Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO magazin 17: Kaj nam je povedal Novak Đoković?

27.10.2014
Pogovarjali smo se z Novakom Đokovićem in njegovo ženo Jeleno, izvršno direktorico Fundacije Novaka Đokovića (NDF), podrobneje pa smo se lotili tudi FIFA SP v nogometu Brazilija 2014 in ostalih ključnih športno-marketinških in sponzorskih dogodkov v zadnje pol leta. Slab mesec pred konferenco SPORTO 2014 je izšla 17. slovenska številka SPORTO magazina – tokrat na voljo tudi v elektronski izdaji!


 
Srbski teniški as nam je v enem redkih ekskluzivnih intervjujev za medije v regiji med drugim zaupal, kdaj je sklenil svoj prvi sponzorski dogovor, njegova žena Jelena, s katero sta pred kratkim povila prvega otroka, sina Stefana, pa je spregovorila o delu NDF, ki si je za cilj postavila izboljšanje življenj otrok. »Ime Novak Đoković odpira vrata po celem svetu,« je povedala.
 
Od »Neymarketinga« do Brazuce ...
O sponzorski aktivaciji na FIFA SP 2014 je spregovoril direktor londonske sponzorske agencije Synergy Sponsorship Tim Crow, ki velja za enega največjih strokovnjakov na tem področju. Avtor skovanke »Neymarketing« je v intervjuju pojasnil, da je v športu preveč prodajalcev in premalo tržnikov in se dotaknil tudi svojega dela v Braziliji – Synergy je bil tam namreč prisoten z ekipo, ki je kliente »servisirala« na licu mesta in v realnem času. »Mundialske« izkušnje nam je zaupal tudi Ricardo Fort, starejši podpredsednik za marketing in sponzorstva pri Visi, enem od uradnih sponzorjev dogodka, posvetili pa smo se tudi Brazuci, uradni žogi prvenstva, ki je imela svoj Twitter profil.  

 

... od Hrvaške do ZDA ... 
Oscar Ugaz, nekdanji »digitalni« direktor Reala iz Madrida, je v intervjuju spregovoril o tem, zakaj milijoni »všečkov« na Facebooku niso pomembni, dotaknili pa smo se še najbolj odmevne regionalne in globalne digitalne zgodbe poletja. Hrvaška nogometna zveza je med drugim v času Brazilije 2014 zvišala svoje število sledilcev na Twitterju za 13-krat, medtem ko spada delo US Soccerja pod poglavje »vredno posnemati« na vseh ravneh. Američani so namreč ob dobrih igrah na igrišču navdušili tudi z digitalnim pristopom.
 
... od Maribora do Kazahstana ... 
Seveda ne moremo mimo uvrstitve Maribora v UEFA ligo prvakov ter tudi Volkswagen 19. Ljubljanskega maratona, medtem ko smo si skozi pogovor s Chrisom Baldwinom, vodjo odnosov z javnostmi pri Astana Pro Teamu, ogledali kazahstanski primer promocije države skozi šport. Vsebina prinaša tudi pogled v odbojko (dvoransko in na mivki), hospitality ter marketinška profila slovenskih zvezdnikov deskanja na snegu Tima-Kevina Ravnjaka ter Marka Grilca.
 
... do 11. SPORTO konference!
V magazinu najdete še vse podrobnosti o prihajajoči konferenci SPORTO 2014 – med drugim podrobnejši program, v katerega smo že umestili tudi najnovejšega gosta: adidasovega globalnega direktorja blagovne znamke Thomasa van Schaika – ter standardne rubrike, kot so TV-gledanost, Twitter pregled in SPORTO napoved (tokrat rokometno SP za moške v Katarju 2015).  
 
O SPORTO magazinu
SPORTO magazin dvakrat letno izhaja kot spremljevalec vodilne regijske konference o marketingu in sponzorstvih v športu, ki bo letos na sporedu 20. in 21. novembra v (S)Portorožu. Prinaša dodatne, poglobljene vsebine ter pogovore z vodilnimi ljudmi iz domače, regijske in globalne industrije športnega posla. Magazin že dve leti izhaja tako v slovenski, kot tudi angleški izdaji. Slovenska izdaja izhaja tudi kot priloga Marketing magazina (MM).

Foto: Jelena Vemić
 
SPORTO magazin 17: e-izdaja >>
 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic