluba. Slednji bo v uporabo tako prejel 15 vozil za klubske potrebe ter tako podaljšal pogodbo z avtomobilistom, tokrat z vozili Nissan. »Iskali smo športnega partnerja v poslovnem smislu tudi na domačih tleh in prepoznali, da je NK Maribor najboljša športna blagovna znamka v Sloveniji,« je na novinarski konferenci v Ljudskem vrtu povedal direktor Nissan Slovenija Matevž Rakar.


Direktor podjetja Avto Koletnik Gorazd Koletnik je dejal, da so ponosni na vse uspehe NK Maribor, nov korak v skupnem sodelovanju pa je nadgradnja dolgotrajnega dela.  Na nadaljevanje so ponosni tudi v nogometnem klubu. »Nissan sodeluje na najvišji ravni v UEFA ligi prvakov, tudi mi smo del najboljšega klubskega tekmovanja in dogovor je bil hitro sklenjen. Pogodba je korektna, zadovoljni smo s ponujenimi pogoji, pri tem pa ne smemo pozabiti podjetja Avto Koletnik, pomembnega dela te zgodbe in našega dolgoletnega sponzorja, ki je s klubom vedno korektno sodeloval,« so bile besede Bojana Bana, poslovnega direktorja NK Maribor.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic