Letošnja izvedba Odprtega prvenstvo Anglije, znamenitega Wimbledona, se približuje vrhuncu. Na igriščih All England Cluba sta v 3. krogu turnirja nastopili tudi slovenski igralki Polona Hercog in Kaja Juvan, zmagovalka mladinskih olimpijskih iger 2018 ter ambasadorka blagovne znamke adidas. V sodelovanju z Activative v nadaljevanju predstavljamo nekatere od letošnjih (sponzorskih) aktivacij, povezane z najstarejšim teniškim turnirjem na svetu.
Že leta 1978 je Rolex postal uradni merilec časa v Wimbledonu, ki od takrat zaseda posebno mesto med športnimi partnerstvi te prestižne znamke ur. Ta sicer vključujejo vse štiri turnirje za Grand slam, med posamezniki pa izstopa njihovo sodelovanje z Rogerjem Federerjem, ki ga prepletajo s tematiko Wimbledona.
Letošnja tema sponzorske aktivacije banke HSBC je vnovična prodaja vstopnic. Vstopnice obiskovalcev, ki predčasno zapustijo prizorišče v Wimbledonu, gredo namreč ponovno v prodajo, vsi prihodki ̶ znesek zbran od ponovne prodaje vstopnic HSBC podvoji ̶ so namenjeni dobrodelni fundaciji Wimbledon. V hudomušnem posnetku Vrnitev dneva s Timom Henmanom in Goranom Ivaniševićem vabijo k nakupu »rabljenih« vstopnic.
V okviru aktivnosti Wimbledon fundacije je potekal tudi ustvarjalni projekt, znotraj katerega so umetniki iz lokalne skupnosti skupaj z organizacijo, ki je aktivna na področju mentalnega zdravja, ustvarjali na temo medsebojne podpore. Inspiracijo za dela, ki so razstavljena v muzeju Wimbledon Lawn Tennis, je predstavljala nova premična streha na igrišču številka 1 (Court One).
Pred pričetkom turnirja je bil pod okriljem Wimbledona organiziran tudi prvi dogodek, poimenovan »Vključujoče vodstvo«. Gostja pogovora je bila Billie Jean King, teniška ikona in večkratna zmagovalka turnirja na sveti travi, ki je skupaj z mladimi športniki in mladimi voditelji razpravljala o temah spolnosti, krepitvi moči in individualnosti.
Organizatorji so ljubiteljem v vikendu pred začetkom odprtega prvenstva Anglije ponudili tudi posebno izkušnjo, poimenovano Wimbledon Rematch 1980, Gre za inovativno predstavo, dejansko časovno kapsulo, skozi katero so se gledalci vrnili v osemdeseta leta ter poskusili hrano, pijačo, se prepustili glasbi iz tega obdobja in si ogledali znameniti finale Björna Borga proti Johnu McEnroeju.
Vpogled v zakulisje dolgoletnega sodelovanja med tehnološkim velikanom IBM in Wimbledonom je na konferenci SPORTO 2018 predstavil Sam Seddon (na fotografiji zgoraj), vodja športnih partnerstev pri IBM.