Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.
Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.
Na SPORTO konferenco se lahko prijavite TUKAJ.
→ Čet, 21.11. 2024 I Program 1. dan: 09:15 – 17:15, Awards: 19:30, SPORTO Party: 21:30
→ Pet, 22.11. 2024 I Program 2. dan: 10:00 – 14:45
Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.
→ Čet, 21.11. 2024 I Program 1. dan: 09:15 – 17:15, Awards: 19:30, SPORTO Party: 21:30
→ Pet, 22.11. 2024 I Program 2. dan: 10:00 – 14:45
→ ANATOMIJA NAVIJAČA
Vprašanje »Kako ljudje postanejo športni navijači?« je ključnega pomena za vse, ki delajo v športu. Vsi imamo mnenja, vendar gre za vprašanje, ki ga je težko meriti v emotivnem okolju, kjer resnico zakrivajo miti in klišeji. Razumevanje osebnih potovanj je bistveno za ustvarjanje dolgotrajnih, dragocenih baz navijačev. Ne zamudite vpogledov, ki jih bo o izvoru navijaštva delil Jonathan Potts, glavni svetovalec pri športno marketinški agenciji Two Circles.
→ KREIRANJE VSEBIN IN VKLJUČEVANJE OBČINSTVA
Sharon Fuller je pridružena podpredsednica, odgovorna za vsebine in družbena omrežja pri ligi NBA za področje Evrope in Srednjega vzhoda. V prejšnji sezoni so pri NBA dosegli rekordno vključenost navijačev na svojih družbenih in digitalnih platformah, ki je prvič v tej regiji presegla milijardo video ogledov. Evropski košarkarski zvezdniki, med njimi Luka Dončić, igrajo pomembno vlogo med najbolj gledanimi in spremljanimi športniki. Sharon bo delila nekaj vpogledov o pristopu, ki ga NBA uporablja za lokaliziran pristop k vsebinam.
→ KREATIVNOST V SPONZORSTVIH
Misha Sher, globalni vodja skupine za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, pravi, da je danes sponzorskim znamkam izjemno težko dominirati pogovor in da, namesto da bombardirajo ljudi s svojimi sporočili, morajo biti obsedene z ustvarjanjem vrednosti. Na SPORTO konferenci se bo Misha poglobil v kreativnost v sponzorstvu, predstavil nekatere od najboljših praks ter delil, kaj je tisto, zaradi česar izstopajo.
→ MODEL PRIHODKOV V ŠPORTU
Športni model donosnosti je pod večjim pritiskom kot kadarkoli prej. Ekonomski post-covidni izzivi so povzročili krizo življenjskih stroškov po vsem svetu, skrčili naložbe in imeli resen verižni učinek za vse glavne vire prihodkov v športu. Stroškovne osnove organizacij še naprej rastejo. To za mnoge predstavlja eksistencialno krizo. Ben Wells, izvršni direktor pri PTI Digital, bo predstavil, kako lahko šport s pomočjo podatkov in tehnologij ustvari višje prihodke in doseže večjo poslovno uspešnost.
→ KLUBI IN MODNA PARTNERSTVA
Peter Morgan, direktor za marketing in upravljanje odnosov s strankami pri AC Milan, bo razkril, kako je legendarni italijanski nogometni klub postavil svojo globalno blagovno znamko na višjo raven. Z infiltracijo v večinsko in razvijajočo se modno kulturo so nedavno sklenili več sodelovanj, zaradi katerega jih je portal The Business of Fashion opisal kot »nogometno ekipo, ki končno razume modo«.
* Celoten program konference SPORTO bo objavljen v oktobru. Program poteka v angleškem jeziku.
Vprašanje »Kako ljudje postanejo športni navijači?« je ključnega pomena za vse, ki delujejo v športni industriji. Vsi imamo svoja mnenja, vendar gre za vprašanje, ki ga je težko meriti v s čustvi nabitem okolju, kjer resnico zakrivajo miti in klišeji. Razumevanje osebnih popotovanj in navad privržencev in navijačev je bistveno za ustvarjanje dolgotrajnih in dragocenih vezi z njimi. Ne zamudite poglobljenih spoznanj, ki jih bo o izvoru navijaštva delil Jonathan Potts, glavni svetovalec pri športnomarketinški agenciji Two Circles, ki dnevno analizira navade milijonov navijačev po svetu.
Misha Sher, globalni vodja skupine za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, pravi, da je danes sponzorskim znamkam izjemno težko izstopati in da bi morale biti obsedene z ustvarjanjem vrednosti, ne pa da uporabnike bombardirajo s svojimi sporočili. Misha se bo poglobil v kreativnost pri sponzorstvih in v nagrajene primere inovativnih blagovnih znamk, ki segajo daleč onkraj izpostavitev logotipov. Le na ta način si lahko znamke namreč resnično prislužijo čas in pozornost občinstva.
Športni model prihodkov je pod večjim pritiskom kot kadar koli prej. Ekonomski postcovidni izzivi so povzročili krizo življenjskih stroškov po vsem svetu, skrčili naložbe in imeli resen verižni učinek za vse glavne vire prihodkov v športu. Osnovni stroški organizacij pa še naprej rastejo. To za mnoge predstavlja eksistencialno krizo. Ben Wells, izvršni direktor pri PTI Digital, prej komercialni direktor vodilnih klubov v Angliji, bo predstavil, kako lahko šport s pomočjo podatkov in tehnologij ustvari višje prihodke in doseže večjo poslovno uspešnost.
Športniki, ne glede na šport in velikost trga, imajo vedno več priložnosti za povečanje lastne neodvisnosti, prihodkov in vpliva. To ni pomembno le zanje, moralo bi zanimati tudi vas! Vsakdo v industriji športa lahko odigra vlogo pri oblikovanju znamk športnikov. V hitro spreminjajočem se svetu, polnem motenj, je pridobivanje pozornosti postalo največja supermoč in športniki v tej igri zmagujejo. Thomas van Schaik, izkušen strateg znamčenja in nekdanji globalni direktor marketinga Adidasa, avtor knjige The Athlete Brand Book, o tem, kako lahko športniki in njihovi zavezniki gradijo uspešne znamke v današnjem tekmovalnem okolju.
Peter Morgan, direktor marketinga in upravljanja odnosov s strankami pri AC Milan, bo razkril, kako je legendarni italijanski nogometni klub postavil svojo globalno znamko na višjo raven. S prodorom v večinsko in razvijajočo se modno kulturo so nedavno sklenili več sodelovanj, zaradi česar jih je portal The Business of Fashion opisal kot »nogometno ekipo, ki končno razume modo«.
Športno poletje 2024 je med drugim prineslo evropsko prvenstvo v nogometu za moške ter olimpijske in paralimpijske igre v Parizu. Kako so nekatere od blagovnih znamk izkoristile sponzorske platforme, kakšni so bili izzivi? O izkušnjah in naukih se bomo pogovarjali s Tanjo Dimitrovo (Lidl Slovenija – sponzor UEFA EURO 2024 in Paralimpijskega komiteja Slovenije), Alenko Anžič Potočnik (Hisense – sponzor UEFA EURO 2024) in Nikom Kušarjem (Telekom Slovenije – sponzor Nogometne zveze Slovenije in Olimpijskega komiteja Slovenije).
Sharon Fuller je pridružena podpredsednica, odgovorna za vsebine in družbena omrežja pri ligi NBA za območje Evrope in Bližnjega vzhoda. V prejšnji sezoni so pri NBA dosegli rekordno vključenost košarkarskih navdušencev na svojih družbenih in digitalnih platformah, ki je prvič v tej regiji presegla milijardo video ogledov. Med igralci, ki na družbenih omrežjih pritegujejo največjo pozornost, so številni evropski košarkarski zvezdniki na čelu z Luko Dončićem. Sharon bo med drugim predstavila pristop, ki ga NBA uporablja za lokaliziran pristop k vsebinam.
S sezono 2023/24 je španska nogometna LaLiga začela pisati novo poglavje z imenskim partnerstvom z vodilno franšizo v industriji športnih videoiger, Electronic Arts (EA). Sodelovanje vključuje zelo tesno sodelovanje pri soznamčenju LaLige z grafiko, tipografijo in drugimi vizualnimi elementi EA Sports. Partnerstvo je zaživelo na različne načine, od avdiovizualne tehnologije do zabavnih inovacij, mladinskega nogometa in digitalnih skupnosti, da bi ljubiteljem nogometa in videoiger ponudili dodano vrednost.
08:00 | Registracija udeležencev Hotel Slovenija |
09:10 | SPORTO Welcome |
09:15 – 10:00 | Sponzorstva, vredna kanskih nagrad: Kreativnost, ki si zasluži pozornost Misha Sher | EssenceMediacom, globalni direktor za šport, zabavo in kulturo Misha Sher se bo poglobil v kreativnost pri sponzorstvih in v nagrajene primere inovativnih blagovnih znamk, ki segajo daleč onkraj izpostavitev logotipov. Le na ta način si lahko znamke namreč resnično prislužijo čas in pozornost občinstva. |
10:00 – 10:35 | SPORTO Talk Alex Carera | A&J All Sports, ustanovitelj Alex Carera je ena vodilnih osebnosti v svetu kolesarskega menedžmenta, v svoji karieri je doslej namreč skrbel že za tri zmagovalce Grand Toura: Chrisa Frooma, Vincenza Nibalija in našega šampiona Tadeja Pogačarja. |
10:35 – 11:05 | Odmor za kavo in mreženje |
11:05 – 11:40 | »Buzzword Bingo« proti realnosti Richard Ayers | IMG, svetovalec & Rematch, ustanovitelj Richard Ayers spremlja trende digitalnih tehnologij in športa ter ločuje med briljantnostjo in popularnimi besedami (buzzwords). Predstavil bo, v katero smer nas vodijo digitalne tehnologije in kam se je odpeljal s športnim časovnim strojem Rematch, odkar je nastopil na Sportu leta 2014. |
11:40 – 12:15 | Prihajajoča era športnikov Thomas van Schaik | The Athlete Brand, soustanovitelj V hitro spreminjajočem se svetu, polnem motenj, je pridobivanje pozornosti postala največja supermoč in športniki v tej igri zmagujejo. Thomas van Schaik, strateg znamčenja in nekdanji globalni direktor marketinga Adidasa, avtor knjige The Athlete Brand Book, o tem, kako lahko športniki in njihovi zavezniki gradijo uspešne znamke v današnjem tekmovalnem okolju. |
12:15 – 12:45 | 10 let kasneje: Kaj se je spremenilo v svetu digitalnega, športa in vključevanja navijačev? Richard Ayers | IMG, svetovalec & Rematch, ustanovitelj Thomas van Schaik | The Athlete Brand, soustanovitelj |
12:45 – 14:30 | Odmor za kosilo Hotel Slovenija (restavracija) |
14:30 – 15:15 | Komercialni model športa – čas za premislek? Ben Wells | PTI Digital, Izvršni direktor Ekonomski postcovidni izzivi so povzročili krizo življenjskih stroškov po vsem svetu, skrčili naložbe in imeli resen verižni učinek na glavne vire prihodkov v športu. Osnovni stroški organizacij pa še naprej rastejo. Ben Wells, prej komercialni direktor vodilnih klubov v Angliji, bo predstavil, kako lahko šport s pomočjo podatkov in tehnologij doseže večjo poslovno uspešnost. |
15:15 – 15:55 | Sponzorski nauki z velikih tekmovanj Alenka Potočnik Anžič | Hisense Europe, direktorica marketinga Tanja Dimitrova | Lidl Slovenija, vodja sponzorstev Niko Kušar | Telekom Slovenije, vodja oglaševanja Maša Puklavec Polutnik | STO, vodja odnosov z javnostmi Športno poletje 2024 je med drugim prineslo evropsko prvenstvo v nogometu za moške ter olimpijske in paralimpijske igre v Parizu. Kako so nekatere od blagovnih znamk izkoristile nacionalne in mednarodne sponzorske platforme, kakšni so bili izzivi in rezultati? |
15:55 – 16:30 | Odmor za kavo in mreženje |
16:30 – 17:10 | Guinness in šport – Povezanost iz sanj Paddy Carberry | Guinness, globalni vodja športnih partnerstev Paddy Carberry predstavlja ogromno moč pripovedovanja zgodb Guinnessa skozi šport ter prikazuje, kako ta znamenita pivska znamka izkorišča svojo sposobnost, da poveže potrošnike preko njihove skupne strasti do nogometa in ragbija. |
17:10 – 17:45 | »Nogometna ekipa, ki končno razume modo« Peter Morgan | AC Milan, direktor marketinga in odnosov z uporabniki Peter Morgan bo razkril, kako je legendarni italijanski nogometni klub postavil svojo globalno znamko na višjo raven. S prodorom v razvijajočo se modno kulturo so nedavno sklenili več sodelovanj, zaradi česar jih je portal The Business of Fashion opisal kot »nogometno ekipo, ki končno razume modo«. |
18:00 – 19:15 | Večerja in druženje Hotel Slovenija (restavracija) |
19:45 – 21:15 | SPORTO 20 let, Awards & Brands Kongresni center Portus |
21:45 – 02:30 | SPORTO Party Rock’n’Roll Circus, Portorož |
09:30 – 10:05 | SPORTO ogrevanje: Zmaj iz Kosez Dokumentarni film o Goranu Dragiću |
10:05 – 10:30 | Onkraj sponzorstva: Razkrivanje vpliva in učinkovitosti Tijana Popadić | SportIT, izvršna direktorica Članice žirije bodo povzele trende in ključne ugotovitve iz projektov letošnjih SPORTO nagrad na področju sponzorstev, digitalnega in trajnostnega razvoja. Ob prisotnosti vodje raziskave SPORTO Brands se bodo pogovorile tudi o merjenju vplivov in učinkovitosti. |
10:30 – 11:10 | Anatomija navijača Jonathan Potts | Two Circles, glavni svetovalec Vprašanje »Kako ljudje postanejo športni navijači?« je ključnega pomena za vse, ki delujejo v športni industriji. Vsi imamo mnenje, vendar gre za vprašanje, ki ga je težko meriti v s čustvi nabitem okolju, kjer resnico zakrivajo miti in klišeji. Ne zamudite poglobljenih spoznanj, ki jih bo o izvoru navijaštva delil Jonathan Potts iz agencije Two Circles, ki dnevno analizira navade milijonov navijačev po svetu. |
11:10 – 11:30 | Odmor za kavo in mreženje |
11:30 – 12:05 | LALIGA x EA Sports Pedro Oliveira Cortez de Miranda | LALIGA, skrbnik imenskega partnerstva S sezono 2023/24 je španska nogometna LaLiga začela pisati novo poglavje z imenskim partnerstvom z vodilno franšizo v industriji športnih videoiger Electronic Arts (EA). Sodelovanje, ki je zaživelo na različne načine, vključuje tudi zelo tesno sodelovanje pri soznamčenju LaLige z grafiko, tipografijo in drugimi vizualnimi elementi EA Sports. |
12:05 – 12:35 | Digitalni svet NBA Sharon Fuller | NBA EMEA, podpredsednica za vsebine in družbene medije Kako se NBA povezuje s svojimi privrženci po vsej Evropi? Sharon Fuller spremlja produkcijo NBA vsebin in izvajanje lokalizirane strategije na družbenih omrežjih v različnih regijah, na različnih platformah in kanalih. |
12:35 – 13:00 | Prihodnost športa, medijev in zabave Branko Čakarmiš | PRO PLUS, strateški svetovalec za poslovni razvoj in vsebine Kako bo videti prihodnost športnih medijev in zabave? Pridružite se enemu izmed vodilnih strategov na področju medijev v regiji v pogovoru o prihodnosti športnih pravic, pretočnih platform, spreminjajočih se potrošniških navadah in distribuciji vsebin v današnjem svetu, preplavljenem z mediji in vsebinami. |
13:00 – 14:30 | Kosilo in zaključek konference |
11:30 – 12:30 | SPORTO x Forbes Slovenija
|
15:00 – 16:00 | SPORTO x Val 202
|
11:00 – 12:00 | SPORTO x Arena Sport Slovenija
|
SPORT MEDIA FOCUS, d.o.o.
Ambrožiča Novljana 5
1000 Ljubljana
Slovenija, EU
t: +386 1 561 43 50
e: info@sporto.si