Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

TKR v novo leto z novo celostno podobo

6.1.2015
Konec decembra se je s svojo novo celostno podobo in spletno stranjo predstavil eden najbolj perspektivnih deskarjev na svetu, Tim-Kevin Ravnjak (TKR).

 

Mladi Slovenec se je na letošnjih olimpijskih igrah v Sočiju pri 17-ih letih uvrstil v veliki finale, osvojil končno 8. mesto in s tem resno opozoril nase v samem vrhu svetovnega deskanja na snegu. »Na letošnje igre v Sočiju sem odšel sproščeno in brez pričakovanj. Uvrstitev v finale in končno 8. mesto sta bila seveda zelo pozitivna izkušnja in hkrati velik zagon za naprej. Verjamem, da bom na naslednjih olimpijskih igrah, ko bom star 21 let, v najboljši pripravljenosti in pokazal še več,« se je letošnjih olimpijskih iger spomnil TKR, ki ga je uspeh v Sočiju ga navdal z dodatno samozavestjo in željo po doseganju vrhunskih rezultatov.
 
TKR pa je rad aktiven tudi izven snega, zato ne čudi, da se je v zadnjem obdobju lotil tudi izgradnje svoje blagovne znamke. »Naredili smo novo celostno podobo, sestavljeno iz kratic mojega imena, ki je tudi sicer moj vzdevek v svetu deskanja na snegu. Hkrati smo pripravili tudi preprosto spletno stran, stičišče vseh informacij, kjer se v ozadju vrti filmček, osrednje pa so povezave na moja družbena omrežja, kjer sem aktiven, tako da lahko vsi sledijo kaj se dogaja.« TKR-ja je moč najti še na Facebooku, Twitterju in Instagramu.
 
Tim-Kevin je sicer že nekaj let del ekipe Red Bull, njegovi ostali partnerji pa so Yonex, Oakley in Planet Sports ter Renault, Rogla, Liv-vin ter Zavarovalnica Tilia, s katero je konec decembra tudi podaljšal pogodbo.
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic