Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Sandra Perković: Ni boljšega komplimenta

20.2.2015

Sandri Perković je hrvaška javnost (na podlagi raziskave Mediane) podelila naziv SPORTO Brand leta 2014 med hrvaškimi športnicami, s čimer je metalka diska ponovila uspeh iz leta 2013. Z evropsko, svetovno in olimpijsko prvakinjo smo se pogovarjali v Zagrebu.


24-letna športnica, ki je premostila številne ovire na poti do vrha, se je uveljavila kot ena vodilnih ženskih športnic na svetu. Leta 2014 je bila zmagovalka v šestih izmed skupno sedmih srečanj IAAF Diamantne lige, njen skupen seštevek vseh zmag v tej ligi pa je že 21. Perkovićeva je osvojila tudi naziv hrvaške športnice leta preko ankete, ki sta jo med ljudmi izvedla Hrvaški olimpijski komite (HOO) in športni dnevnik Sportske novosti.


O Sandri, tudi članici družine športnikov pod okriljem blagovne znamke Nike, lahko kljub temu, da nima uradne spletne stran, izveste več na njenem Facebooku, Twitterju in Instagramu, kjer deli informacije z oboževalci.


Sandra, kaj za vas pomeni osvojeni naziv SPORTO Brand?
Zelo sem počaščena, še posebno zato, ker je bila javnost tista, ki me je izbrala. To je velik motiv zame in še dodatna spodbuda pri športni karieri.


Novak Đoković, Tina Maze, Marin Čilić, Ana Ivanović, Peter Prevc, NK Maribor, KHL Medveščak, KK Partizan … Ste v družbi izjemnih športnikov in klubov! Kakšen je vaš pogled na športne uspehe posameznikov in organizacij iz te regije?
Smo majhna regija. Majhne države in narodi, ki so bili nekoč del velike države – ampak vedno uspešni v športu. Mislim, da je to v naših genih. Moram čestitati prav vsakemu izmed njih, saj smo zelo uspešni v tem kriznem obdobju in smo tisti, ki prinašamo ljudem upanje.


SPORTO konferenca je prisotna že 11 let in širi znanje ter izkušnje iz sponzorskega marketinga in sponzorstev v regiji. Kakšno je vaše mnenje glede sponzorstva?
Najprej bi se zahvalila vsem mojim sponzorjem, ki so mi ogromno pomagali. Mislim, da športniki res potrebujemo sponzorje na dolgi rok, torej skozi vso kariero in ne le za leto ali dve. Moramo držati skupaj v dobrem in slabem ter sodelovati takrat, ko se naši rezultati izboljšujejo. V celoti  gledano imam pozitivne izkušnje s sponzorji, vendar bi bilo lahko vedno tudi boljše. Vsi se moramo potruditi in delati v smeri za še boljše skupno sodelovanje.




Niste le najboljši na Hrvaškem in v regiji, ampak tudi na svetu – svetovna in olimpijska prvakinja, ter vodilna v IAAF Diamantni ligi. Kakšen je vaš pogled na marketing v atletiki?
Vemo, da je atletika kraljica športa in mati vseh športov – najprej se moraš naučiti teči, preden se lahko sploh športno udejstvuješ v kateri koli disciplini. Menim, da je marketing v atletiki v svetu dober, ampak bi bil seveda lahko še boljši. Atletika sestoji iz tehnike, eksplozivnosti, hitrosti, dobre psihološke in mentalne pripravljenosti … Je šport, v katerem ti nihče drug ne more pomagati – vse je odvisno le od tebe. Nanjo bi morali gledati kot šport številka ena in jo tudi dojemati na takšen način. Ko že govorimo o tem, moram povedati, da IAAF opravlja odlično nalogo. To se vidi predvsem, ko atleti prispemo v druge države – kamorkoli pridemo, se do nas obnašajo kot do zvezdnikov. Vedno se lahko naredijo koraki naprej. To so majhni koraki za nas atlete, ampak veliki za naš šport.


Usain Bolt je eden izmed najbolj znanih atletov na svetu tudi izven tekaške steze. Kako gledate nanj?
Res je in prav je tako. Bolt je najhitrejši moški na svetu, šprint na 100 m je najbolj atraktivna disciplina in vsi komaj čakajo, da vidijo, kaj lahko naredi na dan finala najhitrejši zemljan. Tukaj je zagotovo velika razlika med njim in ostalimi atleti – startnina zanj na Diamantni ligi je lahko do 100-krat višja od drugega najbolj plačanega.


Tako kot v Sloveniji in Srbiji so športniki zelo pomembni tudi na Hrvaškem. Kako vidite svojo vlogo ambasadorke športa, junakinje ljudi?
Če sem kdaj razmišljala o tem, da bom v vzor družbi, si tega ne bi mogla predstavljati na boljši način kot da dosežem to prek športa. Zelo sem ponosna in počaščena, da predstavljam stvar, v kateri sem uspešna in jo obožujem. Mislim, da ni boljšega komplimenta kot zavedanje, da v tebi ljudje vidijo upanje in nekaj pozitivnega ali ko do tebe pristopi majhen otrok na način, kot ga zmore le on. Definitivno smo veliki ambasadorji športa in pozitivnega mišljenja ne le v naših državah, ampak po vsem svetu. Z našimi rezultati in rekordi, ki jih dosežemo, pokažemo ljudem, da je v življenju mogoče doseči prav vse.


Poleg Perkovićeve so bili na Hrvaškem prejemniki naziva SPORTO Brand tudi teniški igralec Marin Čilić in hokejski klub KHL Medveščak. Medveščak je bil na vrhu že leta 2013, ko je bila raziskava prvič izvedena na Hrvaškem in v Srbiji (v Sloveniji se izvaja že od leta 2006), medtem ko je Čilić prehitel nogometaša Maria Mandžukića, prejemnika naziva SPORTO Brand med športniki leta 2013.


Ostale finalistke med hrvaškimi športnicami poleg Sandre Perković so bile tudi atletinja Branka Vlašić, taekwondojistki sestri Lucija in Ana Zaninović ter plavalka Sanja Jovanović.


Več o nagradah SPORTO Brand ter slovenskih in srbskih zmagovalcih si preberite na tej povezavi.

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic