Pridružite se nam na drugem SPORTO digitalnem pogovoru, prihaja Coca-Cola!

Četrtek, 1. oktober, je oddaljen le še deset dni. Dan, ko se bo v okviru serije digitalnih pogovorov SPORTO 2020 z nami družil prav poseben gost! Težko bi našli bolj eminentno ime v svetu športnih sponzorstev od Ricarda Forta. Veseli nas, da se je našemu vabilu odzval podpredsednik svetovnega konglomerata The Coca-Cola Company, in mož, ki pri eni najbolj ikoničnih globalnih znamk skrbi za globalna partnerstva na področju športa in zabave.

Ricardo Fort, drugi gost SPORTO 2020 pogovorov, sicer prihaja iz Brazilije, a je že dolga leta eden najbolj prepoznavnih odločevalcev pri Coca-Coli in eden najvidnejših strokovnjakov s področja športnih komercialnih partnerstev na svetu. Brezplačni spletni dogodek/pogovor bo na sporedu v četrtek, 1. oktobra ob 15. uri prek OnAir konferenčne platforme v sodelovanju s Cankarjevim domom v Ljubljani, sicer prizoriščem (virtualne) konference SPORTO 2021 v januarju.

»V naravi našega dela je virtualno povezovanje. Podjetje, kakršno je Coca-Cola, tako zelo globalno, mora delovati na več delovnih področjih ‘na daljavo’, zato smo se na spremenjene razmere ob pandemiji zelo dobro in hitro prilagodili. Običajen delovni teden v naših pisarnah mine ob približno 70 ali 80 odstotkih porabljenega časa za video konference z ljudmi po vsem svetu,« pravi Fort, podpredsednik giganta Coca-Cola, ki s svojo ekipo ne občuti več poslovnih hendikepov, povezanih s covidom-19.

Ricardo Fort že nekaj let v Atlanti vodi globalni portfelj Coca-Cole na področjih sponzorstev, partnerstev in organizacije dogodkov, vključno z vsemi največjimi – Mednarodnim olimpijskim komitejem, FIFA, UEFA, Mednarodnim paralimpijskim komitejem, IAAF, dirkalnim moštvom McLaren F1, glasbenimi in filmskimi studiji …
Pred prihodom h Coca-Coli je do leta 2016 vodil področje globalnih sponzorstev pri Visi v San Franciscu.

Na SPORTO pogovoru se bo med drugim posvetil olimpijskem in paralimpijskem partnerstvu (tudi v luči prestavljenih iger Tokyo 2020), strategiji, vlogi digitalnega in učinkih za znamko. Iz prve roke bomo izvedeli, kako se je Coca-Cola prilagajala trgu spremenjenih razmer in kje so našli niše, skozi katere bodo v prihodnje še bolje sodelovali z organizatorji, športniki in občinstvom. Na nekaterih konkretnih primerih bo Fort slušateljem skušal približati delovanje, navade in izzive enega največjih partnerjev svetovnega športa, hkrati bo ponudil širši pogled na industrijo in evolucijo športnih sponzorstev.

PRIJAVA TUKAJ

V primeru, da ste spregledali obvestila po elektronski pošti, se nam pridružite na prenosu na https://portalapp.cankarjevdom.eventsair.com/VirtualAttendeePortal/2020-coca-cola/sporto2020/login

Osebno geslo za dostop do digitalnega pogovora ste dobili z elektronskega naslova sporto@cd-cc.si, lahko pa na spletni strani s klikom na ‘reset password’ prejmete novo geslo. Hvala za zaupanje in uživajte v pogovoru!

Mesečni brezplačni enourni spletni/virtualni dogodki na poti proti SPORTO 2021, sestavljeni iz prezentacije, intervjuja in klepeta s slušatelji, bodo pripravljeni med septembrom in decembrom 2020.