Aleksander Čeferin
Bio
Aleksander Čeferin je bil na 12. izrednem kongresu Evropske nogometne zveze (UEFA) v Atenah septembra 2016 izvoljen kot 7. predsednik UEFA. Hkrati je postal podpredsednik Mednarodne nogometne zveze (FIFA). Od leta 2011 do leta 2016 je bil v vlogi predsednika Nogometne zveze Slovenije.
Sam Seddon
Bio
Sam je pri tehnološkem velikanu IBM vodi in upravlja športna partnerstva z Wimbledonom in ragbi zvezo »England Rugby«. Med drugim je odgovoren za digitalno strategijo in storitve, ki jih IBM zagotavlja za Wimbledon, kjer v vrhuncu teniškega turnirja vodi ekipo 180 ljudi. Seddon je bil leta 2015 prepoznan (s strani Information Age) za enega izmed vodilnih strokovnjakov na področju uporabe podatkov. Lanska kampanja v povezavi z Wimbledonom, ki jo je vodil, je prejela nagrado Campaign Magazine za najboljšo digitalno inovacijo leta.
Carsten Thode
Bio
Carsten je direktor strategij pri Synergy, eni vodilnih sponzorskih agencij s pisarnama v Londonu in New Yorku. Med naročniki agencije so med drugimi podjetja Bose (partnerstvo z ekipo Mercedes AMG Petronas F1), Beko (partnerstvo s FC Barcelono), BMW, Coca-Cola, Under Armour, Aviva, SSE, Canterburry in Accenture. Thode je bil pred prihodom v Synergy v vlogi globalnega sponzorskega menedžerja pri Reutersu (formula 1 in golf) ter v vlogi vodje strategij pri angleškem nogometnemu klubu Manchester United.
Ian Mollard
Bio
Ian ima več kot 25 izkušenj dela v industriji športnih dogodkov. V zadnjih letih se je osredotočil na produkcijski del in bil vključen v (para)olimpijske igre London 2012 in Rio 2016, SP v rokometu Katar 2015, Evropske igre Baku 2015, Invictus Games 2014 in 2016 ter SP v atletiki London 2017. Na atletskem SP je z ekipo »oživil« maskoto »Hero The Hedgehog«, ježka junaka, ki je prevzel srca ljudi in postavil nove standarde v interakciji z občinstvom. Aktivacija je bila nagrajena v okviru BT Sports Industry Awards 2017.
Kenny Ager
Bio
Pred prihodom v Publicis, kjer je Kenny Ager ustvaril športni oddelek SMG Sports, je sodeloval s formulo ena in angleško Premier ligo. Leta 2010 se je preselil na Daljni vzhod, kjer je vzpostavil mrežo pisarn po jugovzhodni Aziji, ki so upravljale in prodajale oglaševalske pravice za prenose tekem Premier lige. V Veliko Britanijo se je vrnil leta 2014 in se pridružil Snack Media, digitalni športni medijski hiši. Nedavno se je pridružil digitalni agenciji WePlay, kjer deluje kot direktor naročnikov (med njimi so LaLiga, FC Barcelona, PGA European Tour, Red Bull in Yokohama Tyres).
Luka Dukich
Bio
Luka Dukich je vodja digitalnih vsebin pri NBA klubu Chicago Bulls. Odgovoren je za nadzor klubskih profilov na družbenih medijih in preostalo vsebino – od prenosov tekem do sponzorskih vsebin. Dukich je v klubu prisoten od leta 2015 in v tem času je klub postal vodilni na področju raznolikih vsebin, kar jim je prineslo prestižno nagrado SportsBusiness Journal 2017 v kategoriji za najboljše družbene medije v športu ter nominacijo v isti kategoriji leta 2018. Luka je pred prihodom k Chicago Bullsom 5 let deloval pri United Entertainment Group, športno-zabavni marketinški podaljšek podjetja Edelman Worldwide. Luka rad počne stvari na drugačen, inovativen način in podpira nenavadnost.
Tomislav Pacak
Bio
Tomislav Pacak je vodja komuniciranja pri Nogometni zvezi Hrvaške, kjer je odgovoren za medije, odnose z javnostmi in digitalne platforme. S svojim prihodom je leta 2013 vpeljal digitalno usmeritev #BeProud, ki je bila leta 2014 s strani UEFA prepoznana kot najboljša digitalna kampanja za vključevanje navijačev v Evropi. Vse od takrat so digitalni kanali Nogometne zveze Hrvaške v evropskem vrhu. Ta status so potrdili tudi z močno digitalno kampanjo #Obitelj (#Družina) pred in med FIFA svetovnim nogometnim prvenstvom v Rusiji 2018.
Paul Rogers
Bio
Paul Rogers je vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev pri AS Roma, enem najbolj znanih nogometnih klubov na svetu. Pred prihodom v Romo januarja 2015 je Paul preživel 14 let pri angleškem nogometnem velikanu Liverpoolu. Kot vodja vsebin je skrbel za prisotnost in komuniciranje kluba na digitalnih kanalih, družbenih medijih in na televiziji ter kasneje prevzel razvoj in vodenje mednarodne medijske strategije kluba. Liverpoolu je pomagal vsakodnevno komunicirati s 25 milijoni sledilci v 18 različnih jezikih.
Jerry Daniel Newman
Bio
Vodja za šport pri Facebooku za področje vzhodne Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike ima za seboj več kot 15 let delovanja v športnem marketingu. Pred prihodom k Facebooku je Jerry Newman vodil digitalne strategije za angleški nogometni klub Chelsea FC. Osredotočal se je na komunikacijo in odnos z milijoni navijačev, ki jih ima klub po svetu in tako višal tržno vrednost kluba. Z izkušnjami, ki jih je pridobil v upravljalskih funkcijah na področju marketinga, odnosov s strankami, medijev in sponzorstev (deloval je tudi pri Angleški nogometni zvezi), ima odličen vpogled in razumevanje, kako lahko digitalni kanali prehitijo tradicionalne modele pri inovativnih izkušnjah za ljubitelje športa in ponujajo višjo vrednost za imetnike pravic in sponzorje.
Neil Morley
Bio
Neil je specialist za vsebinski marketing in vodi lastno svetovalno agencijo Cat’s Eye Communications. Med aktualnimi naročniki je tudi Adria Mobil, kjer nadzoruje marketinške aktivnosti na globalnem nivoju in ustvarja celotno vsebinsko zasnovo. Pred ustavnovitvijo svojega podjetja je deloval kot direktor marketinga pri podjetju Akrapovič. Kot pisec vsebin se osredotoča na ustvarjanje izvirnih in vključujočih vsebin za svoje naročnike. Redno deluje tudi na področju partnerstev v športu – njegovi nedavni projekti vključujejo sodelovanje s KTM na Rally Dakar in MXGP.
Vlatka Kamenić Jagodić
Bio
Vlatka Kamenić Jagodić je izvršna direktorica sektorja za tržne in marketinške strategije pri hrvškem nacionalnem elektrodistribucijskem podjetju HEP. V organizaciji je uspešno vzpostavila in vodila oddelek za razvoj izdelkov in storitev. Pod njenim vodstvom je prav HEP v času liberalizacije trga z električno energijo začel s prvimi marketinškimi akcijami, uvajal poslovne in trženjske strateške smernice na celotnem področju oskrbe z električno energijo na Hrvaškem ter tako tudi zadržal veliko odjemalcev.
Jeremy Edwards
Bio
Soustanovitelj sponzorske in športno-poslovne svetovalne hiše Activative, je tudi direktor vsebin in svetovanja pri tem podjetju. Pred ustanovitvijo Activative je bil Edwards svetovalec pri medijski in marketinški agenciji Xtreme Information, pred tem pa je delal za medijsko svetovalno hišo Human Capital. Pred začetkom kariere na področju trženja in sponzorstev je bil novinar in urednik v raznih medijskih hišah.
Aleksandar Boričić
Bio
Aleksandar Boričić, predsednik Evropske odbojarske zveze (CEV) in podpredsednik Mednarodne odbojkarske zveze (FIVB), je bil uspešen igralec odbojke, trener, reprezentant in dobitnik medalje z evropskega prvenstva. V časih Jugoslavije ter kasneje Srbije je zasedal številne pomembne položaje v svetu športa, med drugim je bil tudi predsednik Športne zveze Crvene Zvezde, Športne zveze mesta Beograda, podpredsednik Zveze športnih zvez ZR Jugoslavije in Olimpijskega komiteja ZR Jugoslavije. Do leta 2016 je bil tudi predsednik Odbojkarske zveze Srbije. Za svoje delovanje je prejel številna priznanja in nagrade, poleg odbojke pa se navdušuje tudi nad zbiranjem znamk, saj je predsednik Srbske zveze filatelistov.
Kenechi Belušević
Bio
Kenechi Belušević skrbi za poslovanje medijske hiše Discovery v državah zahodnega Balkana, Sredozemlja in Izraela. Izkušnje na področju medijskih vsebin je pridobivala tako pri delu s športnimi medijskimi pravicami kot pri poslovanju z licenciranjem. V državah vzhodne Evrope je skrbela za področje prodaje in trženja medijskih pravic med ključnimi partnerji in agencijami, nato se je pridružila podjetju Discovery.
Ima strokovno izobrazbo s področja pravnih, poslovnih in evropskih študij, karierna pot pa jo je vodila tudi skozi podjetniško pravo in poslovno izobraževanje, kar jo bogati z dragocenimi izkušnjami na delovnem mestu, prepletenim s številnimi poslovnimi področji.
Metod Ropret
Bio
Metod Ropret je vodenje Odbojkarske zveze Slovenije (OZS) prevzel v novembru 2012. Z bogatimi izkušnjami, ki si jih je nabral v poslovnem svetu, je na OZS znal prisluhniti dobrim idejam in jih ustrezno podpreti ter skupaj s sodelavci ustvariti najboljše možne pogoje za razvoj odbojke pri nas. Ta se odraža v največjih uspehih slovenske odbojke, ki so bili doseženi prav v času njegovega predsedovanja. Leta 2016 je bil Ropretu zaupan že drugi štiriletni mandat na čelu ene največjih krovnih športnih organizacij pri nas.
Blaž Jarc
Bio
Po več letih novinarskih izkušenj na slovenskih televizijah, kjer je pripravljal novinarske prispevke za informativne oddaje in urejal ter vodil raziskovalno-dokumentarne oddaje, je Blaž Jarc leta 2015 prevzel kreativno vodenje raziskovalno pogovornih oddaj na Planet TV. Z letom 2017 je prevzel mesto odgovornega urednika informativnega in športnega programa Planet TV, kar je avgusta istega leta nadgradil še s prevzemom mesta odgovornega urednika Siol.net. Poleg vodenja uredništev dveh medijev je Blaž kreativni avtor več oddaj, med drugim športno magazinske oddaje Goool!, ki predstavlja vsebinsko nadgradnjo medijskega stebra, ki sta ga Siol.net in Planet TV zgradila okrog 1. nogometne lige Telekom Slovenije.
Kris Schoeters
Bio
Kris Schoeters, bolj znan po vzdevku Mister Kris, je priznan didžej, rojen v Antwerpnu v Belgiji. V poznih osemdesetih letih se je začel ukvarjati z glasbo, ko je odkril tudi privlačnost športnih spektaklov, zlasti v Združenih državah Amerike med tekmami NBA lige. Združil je ljubezni do glasbe in športa in hitro postal eden najbolj znanih glasbenih poustvarjalcev in zabavljačev na mednarodni športni sceni. V angleščini ali nizozemščini skrbi za zabavo množic ter vrti glasbo že zadnjih 25 let. Ena od njegovih novejših izkušenj je bila letos v Stožicah, ko je bdel nad zabavo med evropskim prvenstvom v futsalu.