O SPORTO konferenci

SPORTO konferenca je vodilni dogodek s področja  marketinga in sponzorstev v športu v širši regiji. Glavni namen konference je sodelovanje pri razvoju športno-poslovne industrije, pridobivanje novih strokovnih znanj ter izmenjava izkušenj, hkrati pa dogodek ponuja tudi priložnost za poslovno mreženje.

Konferenca na enem mestu združuje podjetja (sponzorje), lastnike pravic (klube, zveze, organizatorje dogodkov), agencije, medije, vrhunske športnike, študente in vse ostale, ki jih zanimajo obravnavane tematike. SPORTO programske vsebine vključujejo grajenje znamk v športu, sponzorske strategije in aktivacije, trženje dogodkov, digitalno komuniciranje in vključevanje navijačev, olimpijski marketing ter ostala področja športnega posla s skupno točko: izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

V preteklih letih je SPORTO gostil številne predstavnike vodilnih športnih organizacij, agencij in globalnih znamk (med drugimi NBA, MOK, UEFA, FIFA, Wimbledon, WTA, Ironman, Red Bull Air Race, FC Barcelona, Real Madrid CF, Liverpool FC, Arsenal FC, Coca-Cola, Heineken, adidas, P&G, Havas Sports & Entertainment, Octagon, M&C Saatchi Sports & Entertainment, 7 League, Team Novak Đoković) ter izjemne posameznike znotraj industrije (kot je Patrick Nally, eden izmed pionirjev marketinga v športu). Poleg mednarodnih imen je konferenca gostila mnoge predstavnike sponzorjev, klubov, zvez, organizatorjev in agencij iz Slovenije in širše regije. Med posebnimi gosti so bili številni svetovni prvaki, olimpijski zmagovalci ter ostali vrhunski športniki.

Prva izvedba konference je potekala leta 2004.

Pod okriljem konference se podeljuje letne nagrade SPORTO Awards in SPORTO Brands, v okviru širše SPORTO platforme dvakrat letno (maja in oktobra) izhaja SPORTO magazin, ki prinaša dodaten vpogled v nenehno spreminjajoči se svet marketinga in sponzorstev v športu. V okviru SPORTO Brunch dogodkov (Ljubljana, Zagreb, Beograd), uverturi v konferenco, se obravnava posamezne aktualne teme znotraj športne industrije.