MISHA SHER
Bio
Misha Sher je globalni direktor za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, večkrat nagrajeni marketinški diviziji za šport in zabavo skupine GroupM (WPP Group). Misha je bil v zadnjih 20 letih svetovalec pri več kot milijardi evrov vložkov v sponzorstva in aktivacijo z vodilnimi športnimi organizacijami, vključno z UEFA, Mednarodnim olimpijskim komitejem, NFL in Formulo 1. Pri gradnji močnih komunikacijskih platform je sodeloval z vodilnimi blagovnimi znamkami kot so Toyota, Coca-Cola, eBay, Google, Uber, American Airlines, Shell in Allianz, ter predstavljal nekatere od ikoničnih športnikov kot so Pele, Brian Lara, Vinicius Jr in Alessia Russo pri gradnji njihovih osebnih znamk.
Misha je tudi avtor knjig in direktor Evropskega sponzorskega združenja.
SHARON FULLER
Bio
Sharon Fuller je vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA Evropo in Bližnji vzhod. Kot del skupine za angažiranje navijačev in direktno trženje je njena vloga, da inovativno in ustvarjalno razmišlja o najboljših načinih povezovanja z navijači po različnih regijah, platformah in kanalih s strategijo lokalnega pristopa. Je nekdanja globalna vodja vsebin pri Red Bull Media House in izvršna direktorica pri BBC Sport.
PATRICK CARBERRY
Bio
Paddy Carberry je vodja športnih vsebin za znamko Guinness po vsem svetu. Podjetju Diageo se je pridružil pred šestimi leti, deloval je na različnih delovnih mestih, vključno z vodenjem vsebin pri sponzorstvih v ragbiju, nogometu, konjskih dirkah in ostalih platformah tako v Veliki Britaniji kot na Irskem. Pomembno vlogo je imel pri sklenitvi globalnega sodelovanja med Guinnessom in Premier League. Pri aktivaciji tega novega partnerstva sodeluje z marketinškimi ekipami slovite znamke irskega piva po vsem svetu, podobno velja tudi za Guinnessovo vlogo v ragbi tekmovanju za ženski in moški pokal Six Nations. Pred tem je delal pri Vodafone Ireland v njihovi ekipi za sponzorstva, kjer je bil najbolj aktiven na področju ragbija in zabavnih vsebin. Diplomiral je iz novinarstva in poslovanja v Dublinu, ima tudi diplomo Evropskega sponzorskega združenja in je ponosen promotor galščine na Irskem.
THOMAS VAN SCHAIK
Bio
Thomas van Schaik je strateg blagovnih znamk in svetovalec s 25 leti izkušenj v športni industriji. Skozi svojo kariero je sodeloval z nekaterimi najbolj znanimi športniki na svetu in jim pomagal graditi blagovne znamke.
Thomas je začel svojo poklicno pot pri NFL Europe in pri nogometnem klubu PSV iz Eindhovna. Kasneje se je pridružil Adidasu, kjer je na koncu postal globalni direktor znamke. Leta 2015 je postal glavni direktor marketinga pri Olimpijskem komiteju Nizozemske.
Thomas je avtor knjige The Athlete Brand Book, posvečene opolnomočenju športnikov pri gradnji njihovih osebnih znamk in povečanju njihove neodvisnosti, prihodkov ter splošnega družbenega vpliva.
RICHARD AYERS
Bio
Richard je komercialni hipi, ki je leta 2012 ustanovil vodilno športno-digitalno agencijo Seven League in je prepoznan kot eden vodilnih mislecev na področju športno-digitalnega marketinga, medijev in vključevanja navijačev. V letu 2021 je Seven League prodal agenciji IMG, s katero nadaljuje sodelovanje. Medtem je ustanovil Rematch, ki prinaša izkušnjo prepleta fizičnega in virtualnega sveta, ki vas popelje v preteklost in poustvarja ikonične športne momente. Premierni projekt Wimbledon Rematch 1980, ki pripoveduje zgodbo dvoboja McEnroe – Borg, je osvojil številne nagrade.
V začetku novinar hiše BBC, je večino kariere preživel v medijih. Prvo vlogo s področja športnega posla je opravljal pri Manchester Cityju, kjer je bil med letoma 2011 in 2013 v vlogi vodje digitalnega.
PETER MORGAN
Bio
Peter je diplomiral iz ekonomije na univerzi Loughborough v Angliji, nato je soustanovil založbo Lost My Dog, ki jo je glasbena publikacija Data Transmission opisala kot eno najboljših založb, ki so se kadarkoli pojavile v Veliki Britaniji. Leta 2006 se je pridružil globalni marketinški agenciji Metia in napredoval do mesta podpredsednika, ukvarjal se je predvsem z integriranimi marketinškimi programi v kar 89 državah in 39 jezikih po svetu, vključno z nekaterimi vodilnimi blagovnimi znamkami kot so Microsoft, Amazon in SAP.
Legendarnemu italijanskemu nogometnemu klubu AC Milan se je pridružil marca 2021 kot direktor marketinga in odnosov z uporabniki ter prispeval k uspešnemu finančnemu preoblikovanju kluba. Od njegovega prihoda so se komercialni prihodki AC Milan podvojili, klub z izjemno priljubljenostjo po svetu pa v zadnjih letih velja za eno najbolj sodobnih in globalno razvitih italijanskih »nogometnih podjetij«.
JONATHAN POTTS
Bio
Jonathan Potts je strokovnjak za trženje v športu in obdelavo podatkov z več kot 10 leti izkušenj, predvsem v večkrat nagrajeni agenciji Two Circles, ki se je v zadnjih letih razširila po vsej Evropi. Jonathan se je iz Londona preselil v Bern, da bi se osredotočil na območje EMEA kot vodilni svetovalec. V tej vlogi vodi različne projekte s športnimi organizacijami, da bi povečal njihovo občinstvo in vključevanje uporabnikov z uporabo tehnologije, ki to omogoča.
Pred tem je delal v Veliki Britaniji v različnih športih, od kriketa do konjskih dirk, s primarnim poudarkom na strategiji prodaje vstopnic in doživetju na dan tekme, z namenom pridobivanja in zadrževanja strank. Uporaba podatkov za sprejemanje premišljenih odločitev je bila vselej v središču njegovega dela, tudi ko je sodeloval z raznimi športnimi organizacijami od Mednarodne drsalne zveze do Mednarodnega olimpijskega komiteja.
BEN WELLS
Bio
Kot izvršni direktor svetovalnega podjetja PTI Digital iz Velike Britanije se Ben Wells trudi pri pomoči in svetovanju športnim organizacijam, da postanejo bolj dobičkonosne predvsem na področju strateškega pristopa do podatkov in učinkovite uporabe digitalne tehnologije. Med klienti podjetja najdemo imena kot so denimo klubi Arsenal, Aston Villa, Everton, konjeniški spektakel Ascot, skupini za organizacijo velikih prireditev in objektov Oak View in Co-op Live, tekmovanje Six Nations Rugby in Britanska kolesarska zveza. Ben ima izkušnje v številnih poslovnih sektorjih v športu, tako pri svetovanju članom uprav sponzorskih znamk kot pri vodenju marketinga nogometnega velikana FC Chelsea in velikana ragbija Bath.
ALENKA POTOČNIK ANŽIČ
Bio
Alenka Potočnik Anžič je po zaključku športne kariere (slovenska reprezentantka v košarki) in študiju ekonomije dobro desetletje preživela v agenciji AV studio, kjer je napredovala do direktorice in prokuristke ene največjih slovenskih marketinških agencij. Leta 2017 je postala direktorica tržnega komuniciranja v Gorenju. Danes vodi ekipo marketinga Hisense Europe, ki ima pod svojim okriljem upravljanje blagovnih znamk Hisense in Gorenje na tridesetih evropskih trgih. V njihovem portfelju športnih sponzorstev najdemo UEFA EURO 2024, EHF EURO za ženske in moške, rokometno Ligo prvakov, partnerstva z nogometnimi velikani (Inter, PSG in Real Madrid) ter v lokalnem okolju sponzorstvo slovenskih skakalnih reprezentanc in RK Gorenje Velenje.
TANJA DIMITROVA
Bio
Tanja Dimitrova je vodja sponzorstva v marketingu Lidla Slovenija. Odgovorna je za strateško vodenje in upravljanje Lidlove nacionalne sponzorske strategije ter implementacijo širših mednarodnih Lidlovih sponzorstev na nacionalni ravni. V okviru tega je med drugim vodila tudi sponzorske aktivnosti za UEFA EURO 2024 v Sloveniji. Z UEFA partnerstvom je Lidl kot novinec v nogometnih sponzorstvih tudi na ravni mednarodne Skupine Lidl dosegel izjemno prepoznavnost in zastavljene marketinške cilje.
PEDRO OLIVEIRA CORTEZ DE MIRANDA
Bio
Pedro Oliveira Cortez de Miranda ima več kot 20 let izkušenj na področju marketinga, oglaševanja in znamčenja vsebin v organizacijah, kot so Telefónica, Microsoft (vodja globalnih športnih vsebin) in sloviti Real Madrid (vodja globalnih partnerstev). Trenutno vodi povezovalne projekte pri španski LaLigi, med katerimi je tudi upravljanje s sponzorstvom EA Sports. Pedro je diplomiral iz mednarodnih študij na Univerzi Queen Mary v Londonu.
NIKO KUŠAR
Bio
Niko Kušar se v Telekomu Slovenije osredotoča na strategije medijskega zakupa in komunikacijo. Karierna pot ga je vodila od produktnega vodje do vodje trženja in tržnega komuniciranja, identitete blagovne znamke in korporativnih tržnih virov ter upravljanja CRM in marketinške avtomatizacije. V času njegove kariere je Telekom Slovenije prejel vrsto nagrad, kot je naziv najučinkovitejši oglaševalec Effie 2012, zlato in dve srebrni nagradi Effie Slovenija, dva naziva oglaševalec leta ter grand prix nagrade na SOF, Semplu, Gold Quill, Sportu, Diggitu in drugih. Sodeloval je kot žirant 1. in 2. stopnje žirije Effie Slovenija Euro Effie, predsedoval je žiriji WEBsi 2014, sodeloval v žiriji nagrad SOF in Sporto Awards. Je član SOZ in DMS.
ALEX CARERA
Bio
Italijan Alex Carera je menedžersko agencijo A&J All Sports ustanovil leta 1997 pri komaj 22 letih. Kmalu je postal ena vodilnih osebnosti v svetu kolesarskega menedžmenta, v svoji karieri je doslej namreč skrbel že tri zmagovalce Grand Toura: Chrisa Frooma, Vincenza Nibalija in Tadeja Pogačarja. Med letoma 2003 in 2006 je bil Carera tudi predsednik Mednarodnega združenja kolesarskih agentov (AIAC). Lani je bil med ustanovitelji Svetovnega združenja kolesarskih agentov (WARA), ki je prispevalo k pravičnejšemu zastopanju in zaščiti interesov športnikov po vsem svetu. Carera trenutno spremlja, svetuje in skrbi za številne vrhunske športnike, še posebej kolesarje, med katerimi je tudi neprekosljivi Tadej Pogačar.
* Ostali gostje bodo najavljeni kmalu.