Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.
Sreda, 22. februarja
09:00 – 09:30 |
Registracija, kava in mreženje
|
09:30 – 10:05 |
SPORTO Talk: Johan Eliasch
Johan Eliasch I Mednarodna smučarska in deskarska zveza (FIS), predsednik
Pogovor z eminentnim gostom bo ponudil priložnost za razmislek o vlogi Mednarodne smučarske in deskarske zveze (FIS) kot varuha zimskih športov. Beseda bo tekla tudi o spremembah v športnem, gospodarskem in okoljskem ekosistemu in kako bodo te vplivale na prihodnost zimskih športov. |
10:05 – 10:40 |
Planica 2023 in svet zimskošportnega marketinga
Stefan Krauss I Infront Sports & Media, podpredsednik
Satu HärkönenI Stora Enso, vodja odnosov z mediji Enzo Smrekar I Smučarska zveza Slovenije, predsednik Dan po slovesnem odprtju FIS svetovnega prvenstvu v nordijskem smučanju Planica 2023 diskusija o prvenstvu z vidika trženja, sponzorstev, trajnostnega razvoja ter perspektiv spreminjajočega se ekosistema marketinga zimskih športov..
|
10:40 – 11:15 |
Nastajajoči trendi v kulturi digitalnega športa
Joe Weston | We Are Social, vodja športnega oddelka
Ker se naša kultura spreminja s hitrostjo družbenih medijev, se bo Joe Weston poglobil v glavne trende, ki bodo leta 2023 vplivali na športno industrijo. Joe bo orisal, kaj morajo o njih vedeti tržniki in kako jih izkoristiti, da športne znamke, klubi in organizacije lahko ustvarijo kreativne presežke.
|
11:15 – 11:35 |
Krajši odmor za kavo
|
11:35 – 12:10 |
Posebni gost: Michael Payne
Prihodnost športnega posla in olimpijskega gibanja Michael Payne I Payne Media Strategies, lastnik in direktor
Dolgoletni guru olimpijskega marketinga Michael Payne bo delil svoje misli o prihodnosti športnega posla, s posebnim poudarkom na nenehno spreminjajočem se svetu olimpijskega gibanja – od novih športov in gostiteljstva olimpijskih iger do prodaje pravic in sponzorstev ter tržnega potenciala športnikov.
|
12:10 – 12:45 |
Nogometni klub Venezia – nogomet na gladini
Gianluca Santaniello | Venezia FC, poslovni direktor
Nogometni drugoligaš iz Benetk doživlja eno najbolj zanimivih preobrazb v novejši nogometni zgodovini, pri čemer svojo identiteto tesneje povezuje s slovesom mesta s klasično umetnostjo, arhitekturo in inovacijami. Pomembno vlogo pri tej evoluciji opravlja tudi Gianluca Santaniello, ki v klubu uveljavlja nov učinkovit model delovanja sodobnega športnega kolektiva.
|
12:45 – 14:30 |
Odmor za kosilo
|
14:30 – 15:05 |
Moč poslanstva in prihodnost športnega navijaštva
Amar Singh | MKTG Sports + Entertainment, vodja vsebin in komunikacij
Zakaj je marketing s poslanstvom v športu v zadnjih letih tako hitro rastoče področje in kaj lahko pričakujemo od trenda, ki se bo nedvomno nadaljeval, saj se pričakovanja navijačev in njihovo vedenje še naprej spreminjajo? Amar Singh raziskuje dejavnike v soodvisnosti med športniki in navijači ter postavlja okvirje za uspeh tega sobivanja.
|
15:05 – 15:40 |
Gradnja privlačne sponzorske platforme
Jill Downey | Core Sponsorship, Izvršna direktorica sponzorstev in trajnosti
Jill Downey iz agencije Core Sponsorship bo delila vpoglede v ustvarjanje komunikacijskih platform za nagrajena sponzorstva, med njimi #Outbelieve, medijsko partnerstvo Sky in ženske nogometne reprezentanco Irske.
|
15:40 – 16:15 |
Športniki kot ambasadorji blagovne znamke države
Karmen Novarlič | Slovenska turistična organizacija, vodja sektorja za komuniciranje s poslovnimi javnostmi
Tina Maze, nekdanja vrhunska alpska smučarka in ambasadorka I Feel Slovenia Pristop Slovenske turistične organizacije stremi k podpori in sodelovanju z vrhunskimi slovenskimi športniki z namenom promocije države kot turistične destinacije. Sledil bo pogovor s Tino Maze, eno najboljših alpskih smučark vseh časov in eno najbolj trženjsko zanimivih športnic v svetu alpskega smučanja.
|
16:15 – 16:40 |
Krajši odmor za kavo
|
16:40 – 17:10 |
Ustvarjanje digitalnega popotovanja za uporabnike
Nika Kunstelj | adidas Runtastic, Marketing Manager
Predavanje bo ponudilo vpogled v eno od vodilnih aplikacij za tek in trening: kako ustvariti privlačna digitalna uporabniška potovanja, kakšni so trendi v tekaških in fitnes skupnostih, vloga članstva, pa tudi ključne povzetke kampanje Run for the Oceans.
|
17:10 – 17:45 |
Šport na TikToku: 2023 in kasneje
Arthur Guisasola | TikTok, vodja športnih globalnih partnerstev
Mladi vplivnež iz vrhunske športne ekipe pri TikToku bo obravnaval športno vizijo te globalne platforme in predstavil nekaj primerov njihovih aktivnosti v športu ter delil nasvete o tem, kakšna športna vsebina uspešno deluje na platformi.
|
17:45 – 18:00 |
2022 SPORTO nagrade
Predstavitev zmagovalcev in podelitev nagrad.
|
18:00 – 19:30 |
Prigrizek & SPORTO druženje
|
19:45 |
Zakljucek dogodka
|
The above programme is subject to change and slots may be interchanged.