Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO 2014: Šport je najbolj strastna stvar, v katero je lahko vpleten vsak izmed nas

27.11.2014

Enajsta izvedba SPORTO konference – vodilnega regionalnega dogodka na temo marketinga in sponzorstev v športu v jugovzhodni Evropi – je ponovno združila najpomembnejše ljudi iz tega področja. Zanimiva predavanja in iskrive debate z gosti iz vse Evrope so dodale čar dvodnevni konferenci, ki je podrla rekorde o udeležbi: (S)Portorož je obiskalo več kot 400 ljudi iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Češke, Slovaške, Bosne in Hercegovine, Nemčije in Velike Britanije.

 


Sponzorska strategija in aktivacija, digitalna in navijaška izkušnja, »hospitality«, »merchandising«, gradnja blagovnih znamk. To je le nekaj tem, o katerih so razpravljali predavatelji in z občinstvom delili izkušnje tudi iz velikih dogodkov v letu 2014 (FIFA SP v nogometu Brazilija 2014 in Olimpijske igre v Sočiju). SPORTO 2014 ponuja celostno platformo, ki želi prispevati k razvoju področja športnega posla in ponuditi veliko priložnost za mreženje. Vodilne blagovne znamke (sponzorji), športne organizacije, agencije ter tudi domači in mednarodni mediji, mladi strokovnjaki ter študenti so soustvarili zanimivo kombinacijo udeležencev, ki se ne le izobražujejo in izmenjujejo izkušnje, ampak tudi povezujejo in aktivno vključujejo v dogajanje.


Oglejte si nekaj izmed video posnetkov naših gostujočih predavateljev in prisluhnite njihovim najpomembnejšim nasvetom:


»Vsi potrebujemo priložnost, da razpravljamo in razglabljamo,« je dejal posebni gost Patrick Nally, ki je spregovoril o preteklosti, sedanjosti in prihodnosti marketinga v športu. Eden izmed začetnikov in prvih ljudi, ki so v praksi osmislili principe modernega trženja v športu, kot jih poznamo danes, je dejal, da ne smemo živeti v preteklosti, ampak se moramo učiti iz vsakdanjih lekcij. Med svojim predavanjem je dodal tudi: »Šport je najbolj strastna stvar, v katero je lahko vpleten vsak izmed nas. Uporabite to!«



#allin ali nič? Za Thomasa van Schaika to ni nikakršna dilema. Direktor blagovne znamke adidas je mnenja, da je uspeh njihovega inovativnega "real time" marketinškega pristopa in kampanje FIFA SP Brazilija 2014 v tem, da so jo ustvarjali ljudje, ki obožujejo šport. »Pristno delovanje je tisto, kar sprejemajo navijači,« je dejal van Schaik, ki je brez zadržkov spregovoril tudi o ugrizu Luisa Suareza in o dejstvu, da so imeli veliko večino digitalnega materiala pripravljenega vnaprej. »Ključnega pomena je bilo to, da smo ga uporabili v pravem trenutku,« je dodal.



Richard Ayers, digitalni inovator in ustanovitelj podjetja 7league, je za občinstvo pripravil navdihujoč govor o desetih stvareh, ki jih ne bi smeli početi na digitalnih platformah. »Najbolj pomembna stvar je poznavanje sebe. Ne bodite nekaj, kar niste,« je eno od njih izpostavil Ayers ter dodal, kako zelo pomembno je za opravljanje takšnega dela najti prave ljudi: takšne, ki so vešči delovanja na več področjih in so se pripravljeni ves čas učiti.



 

Ne zapletajte po nepotrebnem. Povejte zgodbo. Sponzorstvo, ki je bilo prepoznano kot najboljše zadnjih 20 let v Združenem kraljestvu – banka Lloyds in olimpijske ter paraolimpijske igre London 2012 – je predstavila izjemna strokovnjakinja Sally Hancock, ki je tudi usmerjala aktivacijo. »Bili smo zelo strateški. Morali smo biti res jasni pri definiranju tega, kakšno dodano vrednost lahko naše podjetje doprinese olimpijskim in paraolimpijskim igram,« je izpostavila.



»Vključevanje navijačev je vse. Na koncu se vse konča pri tem. Zelo je pomembno ohranjanje povezave med tabo in navijači,« je razložil Nikola Čavić iz podjetja Nordeus, izredno uspešnega srbskega start up podjetja, ki je ustvarilo najbolj igrano spletno športno igro Top Eleven – Be a Football Manager. Ta je postala tako priljubljena, da uradno sodeluje z najboljšimi klubi na svetu, kot globalni ambasador pa je v njeno promocijo vključen Jose Mourinho.



Veliko ostalih zanimivih predavanj – na regionalni ali globalni ravni; kor na primer zgodba UNICEF-a in Boštjana Nachbarja v Čadu – s konference je mogoče spremljati v obliki video intervjujev na našem YouTube kanalu. Za več informacij si oglejte tudi objave na Twitter profilu @SportoConf ali v polje za iskanje vtipkajte #sporto2014.


Več o SPORTO Awards in SPORTO Brands
Zmagovalci SPORTO Awards, ki jih podeljuje Društvo za marketing Slovenije (DMS), so bili znani na konferenci. Najboljša sponzorske kampanje iz Slovenije, Hrvaške in Srbije bodo imele možnost, da se predstavijo tudi Evropskem sponzorskem združenju (ESA), v kategoriji Best of Europe na prihajajoči prireditvi ESA Excellence Awards (29. januarja 2015). Več o tem si preberite na spletni strani DMS.

 


Kdo so SPORTO Brands leta 2014 (v sodelovanju z Mediano) med športniki in klubi, smo prav tako izvedeli na konferenci, kjer jih izbiramo že osmo leto: drugič zapored ne le iz Slovenije, ampak tudi s Hrvaške in Srbije. Tina Maze, Peter Prevc, NK Maribor, Sandra Perković, Marin Čilić, KHL Medveščak Zagreb, Ana Ivanović, Novak Đoković in KK Partizan so bili izbrani na podlagi javnomnenjske raziskave. Več informacij na tej povezavi.


Bi radi več?
Preberite si zadnjo izdajo SPORTO magazina – poleg ostalih vsebin so v njej tudi ekskluzivni intervjuji z Novakom Đokovićem, Timom Crowom (Synergy), Ricardom Fortom (Visa) – polletne revije s področja marketinga in sponzorstev v športu z dodano vrednostjo SPORTO izkušnji. Dobrodošli ste, da se vključite tudi prek družbenih omrežjih (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube) ali nam pošljete elektronsko sporočilo na info@sporto.si.


SPORTO ekipa se vam zahvaljuje
Radi bi se zahvalili vsem našim partnerjem in vsem, ki ste kakorkoli sodelovali ali se vključili v dogodek, ki se je odvijal v čudovitem (S)Portorožu. Počaščeni smo, da smo lahko na enem mestu gostili zveneča imena iz industrije. Športniki so postali tudi eden izmed opaznejših delov naših dogodkov: to leto smo med drugim gostili tudi svetovnega boksarskega prvaka, prejemnico zlate paraolimpijske kolajne, trikratnega prvaka košarkarske Evrolige, nekdanjega člana lige NBA …


Se že veselite #sporto2015? Kmalu objavimo datum 12. konference.

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic