Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Čilić: To je moje prvo tovrstno priznanje, verjamem da bodo še sledila

12.2.2015

V Zagrebu smo na finalni dan turnirja PBZ Indoors Zagreb predali SPORTO Brands 2014 trofejo prejemniku priznanja med hrvaškimi moškimi športniki – teniškemu igralcu Marinu Čiliću.



Zmagovalec lanskoletnega turnirja za Odprto prvenstvo ZDA, ki šteje za veliki slam, je v raziskavi (vključuje elemente prepoznavnosti, priljubljenosti, uspešnosti ter ostale kriterije), ki jo je med hrvaško javnostjo opravila Mediana, zabeležil boljše rezultate kot vsi njegovi tekmeci. Za njim sta se tako zvrstila tudi nogometna superzvezdnika Luka Modrić (Real Madrid) in lanskoletni zmagovalec Mario Mandžukić (med sezonama je iz Bayerna prestopil v madridski Atletico).


Šestindvajsetletni v Međugorju rojeni in v Monte Carlu živeči Čilić – prav včeraj je bil tudi nominiran za nagrado Laureus v kategoriji največjega preboja leta – je bil nagrade izredno vesel in je ob njenem prejemu povedal:


 

Ta hip poškodovani Čilić, ki ima z 90 odstotki največjo splošno prepoznavnost med hrvaškimi športniki in športnicami, je na ATP lestvici trenutno 10. Njegova najvišja uvrstitev je bilo 8. mesto, ki ga je zasedel lani oktobra. Doslej je v karieri s turnirskimi nagradami zaslužil dobrih 11 milijonov ameriških dolarjev (okrog 10 milijonov evrov). Čilićeva glavna sponzorska partnerja sta opremljevalca Li Ning in Head, njegov trener pa je pred časom postal legendarni hrvaški zmagovalec Wimbledona in eden najbolj prepoznavnih športnikov iz naše regije Goran Ivanišević.

Več o Marinu lahko najdete na njegovi spletni strani ter na družbenih omrežjih Facebook, Twitter in kitajski platformi Weibo. Čilić ima na Facebooku okrog 137 tisoč »fanov«, medtem ko mu na Twitterju sledi slabih 39 tisoč ljudi.   


Poleg Čilića sta priznanji za SPORTO Brands na Hrvaškem prejela še Sandra Perković (ženske športnice) in KHL Medveščak (športni klub), ki sta bila med splošno javnostjo najbolje ocenjena že v letu 2013, ko se je raziskava prvič izvedla tudi za področje Hrvaške in Srbije.


Več o izboru SPORTO Brands ter zmagovalcih v Sloveniji in Srbiji si lahko preberete tukaj.
 

Foto: Neja Markičević / PBZ Indoors Zagreb

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic