Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Katar 2015: rokometno SP med naftnimi mogotci

7.1.2015
Po prvem rokometnem svetovnem prvenstvu v Nemčiji leta 1938 se njegova 24. moška izvedba med 15. januarjem in 1. februarjem seli v Katar, naslednje leta 2017 pa bo že bliže, saj bo potekalo v Franciji.



Letošnja država gostiteljica se je v zadnjih letih začela zelo močno vključevati v šport preko katerega tudi promovira blagovno znamko svoje države. Čeprav so v zadnjih desetih letih pričeli gostiti azijska in tudi druga svetovna prvenstva, pa bo prihajajoče rokometno svetovno prvenstvo prvi res velik izziv, ki mu bo leta 2022 sledilo še nogometni mundial.

Rokometaši se bodo v Katarju merili za naslov najboljšega na treh lokacijah tekmovanja, in sicer v Al Soudanu in dvorani Al Sadd s kapaciteto 7.700, v Al Daayenu v dvorani Lusail, ki sprejme največ obiskovalcev, kar 15.300 ter v Dohi v dvorani Katarske rokometne zveze, kjer je prostora za 5.300 gledalcev. Čeprav si bo SP v rokometu v živo ogledalo manj kot 30.000 ljudi, pa statistike z zadnjega svetovnega prvenstva v Španiji kažejo, da je tekme preko televizijskih zaslonov spremljalo kar 43 milijonov ljudi preko posnetkov v 150 državah in prenosi v 40 držav po vsem svetu. Vseeno pa bo v Katarju kar nekaj milijonov, čeprav ne obiskovalcev, temveč znaša proračun tekmovanja in spremljevalnih aktivnosti 200 milijonov evrov.

Uradna spletna stran SP v Katarju bo najverjetneje vsaj podobno obiskana, kot tista tekom prvenstva v Španiji, ki si jo je ogledalo kar 2 milijona ljudi, seveda pa bo aktivno dogajanje potekalo tudi na uradni Facebook strani in Twitter profilu.

O Katarju in sponzorjih SP
Katar ima 1,86 milijona prebivalcev, od katerih je le 287.000 Katarcev, med njimi pa naj bi bil milijonar po nekaterih podatkih kar vsak sedmi Katarec. Poleg uradnih partnerjev SP v Katarju 2015, ki so multinacionalno podjetje AlSiddiqi Holding, Ali Bin Ali, Industries Qatar, Lipton Iced Tea, Qatar Airways, Qafco, Qapco in Qatar Steel, pa so na prvenstvu prisotni tudi t. i. prestižni partnerji prvenstva. Te štiri sestavljajo največji telekomunikacijski operater v Katarju Ooredoo, katarska državna banka QNB, državna naftna družba Qatar Petroleum in mednarodno naftno podjetje MAERSK oil. Že omenjenim 12 sponzorjem se bodo priključili tudi uradni partnerji Mednarodne rokometne zveze (IHF). Med prvenstvom bomo tako opazili adidas, Bein Sports, Gerflor, Grundfos, Intersport in Molten.

V Sloveniji bodo tekme v neposrednih prenosih na ogled na TV Slovenija 2. Slovenija bo prvo tekmo odigrala v petek, 16. januarja, in sicer proti Čilu. V skupinskem delu tekmovanja bodo slovenski nasprotniki še Katar, Španija, Belorusija in Brazilija.

Gostovanje v Katarju bo sicer poskusilo izkoristiti tudi slovensko gospodarstvo. Preberite si več o projektu Slovensko središče - I Feel Slovenia, o katerem smo pred časom že poročali.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic