Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Ljubno 2015 je v zraku (za valentinovo)

11.2.2015

Prihodnji konec tedna (13. – 15. februar) bo na Ljubnem v znamenju tekem svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske. Lahko kraj v Savinjski dolini v nekaj letih postane za ženske tudi v to, kar je (v mednarodnem) smislu Planica za moške? 


Svetovni pokal v smučarskih skokih za ženske spada pod okrilje Mednarodne smučarske zveze (FIS), Ljubno v Savinjski dolini pa je najmanjši od osmih krajev, vključenih v tekmovanje (13 tekem). Potem ko je bila tekma lani zaradi pomanjkanja snega prestavljena prav v Planico, bo letos v času valentinovega – ki je tudi tokratna tema znamčenja – dogodek spet prišel »domov«.


Ženski smučarski skoki so v zadnjih letih sicer nasploh ogromno napredovali: poleg tega, da smo jih v Sočiju prvič videli na olimpijskih igrah, se vedno bolj pogosto pojavljajo tudi na televiziji.  Napredujejo pa tudi slovenske tekmovalke: potem ko so že lani pred TV-sprejemnike – prenos izpod Ponc je bil na TV Slovenija 2 – zvabile ogromno gledalcev (drugi dan v povprečju kar dobrih 245 tisoč oz. 12,57 AMR %), bo zelo zanimivo videti, kako bo letos, ko imajo za sabo še uspešnejšo sezono. V njej je Špela Rogelj, ki je tik pod vrhom skupnega seštevka vseh dosedanjih tekem, med drugim dosegla tudi prvo slovensko žensko zmago v svetovnem pokalu.


Ljubno za BTC del širše zgodbe
Trženjski potencial SP v Ljubnem za doseganje svojih ciljev že izkoriščajo tudi sponzorji. Med sopotniki tekem ženskega skakanja od samih začetkov še posebej izstopa družba BTC, ki je z Ljubnim povezana že od samega začetka, zgodbo skakalk pa je znala prinesti tudi v kraje izven samega tekmovališča. Za projekt v času Ljubnega 2013, poimenovanega »Ljubno v Ljubljani«, ki je med drugim vključevalo znamčenje ljubljanskega nakupovalnega središča v slogu skakalnega tekmovanja, so pri BTC-ju prejeli tudi več nagrad in posebnih omemb (SOF, SPORTO Award, Konferenca inovativnih lokalnih skupnosti).


Kot je povedal Jože Mermal, predsednik uprave BTC, podjetje podporo skokom na Ljubnem razume kot širšo zgodbo: »Športni duh in predanost skupnim izzivom je tisto lepilo, ki združuje številne prostovoljce, organizatorje in navijače, ki nas vsako leto spremljajo v večjem številu. Uspeh bo nagrajen z nadaljnjim pomembnim razvojem kraja in njegovim vpisom na zemljevid elitnih skakalnih krajev.« 


FIS Svetovni pokal ima sicer par sponzorjev, ki sta prisotna na vseh prizoriščih: predstavitveni sponzor tekmovanja je enak tako pri moških kot ženskah (Viessmann), medtem ko se FIS osrednji sponzor razlikuje (OMV pri ženskah, Audi pri moških). OMV je v Ljubnem sicer prisoten še kot sponzor dogodka, gre pa tudi sponzorja slovenskih reprezentanc – tako ženske kot moške – v  smučarskih skokih. V portfelj podpornikov tekmovanje spada sicer še kar nekaj vseslovenskih in lokalnih podjetij, ki so v večji ali manjši meri prepoznali priložnost za svoje marketinške aktivnosti.


Zgodba o povezanih ljudeh
Ljubno ima dolgo tradicijo smučarskih skokov, saj je tu mogoče najti le malo starejših ljudi, ki še nikoli niso poskusili s skakanjem. Tu so od nekdaj doma ideje za ustvarjanje športnih objektov, ki so se uresničile leta 1953. Takrat so s pomočjo Stanka Bloudka zgradili 60-metrsko skakalnico, ki je gostila prvo večje tekmovanje. S trmo, pogumom in vznesenostjo sta se jih v naslednjih letih pridružili še 20 in 40 metrski skakalnici. Danes na Ljubnem kraljuje sodobna, 95-metrska skakalnica, ki je popeljala do prvih uspehov na svetovnem nivoju tudi v tekmovalnem smislu.


Ljubno se tudi po zaslugi skakalnega športa razvija v zanimivo turistično destinacijo. Po zadnjih napovedih bi lahko po zaslugi tekem svetovnega pokala že prihodnje leto postal bogatejši za nov skakalni center Savina, ki bo poskrbel za nadaljnji razvoj skokov in v kraj privabil nove obiskovalce.


Sledite jim na spletu in družbenih omrežjih
Več informacij o tekmovanju najdete na spletni strani ter družbenih omrežjih: Na Facebooku poiščite Ljubno FIS  Ski Jumping World Cup Ladies, na Twitterju @Ljubno2015 in Instagramu ljubno2015. Kot uradni hashtag se uporablja #ljubno2015.

 
 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic