Predavatelji in gosti 2024

 

​​MISHA SHER

Essence Mediacom | Globalni direktor za šport, zabavo in kulturo
Bio

Misha Sher je globalni direktor za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, večkrat nagrajeni marketinški diviziji za šport in zabavo skupine GroupM (WPP Group). Misha je bil v zadnjih 20 letih svetovalec pri več kot milijardi evrov vložkov v sponzorstva in aktivacijo z vodilnimi športnimi organizacijami, vključno z UEFA, Mednarodnim olimpijskim komitejem, NFL in Formulo 1. Pri gradnji močnih komunikacijskih platform je sodeloval z vodilnimi blagovnimi znamkami kot so Toyota, Coca-Cola, eBay, Google, Uber, American Airlines, Shell in Allianz, ter predstavljal nekatere od ikoničnih športnikov kot so Pele, Brian Lara, Vinicius Jr in Alessia Russo pri gradnji njihovih osebnih znamk.
Misha je tudi avtor knjig in direktor Evropskega sponzorskega združenja.

LinkedIn


​​SHARON FULLER

NBA | Vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev
Bio

Sharon Fuller je vodja digitalnih vsebin in družbenih medijev za NBA Evropo in Bližnji vzhod. Kot del skupine za angažiranje navijačev in direktno trženje je njena vloga, da inovativno in ustvarjalno razmišlja o najboljših načinih povezovanja z navijači po različnih regijah, platformah in kanalih s strategijo lokalnega pristopa. Je nekdanja globalna vodja vsebin pri Red Bull Media House in izvršna direktorica pri BBC Sport.

LinkedIn


​​ROB PILGRIM

YouTube | Vodja športnih in Primetime kanalov
Bio

Za Robom Pilgrimom je že več kot 12 let dela na vodilnih funkcijah v svetu medijev in tehnologije. Trenutno je vodja športnih in Primetime kanalov pri YouTube za Evropo, Bližnji vzhod in Afriko. V tej vlogi se osredotoča na podporo lastnikom športnih in medijskih pravic pri izkoriščanju YouTubove platforme za povečanje dosega občinstva in poslovno rast.
Robova strast je spodbujanje inovativnih izdelkov in storitev, ki zadovoljujejo spreminjajoče se potrebe potrošnikov v zabavni industriji. Njegovo delo je bilo ključno pri povečanju dosega vsebin ženskega športa na YouTubu. Od leta 2022 vodi YouTubove primetime kanale, ki so plačljive storitve na zahtevo, namenjene neposredno uporabnikom.

LinkedIn


​​THOMAS VAN SCHAIK

THE ATHLETE BRAND | Soustanovitelj
Bio

Thomas van Schaik je strateg blagovnih znamk in svetovalec s 25 leti izkušenj v športni industriji. Skozi svojo kariero je sodeloval z nekaterimi najbolj znanimi športniki na svetu in jim pomagal graditi blagovne znamke.
Thomas je začel svojo poklicno pot pri NFL Europe in pri nogometnem klubu PSV iz Eindhovna. Kasneje se je pridružil Adidasu, kjer je na koncu postal globalni direktor znamke. Leta 2015 je postal glavni direktor marketinga pri Olimpijskem komiteju Nizozemske.
Thomas je avtor knjige The Athlete Brand Book, posvečene opolnomočenju športnikov pri gradnji njihovih osebnih znamk in povečanju njihove neodvisnosti, prihodkov ter splošnega družbenega vpliva.

LinkedIn


​​RICHARD AYERS

Rematch | Ustanovitelj
Bio

Richard je komercialni hipi, ki je leta 2012 ustanovil vodilno športno-digitalno agencijo Seven League in je prepoznan kot eden vodilnih mislecev na področju športno-digitalnega marketinga, medijev in vključevanja navijačev. V letu 2021 je Seven League prodal agenciji IMG, s katero nadaljuje sodelovanje. Medtem je ustanovil Rematch, ki prinaša izkušnjo prepleta fizičnega in virtualnega sveta, ki vas popelje v preteklost in poustvarja ikonične športne momente. Premierni projekt Wimbledon Rematch 1980, ki pripoveduje zgodbo dvoboja McEnroe – Borg, je osvojil številne nagrade.
V začetku novinar hiše BBC, je večino kariere preživel v medijih. Prvo vlogo s področja športnega posla je opravljal pri Manchester Cityju, kjer je bil med letoma 2011 in 2013 v vlogi vodje digitalnega.

LinkedIn


​​PETER MORGAN

AC Milan | Direktor marketinga in odnosov z uporabniki
Bio

Peter je diplomiral iz ekonomije na univerzi Loughborough v Angliji, nato je soustanovil založbo Lost My Dog, ki jo je glasbena publikacija Data Transmission opisala kot eno najboljših založb, ki so se kadarkoli pojavile v Veliki Britaniji. Leta 2006 se je pridružil globalni marketinški agenciji Metia in napredoval do mesta podpredsednika, ukvarjal se je predvsem z integriranimi marketinškimi programi v kar 89 državah in 39 jezikih po svetu, vključno z nekaterimi vodilnimi blagovnimi znamkami kot so Microsoft, Amazon in SAP.
Legendarnemu italijanskemu nogometnemu klubu AC Milan se je pridružil marca 2021 kot direktor marketinga in odnosov z uporabniki ter prispeval k uspešnemu finančnemu preoblikovanju kluba. Od njegovega prihoda so se komercialni prihodki AC Milan podvojili, klub z izjemno priljubljenostjo po svetu pa v zadnjih letih velja za eno najbolj sodobnih in globalno razvitih italijanskih »nogometnih podjetij«.

LinkedIn