Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Carlsberg Hrvaška odslej partner NK Slaven Belupo

17.3.2015

Hrvaški nogometni prvoligaš Slaven Belupo iz Koprivnice je v začetku marca sklenil novo, triletno sponzorsko pogodbo. S klubom s 100-letno zgodovino in tradicijo so se povezali pri podjetju Carlsberg Hrvaška, ki v njem prepoznal motivacijo, moč, vztrajnost, predanost rezultatom, strast in seveda navdušenje.



»Zelo sem vesel našega sodelovanja, saj poleg tega da živimo skupaj in se poznamo, tudi drug v drugem prepoznavamo iste vrednote,« je ob podpisu sponzorske pogodbe dejal predsednik uprave Carlsberga Hrvaške Carsten Christensen. Poudaril je, da ima nogomet posebno mesto v viziji njihovega podjetja, saj sta pivo in nogomet odlična kombinacija. Ob tem so želeli izpostavili lokalno znamko Pan, ki ga poleg tega, da je lokalnih sestavin, tudi proizvajajo domačini, zato je prišlo tudi do odločitve, da podprejo domačega prvoligaša.


V ospredju sponzorstva med NK Slaven Belupo in Carlsbergom Hrvaška bo tako spodbujanje odgovornosti do lokalne skupnosti, ki vključuje tudi družbeno koristne projekte, humanitarne dejavnosti ter spodbujanje športa in zdravega načina življenja pri ljudeh. Predsednik NK Slaven Belupo Hrvoje Kolarić je nadvse hvaležen, da so dobili dragocenega partnerja: »Za nas to pomeni potrditev, da vodstvo Carlsberga Hrvaška v našem nogometnem klubu prepoznava ključne vrednote: odgovornost, čast, ugled

Foto: NK Slaven Belupo

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic