Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Rusi predstavili uradni logotip mundiala 2018

29.10.2014

Med 8. junijem in 8. julijem 2018 bo Rusija prvič gostila enega največjih nogometnih tekmovanj na svetu,  na katerem se bodo pomerile najboljše reprezentance. Včeraj (torek) so tako na ruski televiziji že predstavili uradni logotip svetovnega prvenstva, ki so ga pokazali tudi trije – 400 kilometrov  oddaljeni od Zemlje – astronavti na mednarodni vesoljski postaji ISS.


Predstavitev uradnega logotipa, ki ga je oblikovala portugalska agencija Brandia Central, so si poleg gledalcev pred televizijskimi zasloni lahko v živo ogledali tudi tisti, ki so bili v bližini Bolšoj teatra. Povečano podobo pokala so ruski organizatorji namreč predvajali na zunanji fasadi, prvi mož Mednarodne nogometne zveze (FIFA) Sepp Blatter pa je ob predstavitvi dejal: »Emblem prikazuje rusko srce in dušo.« V logotipu je upodobljena podoba pokala svetovnega prvenstva, rdeča in modra barva predstavljata barve ruske zastave z zlatim okrasjem, obenem pa je prežet s simboli potovanja v vesolje in rusko ikonografijo.
 


»V primerjavi z Brazilijo je Rusija precej pred rokom, saj so do začetka dogodka še štiri leta. Prepričan sem, da bi lahko slovesnost na odprtju svetovnega prvenstva potekala prej, kot se bodo pričele prve tekme, prav tako so v Moskvi trije stadioni, na katerih bi jo lahko tudi organizirali,« dodaja Blatter. Reprezentance se bodo pomerile v enajstih različnih ruskih mestih: Moskvi, Sočiju, Sankt Petersburgu, Kaliningradu, Saransku, Nižjem Novgordu, Kazanu, Samari, Ekaterinburgu, Rostovu in Volgogradu.
 

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic