Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Zasneženi Kijev #15letkasneje

18.11.2014

»Fantom kapo dol. Bog je in bog vse vidi. Vesel božič in srečno novo leto vsem,« so bile legendarne besede selektorja slovenske nogometne reprezentance Srečka Katanca, ki je 17. novembra pred 15 leti remizirala z Ukrajino in se uvrstila na Euro 2000. Začetkov (prve) nogometne pravljice se je Nogometna zveza Slovenije (NZS) spomnila tudi #15letkasneje in tako s komunikacijsko akcijo na digitalnih platformah na poseben način obeležila zgodovinsko zmago.


Na postopen padec v časovni stroj so na NZS prvič opozorili že dan pred pričetkom pomembne tekme v Kijevu, tviteraško občinstvo pa je v ponedeljek nekaj minut pred 18. uro pričakalo neumorno sneženje, ki so si ga navijači lahko ogledali v neposrednem prenosu na spletnih straneh nzs.si. Poleg aktualnega dogajanja z igrišča, so tviteraši s hashtagom #15letkasneje tudi sami podoživljali svoje občutke tistega dne. Raven vključitve sledilcev je bila zelo visoka in tudi čustvena.  


Za čas trajanja tekme je dobil retro podobo celoten profil NZS, saj je novi grb zamenjal stari. »Dogajalo« se je tudi na NZS Facebooku in Instagramu, kjer so bili ljudje prav tako pozvani k deljenju svojih spominov na legendarni 17. 11. 1999 in zadetek Mirana Pavlina, ki nas je odpeljal na EURO 2000.

 


Nekaj najboljših spominov bodo pri NZS v sodelovanju s partnerjem Pivovarno Union tudi nagradili s priložnostmi darili. Termin tekme je namreč odlično sovpadal z odprtjem nove Pivnice Union v 150. letu njihovega obstoja, kar so povezali tudi s hashtagom na dveh grafikah (med polčasom in po tekmi): #15(0)letkasneje.  
 

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic