V oktobrski, predkonferenčni izdaji SPORTO magazina (št. 25) je, glede na poletje, ki ga je zaznamoval mundial, precej vsebin tako ali drugače povezanih z nogometom. Med številnimi ekskluzivnimi pogovori in vpogledi v zakulisja velja posebej omeniti ekskluzivni pogovor z Aleksandrom Čeferinom, predsednikom Uefe, marketinški prerez francoske nogometne reprezentance, ekipe svetovnih prvakov, in intervju z Alexom Stoneom (Fifa). Podrobneje v napovedniku.
Nogometni svet, podrejen Evropi
Predsednik Evropske nogometne zveze, tudi podpredsednik Fife, 51-letni Grosupeljčan Aleksander Čeferin, ki bo posebni gost letošnje SPORTO konference, se je med drugimi temami ponosno ozrl tudi na letošnji športni spektakel v Rusiji, kjer so se v polfinale svetovnega prvenstva uvrstile zgolj evropske reprezentance.

Smetano prvenstva so sicer pobrali Francozi, in kakor v pogovoru ugotavlja François Vasseur, vodja marketinga Nogometne zveze Francije, morajo zdaj naslov izkoristiti predvsem v globalnem trženju moštva. Vasseur je razkril tudi nekaj podrobnosti odmevnega projekta z naslovom V srcu ruskega epa, komentiral izjemne številke na družbenih omrežjih in prihajajoče žensko svetovno prvenstvo v Franciji.

Alex Stone je skozi pristop in rezultate Mednarodne nogometne zveze, pri kateri je zadolžen za družbene medije in videovsebine, prikazal preobrazbo Fife na področju digitalnega marketinga pred, med in po svetovnem prvenstvu v Rusiji. Fifa je vpeljala napredno strategijo FIFA 2.0 Strategy, ki že žanje sadove.
Agencija s temelji na nevroznanosti in psihologiji potrošnika
WeAreFearless je nekoliko drugačna agencija v svetu marketinga in sponzorstev. Naomi Segal, njena direktorica, že vajena priznanj za mnoge odmevne akcije, pravi, da imajo s strankami jasno definiran cilj, pot do njega pa blagovne znamke vodi skozi drznost in drugačnost. Segalova glede na izsledke raziskav v svoji državi loči tri skupine potrošnikov v športnem okolju: nekateri gnezdijo, drugi lovijo, tretji pa raziskujejo. Vas zanimajo podrobnosti? Preberite več v SPORTO magazinu.

Biki iz Čikaga razvnemajo digitalne strasti
Medtem ko bo na SPORTO konferenci v Portorožu letos gostoval Luka Dukich, vodja digitalnih vsebin pri Chicago Bullsih, eni najbolj prepoznavnih košarkarskih ekip v ligi NBA, smo za pogovor za magazin poprosili njegovega sodelavca Dana Moriartyja, digitalnega direktorja Bikov.

Med bolj drznimi njegovimi napovedmi je tale: »Na neki točki športne ekipe ne bodo imele več digitalnih oddelkov, te veščine bodo morali posvojiti po celotni organizaciji.«
S Facebookom na virtualni stadion
V Portorožu se bo letos mudil tudi Jerry Newman, vodja športnih partnerstev za Evropo pri Facebooku. Pred SPORTO predavanjem o priložnostih v okviru njihovega digitalnega ekosistema je v našem magazinu med drugim razložil, zakaj je navdušen nad možnostjo, da si lahko s prijateljem, ki je na drugem koncu sveta, ogledate tekmo: »Kot avatar se spustite na prizorišče dogodka, okoli vas pa so avatarji drugih uporabnikov.«

SPORTO magazin prinaša tudi pregled TV-gledanosti; minulega pol leta je kraljeval nogomet, predvsem SP v Rusiji, ki je tudi slovenske navdušence prikoval pred ekrane, saj si je odločilne tekme ogledal vsak četrti Slovenec. Tradicionalno ponujamo tudi pregled lestvic športnic, športnikov in klubov na Facebooku, Twitterju in Instagramu (Luka Dončić se je na tem omrežju približal svojemu prvemu milijonu sledilcev). Pišemo o Mateju Mohoriču, z ekipo Ilke Štuhec pa smo se pogovarjali o sponzorskih in komunikacijskih izzivih v času njene enoletne tekmovalne odsotnosti.

Novi magazin, z vpogledom v delovanje in trende v športni industriji, prejmejo udeleženci SPORTO konference (letos bo potekala 22. in 23. novembra), izšel pa je tudi kot priloga aktualne številke Marketing magazina. V kolikor bi želeli svoj izvod, nam pišite na info@sporto.si.