Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

Neiskrena sponzorstva bodo počasi izginila

20.3.2015

Konec aprila bo izšla nova številka SPORTO magazina, že 18. po vrsti (peta tudi v angleški različici). Teme, ki jih obravnavamo, so med drugim: EuroBasket 2015, Kitzbühel, Mayweather vs. Pacquiao, Facebook, Twitter, FC Barcelona, sodelovanje Manchester United FC in Eurobanke, pa »endorsement« izkušnje z našimi zimskimi športniki … Ekskluzivno smo govorili z Gavinom Versijem, ki skrbi za kariero Ane Ivanović, ter zmagovalcem Wimbledona in direktorjem ATP turnirja v Rotterdamu Richardom Krajickom, pripravljamo pa tudi par presenečenj.


»Če pogledamo sponzorsko industrijo v širšem smislu, menim da se je v zadnjem obdobju precej spremenila. Časi izmenjave denarja za foto termin in neiskrene 'endorsemente' počasi, a zelo zanesljivo izginjajo. Mislim, da marketinške ekipe vedno bolj razumejo stvar in vedo, da mora imeti sponzoriranec iskren odnos do produkta oz. sponzorja. K sreči je pri Ani in njenih partnerstvih teh težav nimamo,« nam je v intervjuju, ki se močno dotika tudi področja odnosa z javnostmi, med drugim povedal Versi.


Kako pomembna so družbena omrežja za športni posel?
V času vse večje pomembnosti digitalnih medijev smo se med drugim povezali s predstavnikoma obeh najbolj razširjenih in v športnem svetu najbolj pomembnih omrežij. Glenn Miller, ki je pri Facebooku vodja oddelka Sport & Entertainment Media za področje Evrope, Srednjega vzhoda in Afrike, in Paul Keuter, ki je vodja športnega oddelka pri nemški izpostavi Twitterja, sta nam povedala več o skrivnostih obeh platform, ki jih v s pridom uporabljajo tako športniki, klubi ter zveze in druge športne organizacije, kot tudi sponzorji.


O pomembnosti »digitalnega« je spregovoril tudi Lluis Alsina, ki je pri FC Barceloni vodja oddelka za inovacije in digitalne komunikacije: »Kakšen je povratek investicij (ROI) skozi aktivnosti na družbenih omrežjih in ostalih digitalnih dejavnostih kluba FC Barcelona? V zadnjem letu nam je to prineslo 30 milijonov evrov!«


Kdo je na vrhu v Sloveniji, kdo v regiji?
Kot vedno, magazin prinaša tudi poglobljena mnenja sponzorskih strokovnjakov, pregled TV gledanosti, tokrat pa poleg Twitter tudi Facebook lestvico najbolj spremljanih športnih subjektov v Sloveniji, regiji ter svetu. Vnovič smo si pogledali tudi najboljše primere evropskih sponzorstev, nagrajene na nagradah ESA Excellence Awards.


Več o SPORTO magazinu
Magazin s specializirano vsebino, namenjeno vsem vpletenim in aktivnim na področju marketinga in sponzorstev v športu, predstavlja primere dobre prakse, podatke iz raziskav in analiz s področja športa, v intervjujih s strokovnjaki razkriva skrivnosti s tega področja ter sledi aktualnim trendom na področju »sport businessa« v svetu. Hkrati je spremljevalec in promotor SPORTO konference – letnega dogodka o marketingu in sponzorstvih v športu, ki želi prispevati k razvoju strokovnosti športno-marketinške panoge v naši regiji.


Za več informacij in za več podrobnosti o priložnostih za oglaševanje nam lahko pišete.

     

ZADNJE NOVICE

Ne zamudite najugodnejše prijave za SPORTO 2017, spoznajte nova govorca

Zadnji dan, ko je na voljo najugodnejša “early bird” cena za SPORTO 2017 sta se zasedbi štirih vrh...
Več +

Na SPORTO 2017 tudi SAP, tehnološki inovator v športni industriji

Proizvajalec programske tehnologije SAP se je povezal z nekaterimi vodilnimi športnimi znamkami – ...
Več +

The Open privržence golfa navdihuje že več kot 150 let

Malcolm Booth, R&A, je odgovoren za prodajo, marketing, znamčenje ter digitalne strategije pri naj...
Več +

Malph Minns - 2. del intervjuja s SPORTO govorcem

Malph Minns, nekdanji direktor komercialnih partnerstev pri kolesarski ekipi Team Sky in ustanovit...
Več +

SPORTO 2017 govorec - INTERVJU z Maikom Matischakom

Čeprav z oznako »nacionalna« je NBA že dolgo veliko več kot le ameriška košarkarska liga. Nepresta...
Več +
Arhiv novic