Luč sveta je ugledala jubilejna, že 30. izvedba SPORTO magazina! Revija, ki na 72 straneh ponuja pester izbor na področjih, povezanih s poslom v športu. Tokrat so vsebine za odtenek bolj zimsko obarvane, razlog je bližajoča se konferenca SPORTO, ki bo tokrat prvič potekala med svetovnim prvenstvom. Srečanje vseh, ki jih zanima športni marketing tako ali drugače, bo namreč 22. februarja 2023 potekalo v VIP prostorih svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju, torej le dan po slovesnem odprtju spektakla v Planici. Vsebine SPORTO magazina, ki je na voljo tudi v digitalni obliki, vam tukaj na kratko predstavljamo.
Zvezda severnica kluba
Michael Altieri, podpredsednik, odgovoren za trženje, komunikacije in vsebine, je pri ameriškem hokejskem klubu Los Angeles Kings že od leta 1995, Anže Kopitar je njihov član od leta 2006. Preberite njuno zgodbo in se spoznajte z visoko profesionalnim okoljem ene od globalnih športnih znamk.
Marketing, ki ga narekujejo navijači
Amar Singh je izkušeni medijski strokovnjak, specializiran za vsebinsko strategijo v športu, znan tudi po vodenju Budweiserjeve kampanje »Messi 644«. Zdaj je v vlogi podpredsednika pri MKTG Sports + Entertainment, kjer svetuje nekaterim največjim blagovnim znamkam. Za SPORTO je delil razmišljanja o različnih vidikih sponzorstev.
Moč spanja
»Povezava med našim podjetjem in olimpijskimi igrami je globlja, kot si morda mislite. Pri Dreams smo iskali načine, kako nadgraditi svojo vodilno vlogo na področju spanja. Želeli smo postati največja ‘spalna’ avtoriteta,« pravi Simon Moore, direktor marketinga pri podjetju Dreams, prejemniku nagrade ESA za sponzorstvo leta.
Občinstvo je bolj raznoliko in zapleteno
Joe Weston je vodja športnega področja agencije We Are Social za Veliko Britanijo. Nedavno so izdali poročilo o prihodnosti športnega navijaštva, ki nudi odličen vpogled v dogajanje v industriji športnega marketinga. Strokovnjaki bi po njegovem mnenju morali prekipevati od navdiha, saj jim je na voljo ogromno priložnosti za drugačno nagovarjanje navijačev.
Za kulisami Planice 2023
Smučarska zveza Slovenije je za organizacijo SP v nordijskem smučanju kandidirala štirikrat. V četrtem poskusu je Planica le zmagala. Naši sogovorniki so prepričani, da bo Planica zmagala tudi v času prvenstva. Izzive in pričakovanja so z nami delili Michel Vion (FIS), Tomaž Šušteršič (SZS), Stefan Krauss (Infront) in Satu Härkönen (Stora Enso).
Digitalizacija narekuje trende
Nekaj predstavnikov sponzorskih znamk in specializiranih agencij smo povprašali o njihovih opažanjih glede stanja na področju sponzorstev v športu, izzivih in trendih ter aktivacijskih pristopih. Govorili so Kristina Gregorc (Mercator), Tina Cipot (Lidl Slovenija), Primož Kastelic (Hisense), Jure Doler (Engagency) in Matjaž Možina (2Mobile).
Spremembam naproti
Svetovna deskarska liga s kampanjo »We Are One Ocean« nagovarja globalno javnost o nujnosti varovanja oceanov kot ključnih ekosistemov za trajnostno prihodnost. GOAL – Zelene operacije in napredno vodenje je primer, kako lahko tehnologija širi prizadevanja za trajnost v športu in zabavni industriji.
Burnley prvi v živo na TikToku
Po vzoru zdaj že večine angleških klubov tudi Burnley razvija žensko nogometno ekipo, ki pa še zdaleč ni nastala samo zato, ker je to trend. Zdaj išče načine, kako privabiti tako navijače kot tudi poslovne partnerje k tesnejšemu sodelovanju. Burnley je zato sklenil sodelovanje s platformo TikTok.
Moč v rokah ustvarjalcev vsebin
Od otrok za računalnikom v kleti do fenomena popularne kulture. Vpogled v fenomen igričarstva in e-športa skozi oči Jaci Hays, svetovalke pri organizaciji FaZe Clan. »Ta razvoj je bil res zanimiv – od Robloxa v letu 2006, Minecrafta v 2011 do Fortnita v letu 2017. Slednji je res drastično spremenil okolje,« pojasnjuje Haysova.
V vzponu: Benijev korak za korakom
Benjamin Šeško, največji delno obrušeni slovenski nogometni diamant, bo šele 31. maja prihodnje leto dopolnil 20 let. Ne zgolj nogometno kot kleni napadalec in golgeter, tudi osebnostno se Posavec iz Salzburga razvija v igralca, na katerega bomo Slovenci še kako ponosni.
Magazin v tiskani obliki brezplačno prejmejo udeleženci prejšnjih konferenc, priložen pa je tudi novi številki Marketing Magazina. 30. številka SPORTO magazina je na voljo tudi za prenos v digitalni (pdf.) obliki TUKAJ.