Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Z rokometom v Katar po nove (poslovne) priložnosti

28.11.2014
Slovenska rokometna reprezentanca se je s skupno zmago proti Madžarski v mesecu juniju uvrstila na svetovno rokometno prvenstvo, ki bo januarja v Katarju. »Veliki športni dogodki se vse pogosteje izkoriščajo za številna poslovna sodelovanja oziroma sklepanje novih poslovnih sporazumov,« je ob tem povedal predsednik Rokometne zveze Slovenije (RZS) Franjo Bobinac in predstavil projekt slovenskega središča v Katarju.


 
Tokratni zaključni turnir bo prvi na najvišji ravni, ki bo v celoti potekal v enem mestu (v Dohi), in izhajajoč iz tega je slednje izjemna priložnost za obisk svetovnega rokometnega prvenstva. V želji, da se Slovenija v okviru svetovnega rokometnega prvenstva predstavi kot povezana celota in na enem mestu združi tako promocijski, poslovni, športni, kulturni, družabni in medijski vidik, bo RZS v sodelovanja s slovenskimi partnerji organizirala tako imenovano Slovensko središče – I feel Slovenia.
 
Cilj slovenskega središča v Katarju je, da se:
  1. doseže poslovno sodelovanje slovenskih in katarskih poslovnih subjektov ter ostalih gospodarskih subjektov iz drugih držav,
  2. izvede promocija države Slovenije kot celote,
  3. na enem mestu združi slovenska in tuja zainteresirana javnost v sklopu svetovnega rokometnega prvenstva 2015.
»Na svetovnem rokometnem prvenstvu v Katarju leta 2015 bo imela Slovenija eno pomembnejših vlog in priložnosti, saj se na njem delijo vozovnice za olimpijske igre v Riu de Janeiru 2016, kar je glavni dolgoročni cilj,« je ob tem povedal generalni sekretar Goran Cvijič in izpostavil, da je poleg športnega prav gotovo pomemben tudi poslovni vidik, ki bi ga morali kot država izjemnih priložnosti in uspešnih poslovnih subjektov vsekakor zmožni učinkovito in uspešno izpolniti.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic