Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

WEBSI nagrade tudi za OKS, Telekom in KZS

16.9.2014

Letošnje nagrade WEBSI Spletni prvaki so bile precej v znamenju športa. Prva mesta so zasedli projekti #slochi, #TvitajmoZaNase in uradna aplikacija EuroBasketa 2013.


V kategoriji Naj digitalna kampanja je najvišje mesto osvojil Olimpijski komite Slovenije s kampanjo #slochi, ki je v času zimskih olimpijskih iger (ZOI) v Sočiju, kot so zapisali, »združila navijače, športnike in sponzorje olimpijske reprezentance Slovenije«. Zelo aktivni so bili na družbenih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram, spet pa je bila na voljo tudi uradna mobilna aplikacija, ki si jo je preneslo 13.028 uporabnikov. V primerjalnem obdobju pred in po ZOI je slovenska olimpijska reprezentanca na Facebooku organsko pridobila 53 tisoč novih »fanov« na Facebooku in 4500 novih sledilcev na Instagramu, medtem ko se je močno povečalo (na dobrih 7000) tudi število sledilcev na Twitterju. »Projekt #slochi si zasluži posebno priznanje kot primer dobre prakse, žirija pohvali aktivno komunikacijo na digitalnih kanalih in izpostavi, da je projekt s svojo širino postavil visok standard, ki mu je pametno slediti pri vseh kampanjah in komunikacijah, povezanih s športnimi dogodki. Projekt izpostavlja razumevanje pomembnosti, načinov in taktik komuniciranja, ki odlično izkoriščajo potencial družabnih omrežij,« so zapisali člani žirije ob obrazložitvi nagrade WEBSI za #slochi.


Tviteraši vnovič povsem olimpijski
Twitter je bil sicer tudi »domača« platforma za drugi nagrajeni olimpijski projekt, in sicer je v kategoriji Inovativni projekti zmagal projekt olimpijskega sponzorja Telekoma Slovenije in agencije S. V. – RSA #TvitajmoZaNase. Projekt, ki spada tudi v celoto #slochi, je po Londonu tudi v Sočiju združil slovenske tviteraše, kar je odmevalo tudi izven priljubljenega omrežja, kjer se vse dogaja v 140 znakih. Kar 4275 različnih uporabnikov je prispevalo čez 27 tisoč tvitov z uradnimi hashtagi, prav vsem ljubiteljem slovenskih olimpijcev pa so bile na voljo številne druge, ekskluzivne vsebine: od srečanja z olimpijci, tviteraških intervjujev, posebnih video zgodb … Kot prikazuje spodnji video posnetek, v katerem svoj bron na ogled postavi tekačica na smučeh Vesna Fabjan, so bili tudi olimpijski junaki zelo veseli tviteraške podpore:



 

Slovenci orali ledino na področju košarkarskih aplikacij
Čeprav bo kmalu leto dni od njegovega zaključka, EuroBasket 2013 še naprej ostaja v srcih in glavah mnogih Slovencev. O uspešnosti največjega športnega dogodka v zgodovini Slovenije pričajo tudi nagrade: zadnja v vrsti je WEBSI za najboljšo mobilno aplikacijo, ki so jo skupaj razvili FIBA Europe, Košarkarska zveza Slovenije (KZS) in komunikacijska agencija Zadrga. »Slovenci smo tudi na tem področju orali ledino, saj je bila to prva taka aplikacija v zgodovini košarkarskih prvenstev. Zabeležila je skoraj 250 tisoč prenosov in bila nepogrešljiv pripomoček slehernega navijača, ki si je tekme ogledal v živo ali preko TV zaslona,« je ob tem povedal predstavnik za odnose z javnostmi na KZS Anže Blažič – v tej vlogi je bil tudi v lokalnem organizacijskem ustroju EuroBasketa 2013 – in dodal, da si na KZS vsekakor želijo, da bi v prihodnje podobno aplikacijo izdelali tudi posebej za slovensko košarko.


Kaj pa ostale nagrade?
Med najboljšimi tremi se je sicer znašlo še nekaj športnih kampanj: tako je sta bila drugi- oz. tretjeuvrščeni projekt v kategoriji Naj digitalna kampanja Zimske olimpijske igre na Planet Siol.net (TS media) in Čas je za junake (KZS in Zadrga), na tretjem mestu pa se je v kategoriji Mediji znašla tudi spletna stran športne televizije Šport TV. Omeniti velja še drugo mesto spletnih strani LifeClass Portorož – v njihovih prostorih že nekaj let gostimo SPORTO konferenco – v kategoriji Turizem in prosti čas.

Več o vseh nagrajencih si lahko preberete tukaj.

     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic