Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Z rokometom v Katar po nove (poslovne) priložnosti

28.11.2014
Slovenska rokometna reprezentanca se je s skupno zmago proti Madžarski v mesecu juniju uvrstila na svetovno rokometno prvenstvo, ki bo januarja v Katarju. »Veliki športni dogodki se vse pogosteje izkoriščajo za številna poslovna sodelovanja oziroma sklepanje novih poslovnih sporazumov,« je ob tem povedal predsednik Rokometne zveze Slovenije (RZS) Franjo Bobinac in predstavil projekt slovenskega središča v Katarju.


 
Tokratni zaključni turnir bo prvi na najvišji ravni, ki bo v celoti potekal v enem mestu (v Dohi), in izhajajoč iz tega je slednje izjemna priložnost za obisk svetovnega rokometnega prvenstva. V želji, da se Slovenija v okviru svetovnega rokometnega prvenstva predstavi kot povezana celota in na enem mestu združi tako promocijski, poslovni, športni, kulturni, družabni in medijski vidik, bo RZS v sodelovanja s slovenskimi partnerji organizirala tako imenovano Slovensko središče – I feel Slovenia.
 
Cilj slovenskega središča v Katarju je, da se:
  1. doseže poslovno sodelovanje slovenskih in katarskih poslovnih subjektov ter ostalih gospodarskih subjektov iz drugih držav,
  2. izvede promocija države Slovenije kot celote,
  3. na enem mestu združi slovenska in tuja zainteresirana javnost v sklopu svetovnega rokometnega prvenstva 2015.
»Na svetovnem rokometnem prvenstvu v Katarju leta 2015 bo imela Slovenija eno pomembnejših vlog in priložnosti, saj se na njem delijo vozovnice za olimpijske igre v Riu de Janeiru 2016, kar je glavni dolgoročni cilj,« je ob tem povedal generalni sekretar Goran Cvijič in izpostavil, da je poleg športnega prav gotovo pomemben tudi poslovni vidik, ki bi ga morali kot država izjemnih priložnosti in uspešnih poslovnih subjektov vsekakor zmožni učinkovito in uspešno izpolniti.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic