Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

TKR v novo leto z novo celostno podobo

6.1.2015
Konec decembra se je s svojo novo celostno podobo in spletno stranjo predstavil eden najbolj perspektivnih deskarjev na svetu, Tim-Kevin Ravnjak (TKR).

 

Mladi Slovenec se je na letošnjih olimpijskih igrah v Sočiju pri 17-ih letih uvrstil v veliki finale, osvojil končno 8. mesto in s tem resno opozoril nase v samem vrhu svetovnega deskanja na snegu. »Na letošnje igre v Sočiju sem odšel sproščeno in brez pričakovanj. Uvrstitev v finale in končno 8. mesto sta bila seveda zelo pozitivna izkušnja in hkrati velik zagon za naprej. Verjamem, da bom na naslednjih olimpijskih igrah, ko bom star 21 let, v najboljši pripravljenosti in pokazal še več,« se je letošnjih olimpijskih iger spomnil TKR, ki ga je uspeh v Sočiju ga navdal z dodatno samozavestjo in željo po doseganju vrhunskih rezultatov.
 
TKR pa je rad aktiven tudi izven snega, zato ne čudi, da se je v zadnjem obdobju lotil tudi izgradnje svoje blagovne znamke. »Naredili smo novo celostno podobo, sestavljeno iz kratic mojega imena, ki je tudi sicer moj vzdevek v svetu deskanja na snegu. Hkrati smo pripravili tudi preprosto spletno stran, stičišče vseh informacij, kjer se v ozadju vrti filmček, osrednje pa so povezave na moja družbena omrežja, kjer sem aktiven, tako da lahko vsi sledijo kaj se dogaja.« TKR-ja je moč najti še na Facebooku, Twitterju in Instagramu.
 
Tim-Kevin je sicer že nekaj let del ekipe Red Bull, njegovi ostali partnerji pa so Yonex, Oakley in Planet Sports ter Renault, Rogla, Liv-vin ter Zavarovalnica Tilia, s katero je konec decembra tudi podaljšal pogodbo.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic