Zmagovalci SPORTO nagrad 2025

Kot veleva tradicija, je SPORTO 2025 z nagradami za najboljše projekte na področju športnih kampanj, digitalnih projektov, trajnostnih iniciativ ter športnih blagovnih znamk v regiji razveselil številne slovenske projekte oziroma njihove avtorje.

Člani žirije SPORTO nagrad 2025 so bili:  Jerneja Faletič (Triglav Investments in predstavnica Društva za marketing Slovenije), Tijana Popadić (sportIt), Anže Jereb (McCann), Jelena Gavrilović Šarenac (Henkel Adriatics), Domen Gaiman (Elan), Irena Oven (NLB) and Tomaž Krajnčič (KK Cedevita Olimpija).

V kategoriji najboljši športni dogodek je nagrado prejel projekt »24-urni plezalni maraton z Janjo Garnbret, ki ga predstavlja Allianz« (Allianz, Janja Garnbret, Elevatum Sports), ki je žirijo prepričal s svojo edinstveno izvedbo, družbenim vplivom in izstopajočo aktivacijo vrhunske športnice.

V kategoriji najboljše digitalno komuniciranje je zmagal projekt »S Klanca v klanc – Pogi challenge«, ki sta ga pripravila Extrem in Fundacija Tadeja Pogačarja skupaj s Pogi Teamom. Digitalna kampanja je navdušila z inovativnim vključevanjem javnosti ter ustvarjanjem močnega digitalnega gibanja okoli enega najbolj prepoznavnih športnikov na svetu.

Nagrado za najboljšo sponzorsko aktivacijo je prejela kampanja »Argeta Planica: Živi IRL, ne URL« (Atlantic Grupa, Argeta; SZS / FIS World Cup Ski Jumping Finals Planica 2025; Luna \TBWA), ki je z močno izkoriščenim dogodkom ter sodobnim ustvarjalnim pristopom izstopala med prijavami.

Nagrado za najboljšo trajnostno akcijo je prejela iniciativa »Trajnostna izvedba turnirja Lige narodov v odbojki« (NLB, OZS, Sport Media Focus), ki je izstopala z jasno strategijo zmanjševanja okoljskega odtisa in dolgoročno usmerjenostjo k trajnostni organizaciji športnih tekmovanj.

Posebno omembo žirije si je prislužil projekt »Moje mesto Celje, moj klub NK Celje« (NK Celje, Zavod Celeia Celje, Cinkarna Celje, GRAWE, NLB), ki je s celostnim povezovanjem lokalne skupnosti in kluba dokazal izjemno širino in vpliv na lokalno okolje.

V kategoriji najboljše športno sponzorstvo je žirija kot najboljšega prepoznala projekt
»The Mime Behind the Blue Line« (Telekom Slovenije, Dirka po Sloveniji, Pristop), ki je izstopal s prepoznavno kreativno idejo in odličnim povezovanjem med blagovno znamko ter športnim produktom.

Posebno nagrado žirije ob sedemnajsti podelitvi SPORTO nagrad pa je prejel projekt »Botrstvo v športu«, ki ga soustvarjajo OKS – ZŠZ, ZPM, Anita Ogulin, Spontanzo, RTV Slovenija in Europlakat. Nagrado je prejela ekipa, ki je v samo nekaj letih vzpostavila največjo športno-humanitarno mrežo v državi.