Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Začela se je konferenca SPORTO 2014

20.11.2014

V (S)Portorožu se je začela enajsta konferenca SPORTO: vodilni regijski dogodek na področju marketinga in sponzorstev v športu, ki vsako leto na enem mestu zbere vse ključne akterje iz industrije športnega posla.


Glavni namen SPORTO konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj. Obenem dvodnevni dogodek ponuja priložnost za poslovno mreženje, saj se konference vsako leto udeleži več sto udeležencev iz vse Evrope. Zanimivo dogajanje v (S)Portorožu obsega predavanja, razglasitve SPORTO Awards, SPORTO Brands, SPORTO dobrodelne dražbe in večerno druženje na SPORTO Partyju. Letošnja konferenca sicer podira rekorde obiskanosti: v dveh dneh se je bo namreč udeležilo več kot 400 ljudi iz več kot deset evropskih držav.
 
Poleg tega, da se redno povečuje število tujih udeležencev, je organizatorjem je še enkrat več uspelo v Slovenijo privabiti tudi ogromno število izjemnih strokovnjakov svetovnega slovesa. Med samimi uglednimi imeni še posebej izstopa »boter« modernega športnega marketinga Patrick Nally (njegovi koncepti, ki jih je postavil za FIFA in MOK, so v uporabi še danes), prav nič manj zanimivi pa niso tudi globalni direktor blagovne znamke adidas Thomas van Schaik (govoril bo o kampanji #allin or nothing; sicer pa v okviru svoje službe sodeluje tudi z Lionelom Messijem), digitalni inovator in britanska športno-poslovna osebnost leta Richard Ayers (med drugim je digitalno preobrazil angleški Manchester City FC), Sally Hancock, ki je v času Londona 2012 vodila sponzorstvo Lloyds banke, ki je bilo kasneje razglašeno za najboljše sponzorstvo v Združenem kraljestvu v zadnjih 20 letih, pa poslovni direktor podjetja, ki stoji izza najbolj igrane spletne športne igre doslej (Top Eleven – Be A Football Manager) Nikola Čavić ...
 
Več o programu, v katerem ne manjka tudi zanimivih slovenskih vsebin (npr. UNICEF in Boštjan Nachbar v Čadu), si lahko preberete tukaj.
 
Več o zmagovalcih SPORTO Awards, ki so letos prvič enotne za celo regijo, vam bo v posebnem sporočilu za javnost poslalo Društvo za marketing Slovenije (DMS), več o SPORTO Brands – blagovnih znamkah leta med športniki in športnicami na podlagi javnomnenjske raziskave raziskovalne hiše Mediana – pa lahko s tega naslova pričakujete okrog 21. ure, ko bodo na svečani večerji tudi razglašeni vsi ostali zmagovalci.

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic