Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Začela se je konferenca SPORTO 2014

20.11.2014

V (S)Portorožu se je začela enajsta konferenca SPORTO: vodilni regijski dogodek na področju marketinga in sponzorstev v športu, ki vsako leto na enem mestu zbere vse ključne akterje iz industrije športnega posla.


Glavni namen SPORTO konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj. Obenem dvodnevni dogodek ponuja priložnost za poslovno mreženje, saj se konference vsako leto udeleži več sto udeležencev iz vse Evrope. Zanimivo dogajanje v (S)Portorožu obsega predavanja, razglasitve SPORTO Awards, SPORTO Brands, SPORTO dobrodelne dražbe in večerno druženje na SPORTO Partyju. Letošnja konferenca sicer podira rekorde obiskanosti: v dveh dneh se je bo namreč udeležilo več kot 400 ljudi iz več kot deset evropskih držav.
 
Poleg tega, da se redno povečuje število tujih udeležencev, je organizatorjem je še enkrat več uspelo v Slovenijo privabiti tudi ogromno število izjemnih strokovnjakov svetovnega slovesa. Med samimi uglednimi imeni še posebej izstopa »boter« modernega športnega marketinga Patrick Nally (njegovi koncepti, ki jih je postavil za FIFA in MOK, so v uporabi še danes), prav nič manj zanimivi pa niso tudi globalni direktor blagovne znamke adidas Thomas van Schaik (govoril bo o kampanji #allin or nothing; sicer pa v okviru svoje službe sodeluje tudi z Lionelom Messijem), digitalni inovator in britanska športno-poslovna osebnost leta Richard Ayers (med drugim je digitalno preobrazil angleški Manchester City FC), Sally Hancock, ki je v času Londona 2012 vodila sponzorstvo Lloyds banke, ki je bilo kasneje razglašeno za najboljše sponzorstvo v Združenem kraljestvu v zadnjih 20 letih, pa poslovni direktor podjetja, ki stoji izza najbolj igrane spletne športne igre doslej (Top Eleven – Be A Football Manager) Nikola Čavić ...
 
Več o programu, v katerem ne manjka tudi zanimivih slovenskih vsebin (npr. UNICEF in Boštjan Nachbar v Čadu), si lahko preberete tukaj.
 
Več o zmagovalcih SPORTO Awards, ki so letos prvič enotne za celo regijo, vam bo v posebnem sporočilu za javnost poslalo Društvo za marketing Slovenije (DMS), več o SPORTO Brands – blagovnih znamkah leta med športniki in športnicami na podlagi javnomnenjske raziskave raziskovalne hiše Mediana – pa lahko s tega naslova pričakujete okrog 21. ure, ko bodo na svečani večerji tudi razglašeni vsi ostali zmagovalci.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic