Predavatelji in gosti

 

Mark Cuban

Dallas Mavericks | Lastnik franšize
Bio

Mark Cuban je »naravni« poslovnež že od svojega 12. leta. Ob prodaji vreč za smeti od vrat do vrat je bilo namreč seme uspeha Marka Cubana posajeno že zgodaj. Mark je zaslovel leta 1995 z rešitvijo Broadcast.com – radijske postaje prek interneta kjerkoli po svetu. Po štirih letih je Broadcast.com prodal Yahooju za 5,6 milijarde dolarjev. Njegov posel z delnicami Yahooja je bil uvrščen med 10 najboljših poslov vseh časov v ZDA. Z licenco za NBA moštvo iz Dallasa (ekipa je bila lani ocenjena na kar 2,25 milijarde dolarjev) se je kot lastnik že leta 2006 prvič v zgodovini franšize uvrstil v finale lige, leta 2011 pa so postali prvaki NBA. Leta 2011 je Mark nastopil kot »morski pes« v nadvse priljubljeni oddaji ABC Shark Tank, kjer ostaja zvezda oddaje in investitor v mala podjetja. Mark, tudi lastnik številnih patentov, je avtor knjižne uspešnice Kako zmagati v športu posla. Skupnostim, ki so mu pomagale do uspeha, vrača v okolje prek svoje fundacije The Mark Cuban Foundation.

Twitter | LinkedIn


Arsène Wenger

FIFA | Vodja globalnega razvoja nogometa in nekdanji trener kluba Arsenal
Bio

Sloviti Arsène Wenger, zaradi svojega natančnega in poglobljenega pristopa k nogometu znan po nadimku Profesor, je od lani pri Svetovni nogometni zvezi (FIFA) odgovoren za nadzor in razvoj nogometne igre tako za moške kot ženske po vsem svetu. Je tudi vodja tehnične študijske komisije pri FIFA, pa tudi član tehničnega svetovalnega odbora za odločanja o morebitnih spremembah zakonov nogometne igre pod okriljem FIFA. Wenger je sicer vso kariero preživel v nogometu. Ko je kot aktivni igralec obesil čevlje na klin, se je kmalu podal v trenerske vode, kariera ga je najprej popeljala iz rodne Francije, kjer je uspešno vodil prvoligaša AS Monaco, do Japonske, kjer je bil trener kluba Nagoya Grampus Eight. Zatem se je podal v Anglijo, kjer je pri Arsenalu postal eden najuglednejših trenerjev v zgodovini angleške nogometne lige, trikrat je z londonskim klubom tudi osvojil angleško prvenstvo. V zadnjih letih je tudi zelo cenjen analitik nogometnih televizijskih prenosov. Pred kratkim je izšla njegova avtobiografija Moje življenje v rdeče-belem, v izvirniku My Life in Red and White: My Autobiography.


Michael Payne

Payne Sports Media Strategies | Lastnik in direktor
Bio

Michael je svetoval pri uspešnih kandidaturah za olimpijske igre London 2012, Rio 2016 in Los Angeles 2028, dvanajst let pa je bil tudi posebni svetovalec nekdanjega prvega moža F1 Bernieja Ecclestonea. Je vrhunski svetovalec za športne medijske pravice in najzahtevnejša sponzorska pogajanja. Nazadnje je s svojim kitajskim partnerjem, podjetjem Shankai, ustvaril inovativni dolgoročni partnerski dogovor med MOK in Alibabo. Že več kot trideset let je med vodilnimi osebnostmi v svetu športnega marketinga. Več kot dve desetletji, od leta 1983 do 2004, je bil direktor Mednarodnega olimpijskega komiteja za trženje, sponzorstva in upravljanje pravic. V času svojega delovanja pri MOK je več kot 20 let vodil skupino, ki je od medijskih pravic in trženja ustvarila več kot 15 milijard dolarjev prihodkov. Ko je po olimpijskih igrah v Atenah leta 2004 zapustil MOK, je Michael Payne ustanovil lastno strateško svetovalno podjetje Payne Sports Media Strategies.

Twitter | LinkedIn


Kim Skildum-Reid

Power Sponsorship | Ustanoviteljica in direktorica
Bio

Kim je ena najvplivnejših oseb v panogi sponzorstev. Z 30 leti izkušenj v sponzorstvih je ena od tistih strokovnjakinj, ki so pred desetletji tlakovali pot sponzorski industriji z določanjem meril najboljših praks v podjetjih. Kim je bila v bogati karieri odgovorna za strateško svetovanje, revizije in usposabljanje številnih globalnih podjetij na vseh celinah sveta, sodelovala je tudi pri mnogih (pre)oblikovanjih strategij blagovnih znamk. Je soavtorica uspešnice Orodje za iskalce sponzorstev, avtorica uspešnic za sponzorje Orodje za korporativna sponzorstva in Orodje za parazitska sponzorstva. Njena spletna knjiga Sponzorstvo zadnje generacije ima na stotisoče bralcev, hkrati je avtorica enega najbolj branih spletnih dnevnikov v panogi. Kim, ki je odraščala v Minnesoti v ZDA, živi in dela v Sydneyju.

Twitter | LinkedIn


Ricardo Fort

The Coca-Cola Company | Podpredsednik korporacije, zadolžen za globalna sponzorstva
Bio

Ricardo s strani Coca-Cole vodi globalni portfelj sponzorstev in partnerstev, vključno z Mednarodnim olimpijskim komitejem, FIFA, UEFA, paralimpijskimi igrami, ekipo McLaren F1, založbami, filmskimi studii, e-športom in drugimi panogami v zabavni industriji. Njegova ekipa je odgovorna za svetovne programe in za prepoznavnost ter podobo celotnega podjetja in blagovne znamke na področju športa in zabave. Pred tem je bil Ricardo pri Visi, kjer je bil odgovoren za globalna športna partnerstva, še prej pa je bil v Parizu zaposlen kot direktor globalnega trženja za mlečne izdelke v skupini Danone. Ricardo je sicer diplomiral iz gradbeništva na univerzi v Sao Paolu v Braziliji.

Twitter | LinkedIn


Lewis Wiltshire

Seven League | Generalni direktor
Bio

Lewis je generalni direktor podjetja Seven League, vodilnega evropskega svetovalnega podjetja in agencije za digitalno v športu, ter podružnice EMEA pri globalni skupini Mailman, katere del je 7L. Lewis se je Seven League pridružil leta 2017 po petih letih delovanja pri Twitterju, kjer je bil prvi vodja športih vsebin v Veliki Britaniji, zatem pa tudi prvi globalni vodja športih vsebin in medijskih partnerstev. Pred Twitterjem je bil Lewis 11 let zaposlen pri BBC Sport, kjer je bil urednik športnih spletnih strani in družbenih medijev. V letu 2020 je »pro bono« deloval tudi pri razvoju Ženskega športnega sklada v Veliki Britaniji.

Twitter | LinkedIn


Florian Lamblin

Tour de France (A.S.O.) | Vodja mednarodnega razvoja
Bio

Francosko podjetje Amaury Sport Organization (A.S.O.) je lastnik, razvijalec in organizator vrhunskih mednarodnih športnih prireditev. Osredotočeni so na velike prireditve, ki se dogajajo izven štadionov in dvoran, imajo pa ogromno lastnega znanja o organizaciji, medijih in trženju športnih spektaklov. Letno A.S.O. organizira okoli 90 dogodkov v 25 državah. Med njihovimi vodilnimi »produkti« najdemo Tour de France, rally Dakar, čezoceanske jadralske regate in največje svetovne turnirje v golfu. Florian Lamblin je v podjetju zadolžen za mednarodno strategijo in razvoj, kar vključuje uvajanje novih dogodkov in poslov, vzpostavljanje odnosov s sponzorji iz tujine, partnerstva z lokalnimi organizatorji dogodkov in oblastmi ter gradnjo podobe blagovnih znamk Tour de France in rally Dakar v tujini.

LinkedIn


Matthew Entwistle

Two Circles | Izvršni direktor skupine
Bio

Matthew je pri agenciji Two Circles, športno-marketinški agenciji leta v Veliki Britaniji, odgovoren za rezultate naročnikov znotraj njihovega globalnega portfelja sodelovanj s športnimi organizacijami in investitorji. V 25-letni karieri je zbral ogromno izkušenj pri strateških in komercialnih projektih, mednje sodi tudi britanski maloprodajni velikan Tesco, kjer je bil Matthew hkrati direktor trženja in odgovorni skrbnik spletne prodaje tesco.com. Letos poleti je Matthew spisal priročnik o hibridni prihodnosti športnih medijev, analizo trendov pri komercializaciji pravic športnih medijev in razvil teorijo, zakaj in kako bo pandemija covid-19 pospešila razvoj hibridnega medijskega modela.

Twitter | LinkedIn


Sam Mathews

Fnatic | Ustanovitelj in izvršni direktor
Bio

Sam Mathews velja za enega pionirjev igričarske industrije. Fnatic je ustanovil leta 2004 še v času študija, ko je prodal svoj avto, da se je njegova ekipa lahko udeležila prvega tekmovanja. Pod njegovim vodstvom je Fnatic postala ena izmed svetovno največjih, najbolj priljubljenih in najuspešnejših organizacij v hitro razvijajočem se svetu e-športa. S pisarnami po svetu, z milijoni sledilcev, lastno nagrajeno linijo opreme in inovativnimi partnerstvi (med njimi so BMW, Monster, Gucci, Lavazza, Hisense) ter raznolikim in hkrati integralnim pristopom pri znamčenju, je Fnatic prevzel vlogo globalno vodilne igričarske znamke.

Twitter | LinkedIn


Edel McCarthy

Skupina ESB (Electric Ireland) | Direktorica sponzorstev in znamke
Bio

Edel vodi sponzorstva v skupini ESB, ki vključuje blagovno znamko Electric Ireland, kjer so sponzorstva ključnega pomena pri diferenciaciji znamke na zelo konkurenčnem irskem trgu oskrbe z električno energijo. Odgovorna je za strateško usmerjanje, pridobivanje in aktiviranje raznolikega sponzorskega portfelja, ki vključuje tudi Združenje galskih športov in partnerstvo z »Darkness Into Light« (vsakoletni dobrodelni pohod) z dobrodelno organizacijo za preprečevanje samomorov Pieta. »Darkness Into Light« sodelovanje je bilo mednarodno prepoznano kot najboljši primer sponzorstva z namenom in je pod okriljem ESA osvojilo nagrado za evropsko sponzorstvo leta. Edel je pred prihodom k ESB delovala pri Microsoftu Ireland kot vodja trženja za njihov oddelek Xbox.

Twitter | LinkedIn


Anne Smyth

Electric Ireland | Vodja sponzorstev
Bio

Anne vodi sponzorski portfelj podjetja Electric Ireland na Severnem Irskem, zaslužna pa je za nagrajeno akcijo ESA »Game Changers« z Irsko nogometno zvezo. Diplomantka univerze North Umbria v Newcastlu je strast do športa razvila že kot dekle in jo prenesla v uspešno kariero v komunikacijah, ki se je v veliki meri osredotočila na šport. Preden se je pridružila Electric Ireland je med olimpijskimi igrami v Londonu 2012 sodelovala v komunikacijskih vlogah s številnimi športnimi organizacijami, vključno z Ulster Rugbyjem in Športnim inštitutom Severne Irske. Anne je vodila tudi lastno svetovalno prakso in sodelovala z zvezo irskih igralcev ragbija ter drugimi športnimi organizacijami.

Twitter | LinkedIn


Stefan Gunnarsson

Nogometna zveza Islandije (KSI) | Direktor marketinga in prodaje
Bio

Stefan ima več kot 15 let izkušenj na področju upravljanja športnih blagovnih znamk in trženja. Preden se je pridružil krovni nogometni organizaciji na Islandiji, je v Reykjaviku vodil marketinško agencijo Vert in sodeloval z nekaterimi vodilnimi svetovnimi blagovnimi znamkami, še prej pa je delal v marketingu islandskega nacinalnega letalskega prevoznika Icelandair. Nedavni mejniki KSI vključujejo novo pogodbo z reprezentančnim opremljevalcem Puma in prestrukturiranje portfelja blagovnih znamk nogometne reprezentanc. Prenova podobe islandskega nogometa je bila pred kratkim nagrajena v okviru Clio Sports Awards. Magistriral je iz mednarodnega marketinga na Univerzi Strathclyde v Glasgowu, diplomiral pa iz trženja nogometa na Univerzi v Liverpoolu.

LinkedIn


Luca Massaro

WePlay | Ustanovitelj in izvršni direktor
Bio

Agencija WePlay, kjer je Luca Massaro tako ustanovitelj kot prvi mož, je specializirana za pomoč športnim blagovnim znamkam pri doseganju njihovih ciljev komercialne rasti neposredno do potrošnika. Rezultati in ugled agencije se odražajo v številnih nagradah v branži, vključno z naslovi agencije leta na podelitvi nagrad Football Business Awards v letih 2017 in 2018. Prek pisarn v Londonu, Parizu in Madridu skrbijo za vodilne mednarodne imetnike pravic, blagovne znamke, neprofitne in dobrodelne organizacije. Mednje sodijo Aspire, ESPN, FIFA, IRONMAN, LaLiga, AC Milan, Olympique Marseille, Paris Saint-Germain, PGA European Tour, UFC, UK Sport, WRC in Yokohama. Luca je bil leta 2016 izbran v elitno druščino Sport Industry NextGen, med vodilne nadarjene kadre v športno-trženjski branži, stare do 30 let. Pred ustanovitvijo agencije WePlay je vodil strategijo digitalnih medijev pri FC Chelsea.

Twitter | LinkedIn


Franjo Bobinac

Hisense International | Podpredsednik in direktor globalnega marketinga
Bio

Franjo Bobinac, podpredsednik in direktor globalnega marketinga pri Hisense International (partnerstva z Uefo, PSG, Fnatic in košarkarskim zvezdnikom Dwyaneom Wadeom), ima več kot 30 let izkušenj na področju tehničnih izdelkov široke potrošnje. Skupino Gorenje je vodil 15 let kot predsednik in izvršni direktor družbe, pred tem pa je bil član uprave za prodajo in trženje. Deloval je tudi v Franciji, kjer je bil 5 let direktor Gorenjevega prodajnega podjetja. Končal je MBA študij na poslovni šoli ESCP v Parizu. Je tudi aktualni predsednik Rokometne zveze Slovenije in član izvršnega odbora Olimpijskega komiteja Slovenije.

LinkedIn


Guy Edri

Vidaa | Podpredsednik poslovnega razvoja
Bio

Vodstvu platforme Vidaa (partnerstvo z NBA League Pass) se je Guy Edri pridružil na začetku procesa uveljavljanja »Smart TV« platforme kot jedra prihajajočega okolja pametnega doma. Je podjetnik, ki je svojo kariero začel v maloprodajni industriji in leta 1993 ustanovil prvo izraelsko trgovsko verigo, odprto 24 ur na dan. Iz enega samega prodajnega mesta je trgovska veriga AM:PM prerasla v eno najbolj priznanih mrež z več kot 30 trgovinami v Tel Avivu. Nato je Edri verigo prodal in se preselil k novim izzivom. Njegovo podjetje Exit Electronics je bilo ekskluzivni distributer največjih svetovnih elektronskih blagovnih znamk v Izraelu, iz kjer izhajajo njegove izkušnje in strast do »pametnih« TV-platform.

LinkedIn


Gemma Schmid

Purplebricks | Direktorica blagovne znamke in komunikacij
Bio

Gemma vodi blagovno znamko in komunikacije pri podjetju Purplebricks, ki je vodilni nepremičninski agent v Veliki Britaniji, in strankam ponuja pregleden ter priročen način za nakup, prodajo ali najem domov. Njena ekipa je odgovorna za oblikovanje potrošniško usmerjenih kampanj na nacionalni in lokalni ravni ter za strateška partnerstva. Bila je ključna soustvarjalka pri sponzorstvu z olimpijsko ekipo Velike Britanije, kjer Purplebricks podpira športnike v pripravah na olimpijske igre v Tokiu. Pred tem je Gemma svojo kariero gradila v marketing verige supermarketov Sainsbury’s.

Twitter | LinkedIn


Nicholas Rogers

Cadbury, Mondelēz International | Direktor sponzorstev
Bio

Nicholas vodi globalni portfelj Mondelēza pri sponzorstvu klubov Premier League, med odmevnejšimi sodelovanji sta tudi partnerstvi z Merlin Entertainment in Britanskim paraolimpijskim združenjem. Njegova ekipa je odgovorna za aktiviranje pravic lastnika priljubljene britanske čokolade Cadbury in drugih znanih svetovnih blagovnih znamk, kot so Oreo, belVita, Milka in Toblerone. Pred tem je Nicholas deloval pri nekaterih največjih in najbolj priljubljenih blagovnih znamkah v svetu britanskega športa in zabave.


Bob Mitchell

Harbottle & Lewis | Partner
Bio

Bob je že skoraj 25 let predan londonski odvetniški pisarni Harbottle & Lewis, kjer je kot vrhunski strokovnjak s področja športnega prava tudi vodja oddelka, kjer je največ posla povezanega s športno-pravnimi vprašanji. Svetuje širokemu krogu strank, povezanih s športom. Pripravljal je pogodbe in svetoval pri nekaterih najbolj odmevnih sponzorstvih, vključno z banko Barclays v angleški nogometni ligi, Standard Chartered (Liverpool), Emirates (Arsenal, Real Madrid in F1), Marlboro (Ferrari), Vodafone (McLaren) … Svetuje tudi vodstvom klubov, zvez, združenj igralcev, marketinškim agencijam in športnikom. Bob je tudi direktor Evropskega sponzorskega združenja (ESA).

LinkedIn


Janja Garnbret

Najboljša športna plezalka sveta
Bio

Janja je dekle z vrha. Že ob koncu osnovne šole v Slovenj Gradcu je priplezala do mladinske plezalne reprezentance Slovenije, kjer je hitro postala tako svetovna kot evropska prvakinja v težavnostnem in balvanskem plezanju. Že leta 2016 se je kot 17-letnica veselila naslova zmagovalke v skupnem seštevku svetovnega pokala v težavnosti, istega leta je bila tudi že članska svetovna prvakinja. Leta 2018 je postala svetovna prvakinja tako v balvanskem plezanju kot v kombinaciji, medtem je v Velenju še maturirala, že leto kasneje pa je na Japonskem postala trikratna svetovna prvakinja (balvansko, težavnostno in kombinacija), vnovič je osvojila svetovni pokal. Bila je tudi športnica leta 2018 v Sloveniji, njen naslednji veliki cilj pa so prihajajoče olimpijske igre v Tokiu.


Ivana Španović

Vrhunska skakalka v daljino
Bio

Ivana že leta sodi med najbolje skakalke v daljino na svetu. Njen slog in profesionalni odnos, tako na tekmovališču kot zunaj njega, sta jo izoblikovala svetovno prepoznavno. Ivana, rojena v Srbiji leta 1990, je na mednarodni ravni osvojila številne medalje v skoku v daljino. Med najpomembnejše sodijo bron na svetovnih prvenstvih 2013 in 2015, bron na olimpijskih igrah v Riu 2016, zlato na evropskem prvenstvu 2016, zlato na svetovnem dvoranskem prvenstvu 2018 in zlato na evropskih dvoranskih prvenstvih 2015, 2017 in 2019. Ivana je leto 2017 končala kot prva skakalka sveta na lestvico IAAF. Ivana je tudi izven športnih aren mnogim postala vzor. Njen optimistični pogled in zdrav življenjski slog razkrivata njeno neomajno strast do vrhunskih dosežkov.

Twitter


Laura Unuk

Šahovska velemojstrica
Bio

Ena najbolj nadarjenih šahistk sveta je leta 2019 osvojila naziv ženske velemojstrice in tako postala najmlajša Slovenka s tem nazivom, skupno pa šele četrta. 21-letna Laura se je s šahom spoznala pri osmih letih, že leta 2009 pa je pri desetih letih osvojila peto mesto na evropskem prvenstvu v svoji kategoriji. Pri 13 letih se je uvrstila v slovensko reprezentanco in že leto kasneje postala svetovna mladinska prvakinja v kategoriji deklet do 16 let. Leta 2017 je uspeh ponovila in postala svetovna prvakinja v kategoriji deklet do 18 let. Je na dobri poti, da postane prva Slovenka z nazivom šahovskega mednarodnega mojstra (v moški konkurenci).