Domov Konferenca Magazin Brands Awards  

SPORTO magazin 18: Znate ubrati pravi ton komunikacije?

28.4.2015
Izšla je nova, že 18. številka SPORTO magazina. Naslovna tema prinaša zakulisni vpogled v boksarski »dvoboj« stoletja med Floydom Mayweatherjem ml. in Mannyjem Pacquiaom, ki si bosta za obračun v 2. maja v Las Vegasu razdelila okrog 200 milijonov ameriških dolarjev, med drugim pa smo se pogovarjali tudi s Steveom Martinom iz agencije M&C Saatchi S&E.
 
 

 
Martin, ki je v svoji karieri že sodeloval tako z Davidom Beckhamom kot Cristianom Ronaldom, je prepričan, da je nagovarjanje navijačev skozi sponzorstvo »velik ustvarjalski izziv«. V intervjuju se je dotaknil osebnih sponzorstev, sprememb, ki jih doživlja industrija, pa tudi povsem konkretnih primerov, ki lahko ključno vplivajo na uspešnost posamezne kampanje. Ena od teh stvari je ton komunikacije, pri čemer je izpostavil element nacionalnega ponosa, pri katerem obstaja zelo tanka meja med pozitivnimi čustvi in podporo ter aroganco in agresijo.     
 
Vsebina, »servirana« na pravi način
Precej pozornosti smo namenili tudi digitalni komunikaciji, kjer smo za mnenja povprašali Glenna Millerja in Facebooka ter Paula Keuterja iz nemškega Twitter Sports, svojo zgodbo o virtualnem uspehu, ki se prenaša tudi v realno življenje, pa sta nam predstavila tudi Lluis Alsina iz FC Barcelone in Jeramie McPeek iz Phoenix Suns. Prihodnost predstavljajo »bogati« mediji in pametni telefoni, se strinjajo, pri čemer – kot izpostavlja Miller – najpomembnejšo vlogo še naprej igra vsebina. Seveda pa je še kako pomembno, da jo znate »servirati« na pravi način.

 

Globalen, a s precej regionalne in lokalne vsebine

Poleg mednarodne, SPORTO magazin prinaša tudi pregled aktualne slovenske (in regionalne) vsebine. Tako smo med drugim preverili, kakšen  pristop in izkušnje imajo slovenske blagovne znamke z osebnimi sponzorstvi zimskih športnikov, kakšno je stanje v slovenskem kolesarstvu, kako poteka regionalno partnerstvo Manchester United FC in srbske Eurobank, kaj lahko pričakujemo od hrvaškega dela EuroBasketa 2015, dotaknili pa smo tudi UEFA Futsal EURO tekmovanj, ki so jih ali jih še bodo gostile tako Slovenija, kot tudi Hrvaška in Srbija. Intervjuvali smo tudi Gavina Versija, agenta Ane Ivanović, ki je povedal, da nekaj takega kot »standardna cena« pri Ani ne obstaja. Vsak njen sponzorski dogovor je namreč drugačen.  

 

 


Gost tokratne številne tudi zmagovalec Wimbledona
V veliko čast nam je, da je za SPORTO magazin spregovoril tudi mož, ki je uspel prekiniti vladavino Petea Samprasa v Wimbledonu, Richard Krajicek. Krajicek je že dobro leto po zaključku svoje kariere postal direktor domačega ATP turnirja v Rotterdamu, kjer skupaj banko ABN AMRO ustvarjajo edinstveno sponzorsko zgodbo, v kateri želijo biti inovativni na vseh ravneh in ves čas. Poleg standardnih vsebin (SPORTO, TV-gledanost, Twitter in Facebook pregled …), nova številka prinaša tudi vpogled v organizacijsko strukturo »smučarske formule 1« v Kitzbühelu, novo kolumno Matthewa Loguea iz agencije S&E, napoved prvih Evropskih iger ter pregled zmagovalnih projektov ESA Excellence Awards v kategoriji Best of Europe.  
 

O SPORTO magazinu
SPORTO magazin dvakrat letno izhaja kot spremljevalec vodilne regijske konference o marketingu in sponzorstvih v športu, ki bo letos na sporedu 19. in 20. novembra v (S)Portorožu. Prinaša dodatne, poglobljene vsebine ter pogovore z vodilnimi ljudmi iz domače, regijske in globalne industrije športnega posla. Magazin že tri leta izhaja tako v slovenski, kot tudi angleški izdaji. Slovenska izdaja izhaja tudi kot priloga Marketing magazina (MM).

 

     

ZADNJE NOVICE

SKUPAJ MOČNEJŠI | SPORTO Awards in ESA

Za #sporto2017 napovedujemo nadgradnjo odnosa z našim dolgoletnim partnerjem – Evropskim sponzorsk...
Več +

AIB in projekt #TheToughest na SPORTO 2017

SPORTO 2017 se pridružuje AIB (Allied Irish Bank), ena vodilnih irskih finančnih institucij. Kampa...
Več +

Olympic Channel: Olimpijska platforma za nove generacije

Olimpijski kanal je zaživel 21. avgusta 2016, ko so se zaključile olimpijske igre v Riu. Lansiranj...
Več +

Digitalni guru Jeramie McPeek, SPORTO 2017 govorec

Jeramie McPeek je strokovnjak za digitalne komunikacije in družbene medije. V devetdesetih letih j...
Več +

Nagrade ESA Excellence za »resne« in »nekoliko preponosne« sponzorje

Kaj je ključ do uspeha sponzorskih kampanj in zakaj je vpogled v ciljno skupino nujen? Preberite s...
Več +
Arhiv novic