Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Zavarovalnica Triglav že 46. v Planici, letos ponuja izkušnjo poleta z Oculus Riftom

19.3.2015
Zavarovalnica Triglav nadaljuje in nadgrajuje svojo zgodbo z enim od najbolj tradicionalnih tekmovanj pri nas – svetovnim  pokalom v smučarskih skokih in poletih v Planici. Zavarovalnica je bila prvič s Planico povezana že leta 1969.


 
Dolgoletno sodelovanje je zaznamovala predvsem akcija Zvesti Planici, v okviru katere vsako leto izkušnjo s Planico omogočijo okoli 3.000 otrokom. Akcija poteka že prek 30 let in v podjetju ocenjujejo, da so v tem obdobju pod Ponce prepeljali že 80.000 osnovnošolcev.
 
V okviru letošnjega tekmovanja na prenovljeni letalnici, ki se je pričelo danes in traja do konca tedna, so ljubiteljem poletov ponudili posebno izkušnjo - simulacijo poletov v virtualni resničnosti. S tehnološko naprednimi očali Oculus Rift (projekt je bil 2012 lansiran na Kickstarterju, februarja letos ga je odkupil Facebook in predstavlja eno vodilnih platform virtualne resničnosti) bodo pričarali izkušnjo poleta na planiški letalnici. Gre za prvi primer simulacije skokov oz. poletov v virtualni resničnosti pri nas.

Platformo so razvijali in prilagajali strokovnjaki iz podjetij ArtRebel 9 in Pristop, ki so se še posebej potrudili pri fiziki skoka in izkušnji (uporabnik se mora spustiti po naletu, odskočiti z odskočne mize, skočiti v doskok in doživeti sprejem v izteku). Na voljo za preizkus bo na prizorišču v Planici ter v nakupovalnem središču BTC City.

Izkušnjo so sicer preizkusili tudi Peter Prevc, Jurij Tepeš in Franci Petek. Skakalni šampion Prevc – med drugim prejemnik priznanja SPORTO Brand 2014 – je izrazil zadovoljstvo nad predstavljeno novostjo, povabil ljubitelje skokov k sodelovanju  ter podaril, da gre za enega najboljših načinov, da se pobliže spoznajo z znamenito letalnico.

Zelo opazni tudi v Kranjski Gori
Zavarovalnica Triglav, sicer dolgoletna partnerica Smučarske zveze Slovenije je pred tem v prejšnjem vikendu, na Pokalu Vitranc v Kranjski Gori prvič v Sloveniji predstavila tudi platformo »Dinner in the Sky«, ko so si obiskovalci visoko nad tlemi na posebni ploščadi lahko ob prigrizku ogledali del tekme svetovnega pokala v alpskem smučanju.
     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic