Predavatelji in gosti 2022

​​Aleksander Čeferin

UEFA | Predsednik
Bio

Aleksander Čeferin, slovenski pravnik in nogometni funkcionar, je od izvolitve 14. septembra 2016 predsednik Evropske nogometne zveze (UEFA). Med letoma 2011 in 2016 je bil predsednik Nogometne zveze Slovenije (NZS). Čeferin je bil na 12. izrednem kongresu UEFA v Atenah izvoljen za sedmega predsednika, hkrati je postal tudi podpredsednik Mednarodne nogometne zveze (FIFA). Njegova predsedniška kampanja se je osredotočila na usmeritev, da UEFA sprejme reforme v smeri dobrega upravljanja organizacije, da bi zagotovila trdne temelje. Že od začetka predsedovanja je ostro nasprotoval oblikovanju zaprtih tekmovanj, pri čemer vselej poudarja potrebo po zaščiti evropskega športnega modela, izboljšanju tekmovalnega ravnovesja v evropskem nogometu ter zmanjšanju prepada med elitnimi in ostalimi klubi.
Je vnet zagovornik socialnih in humanitarnih praks, ki dokazujejo moč nogometa kot sile za družbeno dobro. Novembra 2017 je bil izvoljen za predsednika Fundacije UEFA za otroke; organa, ki podpira humanitarne projekte po vsem svetu, ki spodbujajo pravice otrok tudi skozi nogomet.
Aleksander Čeferin je bil večkrat izglasovan na seznamih najvplivnejših ljudi na svetu, vključno z uglednimi revijami, kot sta Politico leta 2021 in World Soccer leta 2019. Prejel je tudi prestižno nagrado World Football Summit kot najboljši vodja leta 2021 kot priznanje za njegovo vzorno vodstvo v boju proti evropski superligi in izpeljavo uspešnega evropskega prvenstva 2020 med svetovno pandemijo.


​​Nasser Al-Khelaifi

PSG | Predsednik in izvršni direktor, European Club Association | Predsednik
Bio

Nasser Al-Khelaïfi je ena od vodilnih osebnosti in eden od najbolj vplivnih posameznikov v svetu športa. Leta 2011 je konzorcij Qatar Sports Investments (QSI) prevzel zvezdniški francoski nogometni klub, takrat je bil Al-Khelaïfi imenovan za predsednika konzorcija ter posledično tudi za predsednika in izvršnega direktorja kluba Paris Saint-Germain (PSG). Postal je tudi član upravnega odbora francoske profesionalne lige (LFP). Al-Khelaïfi je tudi član izvršnega odbora UEFA, trenutno opravlja svoj drugi mandat, saj ga je Združenje evropskih nogometnih klubov (ECA) izvolilo za svojega predstavnika v izvršnem odboru UEFA. Od aprila 2021 je tudi predsednik ECA, združenja, ki zastopa več kot 240 profesionalnih nogometnih klubov po Evropi. Poleg vodilnih vlog v vrhunskem nogometu je Al-Khelaïfi tudi predsednik skupine beIN Media Group, mednarodne poslovne skupine za šport, zabavo in medije, ki deluje v več kot 40 državah po svetu. Pod vodstvom Al-Khelaïfija je beIN prevzel tudi Miramax, slavni hollywoodski filmski in televizijski studio, ter Digiturk, največjo turško športno in razvedrilno platformo. Nasser Al-Khelaïfi je tudi član upravnega odbora katarskega premoženjskega sklada Qatar Investment Authority (QIA).


​​Peter Scott

Warner Bros Discovery | Podpredsednik za medije in inovacije
Bio

Peter Scott je trenutno podpredsednik za medije in inovacije pri podjetju Turner Sports in Bleacher Report. Scott v tej vlogi svetuje internim ekipam glede novih tehnologij, trendov in pomaga podjetju, da ostane konkurenčno v svetu novonastajočih medijev. Poleg tega pomaga voditi strategijo in operativo LIVE Virtual Productions, Sports Betting, Ecommerce, Name Image and Likeness (NIL), in izkušenj gledanja naslednje generacije v portfelju Turner Sports; NHL, NBA, MLB in March Madness. Kot digitalni strateg in operater, nagrajen z emmyjem, je Pete pomagal podjetju razviti in sprejeti digitalno in neposredno miselnost potrošnikov. Pete se je pridružil ekipi Turner Sports za nove medije leta 2001 in postavil temelje za razvoj Turnerjevega edinstvenega digitalnega portfelja. Bil je izvršni direktor partnerstev za upravljanje digitalnih in mobilnih pravic za NASCAR.com, PGA.com, NBA.com in PGATour.com ter za March Madness Live.

LinkedIn


​​Craig Howe

Rebel Ventures | Ustanovitelj in direktor
Bio

Craig Howe je ustanovitelj in izvršni direktor podjetja Rebel Ventures, vodilne agencije na področju digitalnih strategij in tehnoloških inovacij v športu, ki športnim organizacijam, blagovnim znamkam in športnikom pomaga povečati in izkoristiti njihov digitalni potencial. Med njihovimi naročniki so vodilne svetovne organizacije iz sveta športa in zabave, med njimi Real Madrid, Milwaukee Bucks, Golden State Warriors, Wimbledon, Netflix in Epic Games. Craig je v svoji karieri je sodeloval s številnimi naročniki iz različnih sektorjev, med katerimi so bili Unilever, InBev, Lexus, NFL, LinkedIn ter Združeni narodi, in si tako pridobil več kot 25 let izkušenj s področja digitalnih tehnologij in znamčenja.

Twitter | LinkedIn


​​Ellie Moss

Cake | Direktorica strategij
Bio

Ellie je strateška direktorica z več kot desetletnimi izkušnjami na področju komuniciranja, trženja in oglaševanja. Sodelovala je s številnimi blagovnimi znamkami na področju avtomobilizma, športa, potovanj, velnesa in financ ter vodila strategije blagovnih znamk in komunikacijskega načrtovanja. Med njenimi strankami so bila priznana podjetja kot so Mastercard, Volkswagen, Hilton, HSBC, Vauxhall, Expedia group, Middlesex Cricket, Great British Racing, Canyon in Rainbow Laces. Ellie zdaj pri Cakeu vodi globalno in evropsko strategijo za MLB (profesionalna ameriška liga v bejzbolu). Deluje tudi pri blagovni znamki Puma v Veliki Britaniji in kot strateška svetovalka v Cakeovem portfelju pri ragbiju.

LinkedIn


​​JJ Rowland

EHF | Direktor razvoja in trženja
Bio

JJ Rowland je direktor razvoja in trženja pri Evropski rokometni zvezi (EHF), pred tem, do leta 2019, je bil pri EHF vodja komunikacij in sodelovanja z mediji. Njegove naloge na sedežu EHF na Dunaju vključujejo trženje blagovnih znamk, sodelovanje s poslovnimi partnerji in promocijo dogodkov, vključno s prihajajočim evropskim prvenstvom za ženske, ki bo proti koncu leta 2022 tudi v Sloveniji. Odgovoren je za koordinacijo dolgoročnih partnerstev za medijske in marketinške pravice med Infrontom in EHF ter skupino DAZN. Na univerzi Loughborough v Veliki Britaniji je magistriral iz športnega menedžmenta.

LinkedIn


​​Christina Höllerl

Infront | Vodja trženja
Bio

Christina has almost 20 years’ experience in the sports industry and currently forms part of Infront’s handball sponsorship sales team, with a focus on the Women’s EHF EUROs and EHF Club Competitions. Originally from Austria, her career has seen her work at some of sport’s most recognisable brands and rights holders, including adidas, UEFA, FIFA and the Austrian Football Association. She has also provided her expertise at some of the world’s top tournaments including the FIFA Women’s World Cup 2015™and UEFA EURO 2008™. An active golf player, she holds a degree in business administration.

LinkedIn


​​Richard Petrich

Value of Value | Generalni direktor
Bio

Richardova podjetniška miselnost ga je pripeljala do ustanovitve različnih tehnološko osredotočenih startupov in podjetij. To in njegova strast do povezovanja drugih sta ga vodila do soustanovitelja Value of We, agencije, ki je specializirana za celostne izkušnje blagovnih znamk od soznamčenja, e-športa do metavesolja. Njihov portfelj naročnikov vključuje blagovne znamke kot so DHL, G2 Esports, Ralph Lauren, Red Bull (& Racing), Soho House in ostale.

LinkedIn


​​Patrick Haslett

Impact 3 Zero | Direktor
Bio

Z več kot desetletnimi izkušnjami na strani prodajnih aktivnosti v športu Patrick Haslett, nekdanji profesionalni igralec ragbija z Irske, pomaga številnim športnim organizacijam razumeti izziv trajnosti oziroma trajnostnega razvoja v športu. S tem, ko socialno, gospodarsko in okoljsko dejavnost postavlja v središče organizacijske strategije, lahko šport igra vodilno vlogo pri soočanju s pomembnimi izzivi našega časa. Ne zgolj, da gre za pravo preobrazbo za prihodnost športnih kolektivov, ekip, organizacij, zvez in drugih deležnikov v športni industriji, ampak Haslett v tej usmeritvi vidi tudi veliko komercialna priložnost. S tem namenom je pred dvema letoma s kolegi ustanovil podjetje Impact 3 Zero, ki se je v kratkem času že dodobra uveljavilo na področju pomoči pri trajnostnem razvoju številnih športnih organizacij.

Twitter | LinkedIn


Casper Svanemose

Continental | Vodja marketinga
Bio

Pred štirimi leti se je Casper Svanemose pridružil družbi Continental na Danskem. Z odločnostjo in »digitalno miselnostjo« skuša vnesti novosti in napredno razmišljanje v sicer precej tradicionalno usmerjeno panogo. Odgovoren je za Continentalovo drzno kampanjo Delimo si pot (»Share The Road«), ki se osredotoča na družbeno odgovorna vprašanja. Več kot tretjina Dancev na kolesu je namreč že doživela gnev oziroma težave z drugimi vozniki na cesti, z zavezanostjo kolesarski skupnosti pa so želeli pri Continentalu ustvariti kampanjo, ki se osredotoča na empatijo med kolesarji in vozniki avtomobilov. Cilj kampanje je izpostaviti te težave in prek neposrednih (slabih) izkušenj kolesarjev najti rešitve v sobivanju na cesti. Preden se je pridružil Continentalu, je Casper Svanemose deloval pri danskemu nogometnemu prvoligašu Brøndby IF.

Twitter | LinkedIn


Matt Rogan

Matt Rogan Sport | Direktor in avtor
Bio

Do leta 2011 je Matt Rogan vodil oddelka za mednarodne finance pri svetovno uveljavljenih blagovnih znamkah MTV in NBA, nato pa je soustanovil družbo Two Circles in jo kot izvršni direktor vodil do leta 2016. Po prevzemu s strani WPP je postal njen izvršni predsednik. V tem obdobju je Two Circles zrasel do skoraj 200 zaposlenih, pod okriljem družbe pa je bilo več kot 100 strank, vključno s šestimi največjimi imetniki športnih pravic na svetu po prihodkih. Two Circles je bila v reviji Sunday Times imenovana med najboljše tri britanske družbe po zadovoljstvu zaposlenih, dvakrat je bila tudi britanska športna agencija leta. Pred dvema letoma, ko je sklad Bruin Sports Capital od WPP prevzel agencijo, je Rogan odstopil z mesta izvršnega predsednika. Odtlej večino časa nameni svetovalnemu delu upravnega odbora kot neizvršni direktor. Je tudi strateški svetovalec za SportsPro Media Group. Matt Rogan je redni predavatelj o razvoju športnega poslovanja in o posledicah tega na širšo industrijo. Je tudi avtor knjige »All to Play For – How Sport can Reboot Our Future«.

Twitter | LinkedIn


Katie Matthews

Little Dot Sport | Direktorica partnerstev
Bio

Katie Matthews se je podjetju Little Dot Sport pridružila kot direktorica partnerstev v začetku letošnjega leta. Upravlja s portfeljem strank v tej specializirani športni založbi in išče nove razvojne priložnosti, predvsem na področju, kjer lahko njena ekipa strokovnjakov za družbene vsebine, distribucijo in monetizacijo pomaga novim ter obstoječim strankam, da postanejo vodilni v segmentu digitalne športne zabave. Katie Matthews ima več kot 14 let izkušenj v športni industriji, ko je sodelovala z blagovnimi znamkami in imetniki pravic, kot so denimo UFC, Bellator MMA, Mednarodna teniška zveza, Red Bull Media House in Tour de France. Preden se je pridružila Little Dot Sport, je delovala v neodvisni piar agenciji The PHA Group, kjer je vodila njen športni oddelek.

LinkedIn


​​Mohammad Ali Abbaspour

Sponix Tech | Ustanovitelj in izvršni direktor
Bio

Mohammad Ali Abbaspour se je v pestri poslovni karieri osredotočal na inovativna orodja, ki združujejo tehnologijo s športom. Leta 2020 je ustanovil Sponix Tech, da bi svoje delo razširil na razvoj novih tehnologij za svetovno športno industrijo. Sponix Tech je tehnološko podjetje, ki ponuja storitve, ki temeljijo izključno na programski opremi (tehnologija poglobljenega predvajanja in virtualnega oglaševanja) in pomagajo ligam, klubom in športnim organizacijam povečati število gledalcev ter izboljšati njihovo izkušnjo. Podjetje je prejelo nagrado na Sports Technology Startups 2020, Microsoft GSIC pa ga je razglasil za najboljše zagonsko podjetje v Aziji. Z začetkom minule sezone Sponixovo tehnologijo uporablja tudi UEFA pri svoji ligi prvakov. Ali Abbaspour, nekdaj profesionalni nogometaš, je magister tehnoloških znanosti.

LinkedIn