Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Zasneženi Kijev #15letkasneje

18.11.2014

»Fantom kapo dol. Bog je in bog vse vidi. Vesel božič in srečno novo leto vsem,« so bile legendarne besede selektorja slovenske nogometne reprezentance Srečka Katanca, ki je 17. novembra pred 15 leti remizirala z Ukrajino in se uvrstila na Euro 2000. Začetkov (prve) nogometne pravljice se je Nogometna zveza Slovenije (NZS) spomnila tudi #15letkasneje in tako s komunikacijsko akcijo na digitalnih platformah na poseben način obeležila zgodovinsko zmago.


Na postopen padec v časovni stroj so na NZS prvič opozorili že dan pred pričetkom pomembne tekme v Kijevu, tviteraško občinstvo pa je v ponedeljek nekaj minut pred 18. uro pričakalo neumorno sneženje, ki so si ga navijači lahko ogledali v neposrednem prenosu na spletnih straneh nzs.si. Poleg aktualnega dogajanja z igrišča, so tviteraši s hashtagom #15letkasneje tudi sami podoživljali svoje občutke tistega dne. Raven vključitve sledilcev je bila zelo visoka in tudi čustvena.  


Za čas trajanja tekme je dobil retro podobo celoten profil NZS, saj je novi grb zamenjal stari. »Dogajalo« se je tudi na NZS Facebooku in Instagramu, kjer so bili ljudje prav tako pozvani k deljenju svojih spominov na legendarni 17. 11. 1999 in zadetek Mirana Pavlina, ki nas je odpeljal na EURO 2000.

 


Nekaj najboljših spominov bodo pri NZS v sodelovanju s partnerjem Pivovarno Union tudi nagradili s priložnostmi darili. Termin tekme je namreč odlično sovpadal z odprtjem nove Pivnice Union v 150. letu njihovega obstoja, kar so povezali tudi s hashtagom na dveh grafikah (med polčasom in po tekmi): #15(0)letkasneje.  
 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic