AS Roma premika meje v komuniciranju prek družbenih medijev

Družbeni mediji so v zadnjih letih povsem spremenili načine, kako se klubi in športne organizcije povezujejo z navijači. Navade in načini, kako navijači spremljajo vsebino prek spleta, se neprestano spreminjajo. Tega se dobro zaveda tudi Paul Rogers, vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev pri nogometnem klubu AS Roma, ki bo gost na letošnji SPORTO konferenci.

Za organizacije je ključnega pomena, da se znajo neprestano prilagajati novostim in trendom, ki jih znajo obogatiti s kakovostno vsebino. Slednje odlično opravljajo pri italijanskem nogometnem klubu AS Roma. Twitter profil @ASRomaEN s ščepcem humorja in kreativnimi formati privablja in vključuje številne navijače po svetu, upravljavci profila pa so “postali slavni” pod skupnim imenom Roma Admin. Paul Rogers je človek, ki je pri klubu odgovoren za digitalno (r)evolucijo v zadnjih letih in ga bomo novembra gostili na #sporto2018 v pogovoru ena na ena.

Spodaj si oglejte SPORTO izbor tvitov AS Roma in glasujte za svojega najljubšega.