Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Neiskrena sponzorstva bodo počasi izginila

20.3.2015

Konec aprila bo izšla nova številka SPORTO magazina, že 18. po vrsti (peta tudi v angleški različici). Teme, ki jih obravnavamo, so med drugim: EuroBasket 2015, Kitzbühel, Mayweather vs. Pacquiao, Facebook, Twitter, FC Barcelona, sodelovanje Manchester United FC in Eurobanke, pa »endorsement« izkušnje z našimi zimskimi športniki … Ekskluzivno smo govorili z Gavinom Versijem, ki skrbi za kariero Ane Ivanović, ter zmagovalcem Wimbledona in direktorjem ATP turnirja v Rotterdamu Richardom Krajickom, pripravljamo pa tudi par presenečenj.


»Če pogledamo sponzorsko industrijo v širšem smislu, menim da se je v zadnjem obdobju precej spremenila. Časi izmenjave denarja za foto termin in neiskrene 'endorsemente' počasi, a zelo zanesljivo izginjajo. Mislim, da marketinške ekipe vedno bolj razumejo stvar in vedo, da mora imeti sponzoriranec iskren odnos do produkta oz. sponzorja. K sreči je pri Ani in njenih partnerstvih teh težav nimamo,« nam je v intervjuju, ki se močno dotika tudi področja odnosa z javnostmi, med drugim povedal Versi.


Kako pomembna so družbena omrežja za športni posel?
V času vse večje pomembnosti digitalnih medijev smo se med drugim povezali s predstavnikoma obeh najbolj razširjenih in v športnem svetu najbolj pomembnih omrežij. Glenn Miller, ki je pri Facebooku vodja oddelka Sport & Entertainment Media za področje Evrope, Srednjega vzhoda in Afrike, in Paul Keuter, ki je vodja športnega oddelka pri nemški izpostavi Twitterja, sta nam povedala več o skrivnostih obeh platform, ki jih v s pridom uporabljajo tako športniki, klubi ter zveze in druge športne organizacije, kot tudi sponzorji.


O pomembnosti »digitalnega« je spregovoril tudi Lluis Alsina, ki je pri FC Barceloni vodja oddelka za inovacije in digitalne komunikacije: »Kakšen je povratek investicij (ROI) skozi aktivnosti na družbenih omrežjih in ostalih digitalnih dejavnostih kluba FC Barcelona? V zadnjem letu nam je to prineslo 30 milijonov evrov!«


Kdo je na vrhu v Sloveniji, kdo v regiji?
Kot vedno, magazin prinaša tudi poglobljena mnenja sponzorskih strokovnjakov, pregled TV gledanosti, tokrat pa poleg Twitter tudi Facebook lestvico najbolj spremljanih športnih subjektov v Sloveniji, regiji ter svetu. Vnovič smo si pogledali tudi najboljše primere evropskih sponzorstev, nagrajene na nagradah ESA Excellence Awards.


Več o SPORTO magazinu
Magazin s specializirano vsebino, namenjeno vsem vpletenim in aktivnim na področju marketinga in sponzorstev v športu, predstavlja primere dobre prakse, podatke iz raziskav in analiz s področja športa, v intervjujih s strokovnjaki razkriva skrivnosti s tega področja ter sledi aktualnim trendom na področju »sport businessa« v svetu. Hkrati je spremljevalec in promotor SPORTO konference – letnega dogodka o marketingu in sponzorstvih v športu, ki želi prispevati k razvoju strokovnosti športno-marketinške panoge v naši regiji.


Za več informacij in za več podrobnosti o priložnostih za oglaševanje nam lahko pišete.

     

ZADNJE NOVICE

SPORTO 2017: Najavljamo prve goste

Natanko šest mesecev pred konferenco SPORTO 2017, letos bo potekala 16. in 17. novembra, najavljam...
Več +

Continentalove nove sponzorske platforme

Nemški proizvajalec vrhunskih pnevmatik Continental se je z letom 2017 na evropskem trgu umaknil i...
Več +

​Netradicionalna zahvala v tradicionalnem mediju

Marshawn Lynch, ki je raje kot v javnosti govoril na igrišču, se vrača v NFL. Ne sicer v ekipo Sea...
Več +

​Prihaja SPORTO magazin št. 22

Izšla je nova številka SPORTO magazina. Majska izdaja (št. 22) se podrobneje posveča vplivu tehnol...
Več +

Facebook Messenger futsal »bot«

Facebook Messenger »bot« ali pogovorni asistent je splošen izraz za program obogaten z umetno inte...
Več +
Arhiv novic