Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Zavec in njegovi sponzorji aktivni pred 11. aprilom

19.3.2015
Slovenijo 11. aprila čaka nov boksarski spektakel: Dejan Zavec bo v borbi z Belgijcem armenskih korenin Sasho Yengoyanom v boju za šampionski pas v supervelterski kategoriji po verziji WBF prvič doslej izzival svetovnega prvaka na domačih tleh. Aktivni pa so tudi njegovi sponzorji.



Zavčev dolgoletni osebni sponzorski partner Petrol je tudi predstavitveni in glavni sponzor dogodka v dvorani Tabor. Petrol je dvoboj podprl na vseh ravneh – med drugim tudi na področju promocije, kjer je organizatorjem slab mesec pred dogodkom že uspelo zapolniti dobršen del prizorišča, ki bo – kot kaže – precej premajhno za vse, ki bi si želeli Trdobojca ogledati v živo. Zavec je sicer ravno včeraj v svojem razmišljanju v blogu Team Petrol zapisal, da je bil dvoboj za svetovnega prvaka, kjer pred domačimi navijači nastopa kot izzivalec, ena od njegovih večjih skritih želja, ki se mu je zdaj uresničila.

Dejan je kot ambasador Toyote tudi obraz Toyotinega hibridnega izziva, ki poteka v marcu in v katerem proizvajalec avtomobilov svoje stranke izziva, da boksarskega šampiona »premagajo« v varčni vožnji. Zavec je na poti na trasi okrog Ptuja imel porabo le 3,6 L/100 km, kar je tudi izhodišče za vse, ki se bodo prijavili na nagradno igro, ki zmagovalcu ob denarni nagradi prinaša še stisk roke enega najbolj priljubljenih slovenskih športnikov.

Med Dejanove osebne sponzorje sicer spadajo še telekomunikacijsko podjetje Amis ter opremljevalec Under Armour.

Cene vstopnic za dvoboj #ZavecYengoyan so 20, 25, 35 (tribune) in 50 evrov (partner), ogledati pa si ga bo mogoče tudi v neposrednem prenosu na TV Slovenija 2, kjer dvoboji Dejana Zavca spadajo med vodilne športne vsebine po gledanosti. RTV Slovenija je sicer k projektu pristopila kot medijski partner. Vlogo medijskega partnerja ima tudi mariborski Radio City. 
     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic