Predavatelji in gosti

 

Sally Horrox

Y Sport | Izvršna partnerica
Bio

Sally Horrox ima 20 let vodstvenih izkušenj v športnem in poslovnem svetu. Razvija strategije za vse oblike športa, od športov na lokalni ravni do elitnih tekmovanj. Mednarodne izkušnje sta ji prinesla SP v nogometu in igre Commonwealtha, pravne pa je pridobila z desetletnim odvetniškim delom pred vstopom v svet športa. Je strokovnjakinja na področju komercialnega in profesionalnega razvoja ženskega športa. Med drugim opravlja vlogo neizvršne direktorice državnega organa England Netball ter svetovalke odboru FA Women’s Football Board. Med njenimi nedavnimi uspehi so zasnova in širitev Prve angleške nogometne ženske superlige preko BT Sport ter prestrukturiranje in razvoj novih komercialnih pravic ter partnerstev s sponzorji in ponudniki prenosov za ženski nogomet.

Twitter | LinkedIn


Sally Hancock

Y Sport | Izvršna partnerica
Bio

Sally Hancock se je uveljavila kot ena vodilnih strokovnjakinj na področju sponzorskih strategij. Kot svetovalka za učinkovito strateško načrtovanje, zasnovo in izvedbo sponzorstev je sodelovala s številnimi svetovnimi organizacijami. Leta 2013 je prejela priznanje za britansko sponzorsko osebnost leta, leta 2015 pa se je uvrstila med najvplivnejše ženske v svetu športa. Med leti 2007 in 2012 je opravljala vlogo direktorice olimpijskih in paraolimpijskih iger pri Lloyds banki, kjer je bila odgovorna za začetno poslovno oceno in pogajanje glede prvega partnerstva na poletnih olimpijskih igrah v Londonu 2012 ter celotni razvoj in vpeljavo petletnega strateškega načrta. Za to partnerstvo so pri Lloyds banki prejeli številne nagrade, vključno s priznanjem za najuspešnejše britansko sponzorstvo v zadnjih 20 letih. Sally je bila odgovorna tudi za strategijo in izvedbo nagrajenega partnerstva SSE z ženskim nogometnim pokalom FA.

Twitter | LinkedIn


John Allert

McLaren Racing | Direktor marketinga McLaren Pro Cycling in član upravnega odbora pri McLaren Racing
Bio

John Allert je direktor marketinga pri McLaren Pro Cycling in član upravnega odbora pri McLaren Racing. Ima več kot 25 let izkušenj s svetovanjem vodilnim svetovnim blagovnim znamkam v azijsko-pacifiški regiji, Evropi in Veliki Britaniji, kjer dela že od leta 2003. Preden se je pridružil McLarnu, je bil izvršni direktor podjetja Interbrand v Veliki Britaniji. Leta 2012 je v sodelovanju s podjetjem Framestore predstavil znano animirano serijo »Tooned« ter si s svojim delom pri McLarnu pridobil ugled kot eden vodilnih britanskih strokovnjakov na področju trženja v športu, (digitalnega) znamčenja in vsebin. Johnovo delo pri McLarnu je bilo nagrajeno s številnimi priznanji panoge, vključno z »One Show Gold Pencil«, »British Market Research Award«, »British Retail Design Award«, »Crystal Award« in »Gold Clio«.

LinkedIn


Joel Seymour-Hyde

Octagon | Direktor britanske izpostave
Bio

Joel Seymour-Hyde je direktor britanske izpostave Octagona, globalne kreativne marketinške agencije. V tej vlogi sodeluje s številnimi vodilnimi evropskimi blagovnimi znamkami in imetniki pravic v svetu športa in zabave kot so ABInbev, adidas, AIG, Cisco, Danone, Mars, MasterCard, Shell in Sony Mobile. Kot svetovalec za marketinške strategije, pridobivanje pravic in aktivacije (s poudarkom na družbenih omrežjih in znamčenih vsebinah) sodeluje z britanskimi, regionalnimi in svetovnimi naročniki. Agencija Octagon UK je bila v letu 2019 okronana kot agencija leta v športni industriji v okviru nagrad BT Sports Industry Awards in kot evropska agencija leta v okviru nagrad European Sponsorship Association (ESA) Awards.

Twitter | LinkedIn


Marzena Bogdanowicz

Angleška nogometna zveza (FA) | Direktorica marketinga ženskega nogometa
Bio

Marzena Bogdanowicz je direktorica marketinga ženskega nogometa pri Nogometni zvezi Anglije. Pri svojem delu je odgovorna za vodenje in koordinacijo skupine za vse vidike ženskega nogometa in angleških levinj (“Lionesses”) – marketinške, komercialne in digitalne strategije ter komunikacije. Marzena se že od samega začetka osredotoča na trženjske vidike strategije za rast »Gameplan for Growth«, s katero želijo do leta 2021 podvojiti vključevanje nogometašic in število navijačev. Preden se je pridružila angleški nogometni zvezi, je bila Marzena direktorica svetovalne agencije b-focused, specializirane za trženje v športu, sponzorstva in upravljanje dogodkov. Med letoma 1996 in 2006 je bila v vlogi direktorice marketinga pri Olimpijskem komiteju VB, kjer je zgradila in upravljala prvi oddelek za komercialne strategije in trženje. V tem času je ustvarila tudi blagovno znamko Team GB.

LinkedIn


Jeff Nathenson

Whistle Sports | Direktor mednarodne izpostave
Bio

Jeff Nathenson je direktor mednarodne izpostave digitalnega medijskega podjetja Whistle Sports, ki zagotavlja vsebine za postmilenijsko občinstvo. Na področju medijev, od produkcije do poslovnega razvoja, ima več kot 25 let mednarodnih izkušenj. Pred ustanovitvijo mednarodnega dela Whistle Sports leta 2014 je delal na področju kreativnega programiranja, trženja in analitičnih pobud ter sodeloval s partnerji kot so UEFA, olimpijske igre, YouTube, Visa in drugi. Preden se je pridružil podjetju Whistle Sports je delal za YouTube, kjer je k platformi pritegnil La Ligo, Ligue 1, BBC, C4, ITV ter številne druge. YouTube je zapustil kot direktor nogometnega področja. Poleg tega ima Jeff tudi več kot deset let izkušenj v produkciji, kjer je delal pri CNN, IMG in Dow Jones. Programi, za katere je bil odgovoren, npr. Living Golf in MainSail, ki ju sponzorira Rolex, so še vedno na CNN.

Twitter | LinkedIn


Jonno Turner

The Ocean Race | Direktor digitalnih vsebin
Bio

Jonno vodi digitalno strategijo pri regati Ocean Race, eni najzahtevnejših preizkušenj v profesionalnem športu. Z združevanjem tehnologije in zgodb, ki jih piše tekmovanje iz nekaterih bolj odročnih koncev sveta, ustvarja edinstvene izkušnje za občinstvo. Prestižna regata, ki se odvija od leta 1973, je v letu 2019 prejela številne nagrade na globalnem športno-marketinškem odru, med njimi s področja tehnologije, digitalnih komunikacij ter trajnostnega razvoja. Strokovnjak za digitalno, ki je med drugim že delal s podjetji kot sta Twitter in Red Bull, je bil izbran za enega od najboljših v športni industriji nove generacije (mlajšimi od trideset let) v Veliki Britaniji. Nedavno je vodil tudi digitalno komuniciranje švedske kandidature za zimske olimpijske igre 2026 (Stockholm-Åre).

Twitter | LinkedIn


Guy-Laurent Epstein

UEFA Events S.A. | Direktor marketinga
Bio

Guy-Laurent Epstein je direktor marketinga pri UEFA Events S.A., hčerinski družbi v lasti Evropske nogometne zveze (UEFA), ustanovljeni leta 2009, ki je zadolžena za upravljanje njenih marketinških in komercialnih interesov. UEFA se je pridružil leta 2002 kot vodja enote za televizijske pravice in sponzorstva ter kmalu postal vodja marketinških aktivnosti. Leta 2005 je osnoval enoto za medijske pravice, odgovorno za prodajo pravic za prenose UEFA tekmovanj, ter nato leta 2010 kot direktor marketinga postal odgovoren za nadaljnji razvoj vseh marketinških in komercialnih aktivnosti UEFA tekmovanj, povezanih z blagovno znamko, mediji in sponzorstvi. Na področje marketinga v športu je vstopil z delom na projektu SP v nogometu leta 1998, ki je potekalo v Franciji, nato se je pridružil agenciji ISL Marketing, kjer je bil odgovoren za licenčne in »merchandise« pravice SP v nogometu leta 2002 v Južni Koreji in na Japonskem. Leta 2001 se je priključil marketinškemu oddelku FIFA, kjer je bil zadolžen za razvoj in implementacijo licenčnega programa svetovnega nogometnega prvenstva.

Twitter | LinkedIn


Sally Burtt-Jones

Rakuten Viber | Vodja poslovnega razvoja
Bio

Sally je priznana strokovnjakinja za digitalni marketing in poslovni razvoj z več kot desetletnimi izkušnjami na področju medijskih strategij. Svoje bogato znanje in izkušnje trenutno združuje pri podjetju Viber. Pred tem je opravljala vlogo vodje oznamčenih vsebin pri podjetjih AOL in Huffington Post UK ter bila vodja skupine za partnerstva blagovne znamke pri časopisu The Guardian. Sally je odgovorna za pripravo Viberjeve strategije do partnerjev s ciljem vzpostavitve dolgoročnih odnosov ter zagotavljanja privlačnih vsebin in izkušenj za uporabnike. Pri tem sodeluje z globalnimi partnerji, ključnimi za vpeljavo Viberjevih rešitev B2B, kot so FC Barcelona, BBC Worldwide in UNICEF, ki na Viberju ustvarjajo svoje edinstvene skupnosti ter odpirajo nove dragocene priložnosti vključevanja skozi tehnologijo.

Twitter | LinkedIn


Scott Kegley

Minnesota Vikings | Izvršni direktor za digitalne medije in inovacije
Bio

Scott je izvršni direktor za digitalne medije in inovacije pri ekipi ameriškega nogometa Minnesota Vikings, kjer je odgovoren za vse vidike družbenih omrežij, mobilnih strategij ter spletnih vsebin. Z ekipo Minnesota Vikings je že peto sezono, medtem ko je v ligi NFL zaposlen že 14 let. Pod njegovim vodstvom je organizacija uspešno izpeljala več inovativnih kampanj na področju digitalnih vsebin ter osvojila tri nagrade: dve v okviru »The Shorty Awards« in eno »The Webby Award«. Pred tem je bil devet sezon v vlogi vodje digitalnih medijev pri ekipi San Francisco 49ers. Scott, ki je diplomiral na kalifornijski univerzi University of Southern California, je prejel tudi priznanje »Leaders Under 40 Class of 2017«, ki ga vsako leto podeljujejo najbolj izstopajočim posameznikom na športno-poslovnem področju, starim manj kot 40 let.

Twitter | LinkedIn


Giancarlo Bernini

WWE International | Direktor marketinga
Bio

Giancarlo Bernini je direktor marketinga pri WWE International, kjer nadzira trženjske in komercialne aktivnosti na vseh ravneh poslovanja (mediji in vsebine, OTT, dogodki v živo in izdelki za uporabnike) na severnoevropskih trgih. Prej je bil zaposlen pri podjetju Sony (nekdanji Sony Ericsson) kot vodja področja za globalna sponzorstva in partnerstva pri mobilnem oddelku, kjer je bil odgovoren za projekte WTA Tour, Sony Open Miami, svetovno nogometno prvenstvo 2014, franšizo James Bond in Ligo prvakov 2015-18. Preden se je pridružil Sonyju, je bil 6 let pri podjetju Visa, kjer je opravljal različne vloge, med drugim tudi na področju marketinških partnerstev za dogodke kot so olimpijske in paraolimpijske igre, nogometno SP 2010 in SP v ragbiju 2007, ter skrbel za partnerje NFL, Disney in AEG. Giancarlo je zaključil program Executive MBA poslovne šole na London Business School.

Twitter | LinkedIn


Veljko Odobašić

Sport MTS (Telekom Srbije) | Vodja digitalnih sponzorskih vsebin
Bio

Veljko je eden od trdnejših členov telekomunikacijske industrije v Srbiji že osemnajst let. Več kot šestnajst je aktiven v Telekomu Srbije, enemu največjih podjetij v regiji. Devet let je bil na delovnih mestih, odgovornih za uporabo podobe blagovne znamke podjetja in spletno komunikacijo s strankami. V tem času je bil aktiven v ekipi, ki je ustvarjala in izvajala marketinške aktivacije za celoten portfelj Telekoma Srbije – za storitve mobilne telefonije, internetne storitve, televizijsko ponudbo in poslovne rešitve. Zadnja štiri leta koordinira digitalne sponzorske aktivacije pri Sport MTS. V pestri poslovni karieri je bil vključen v številne projekte podjetja, ki so Telekomu Srbije pomagale pri izvedbi novih storitev, rasti prodaje, učinkovitejšega dela zaposlenih in izboljšanja blagovne znamke.

Twitter | LinkedIn


Sophie Morris

Evropsko sponzorsko združenje (ESA) | Članica upravnega odbora
Bio

Sophie je članica upravnega odbora Evropskega sponzorskega združenja (ESA), neprofitne organizacije, katere poslanstvo je povezovanje, širjenje in rast v sponzorski industriji predvsem v korist svojih članov. Sophie je tudi ustanoviteljica podjetja Millharbour Marketing, ki se ukvarja s strateškim trženjskim in sponzorskim svetovanjem, osredotočenim na oblikovanje poslovnih procesov in orodij za imetnike pravic in sponzorje, ki si želijo izboljšati učinkovitost in tržno uspešnost.

Twitter | LinkedIn


Connor Terry

Dallas Mavericks | Vodja korporativnih partnerstev
Bio

Connor je pri NBA franšizi Dallas Mavericks odgovoren za nove sponzorske partnerje kluba in njihovo marketinško aktivacijo na lokalni, nacionalni in mednarodni ravni. Trenutna prioriteta njegove ekipe je razvoj mednarodnega NBA partnerskega programa. Connor je v dosedanji karieri uspešno razvijal partnerstva in aktivacije v različnih športnih okoljih, pred prihodom v klub Dallas Mavericks tudi v študentski atletiki (Learfield Sports), profesionalnem bejzbolu (American Association of Baseball) in mednarodnemu moto-športu (V8 Supercars). Diplomiral je na Univerzi Kansas.

LinkedIn


Andreja Leskovšek McQuarrie

ŽNK Radomlje | predsednica
Bio

Andreja je zadnjih 20 let sodelovala z različnimi organizacijskimi odbori za olimpijske igre, od Salt Lake Cityja 2002, Torina 2006, Vancouvra 2010, Sočija 2014 do Pjongčanga 2018. Od leta 2010 je Andreja direktorica svetovalnega podjetja McQuarrie Consulting, ki ponuja storitve večjim organizatorjem športnih prireditev in odborom predvsem pri zbiranju ponudb na področju strateškega in operativnega načrtovanja, mednarodnih komunikacij in storitev za stranke. Je strokovna sodelavka Mednarodnega olimpijskega komiteja (MOK) za storitve nacionalnih olimpijskih komitejev in športnikov. Bila je vrhunska smučarka, udeleženka olimpijskih iger in tekem svetovnega pokala, profesionalno je tekmovala tudi v Združenih državah Amerike in na Japonskem. Zadnje poldrugo leto je tudi predsednica Ženskega nogometnega kluba Radomlje.

LinkedIn


Milan Eržen

Bahrain Merida Pro Cycling Team | Izvršni direktor
Bio

Milan Eržen je nekdanji novomeški kolesar in reprezentant, kasneje pa trener, menedžer, ki se je leta 2013 preselil v arabsko državico Bahrejn, in s kolesarskim znanjem pomagal šejku Nasseju Bin Khalifi pri triatlonu in razvoju športa v Bahrajnu. V šestih letih mu je skupaj z zanimivimi ljudmi uspelo tisto, o čemer je denimo Slovenija doslej le sanjala, namreč ustanoviti World Tour kolesarsko ekipo.


Urška Končar

Nogometna zveza Slovenije | Vodja sektorja za trženje in komuniciranje
Bio

Urška Končar je odgovorna za komercialni in komunikacijski vidik aktivnosti pri krovni nogometni organizaciji. Med njene pomembnejše zadolžitve in odgovornosti sodijo priprava in koordinacija izvajanja trženjskih in komunikacijskih strategij v povezavi s ključnimi področji in strateškimi usmeritvami NZS. Preden se je pridružila NZS, je bila v družbi Petrol d.d. zadolžena za sponzorske aktivacije in organizacijo dogodkov. Vrsto let je bila aktivna tudi na področju marketinga v športu, med njene odmevnejše projekte lahko uvrstimo sponzorske aktivacije Ljubljanskega maratona in organizacijo sejma EXPO Ljubljanski maraton. Prve izkušnje s področja trženja in marketinškega upravljanja športnih produktov je nabirala v medijski hiši Delo, kjer je zadolžena za edicijo Polet in klub Polet.

LinkedIn


Gregor Mauko

Toyota Adria | Direktor prodaje
Bio

Gregor Mauko je zaposlen v podjetju Toyota Adria od leta 2003. Kot pravi, je največkrat rotiran menedžer v podjetju. Bil je regionalni direktor prodaje, direktor Toyota Slovenija, regionalni direktor za področje poprodaje, regionalni direktor za prodajo in marketing, direktor maloprodaje v skupini Toyota Center Ljubljana in od leta 2015 član uprave skupine Toyota Adria, odgovoren za »front office«. Od kar je na tej funkciji, je skupina podjetij praktično podvojila prihodke. V zadnjih dveh letih precej časa posveča storitvam t.i. nove mobilnosti. Toyota Adria je tudi po njegovi zaslugi ena izmed treh Toyota & Lexus pilotnih ditributerjev nove mobilnosti v Evropi. Globalno sponzorstvo Toyote Motor Cooperation z olimpijskim in paralimpijskim komitejem vidi kot odlično priložnost prispevka Toyote k izboljšanju družbe nasploh. »Start your impossible« in »Mobility for all« nista le marketinški besedni zvezi, ampak odlična spodbujevalca pozitivnih sprememb.

LinkedIn