Program

Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa. Teme bodo obravnavane (tudi) skozi perspektivo pandemije covid-19 in prizme prilagoditve na aktualne razmere.

Četrtek, 21. januar

11:00 – 11:40
Sponzorske skrivnosti
Kim Skildum-Reid | Power Sponsorship, ustanoviteljica in direktorica
Kim Skildum-Reid je zvezdnica svojega posla, v bogati karieri je usposabljala in svetovala številnim podjetjem na vseh koncih sveta. Karizmatična strokovnjakinja in ena najbolj vplivnih oseb v sponzorski panogi bo z nami delila poglede na aktualne izzive in rešitve za sponzorske znamke in lastnike pravic.
12:00 – 12:35
Pot do digitalne zmage
Luca Massaro | WePlay, ustanovitelj in izvršni direktor
Luca Massaro, ustanovitelj večkrat nagrajene digitalne agencije WePlay (uradno partnerstvo s Facebookom, Googlom in Microsoftom), bo predstavil razmišljanje in izkušnje o tem, kako naj športne organizacije in sponzorske znamke zmagujejo v digitalni dobi. Preverite njegove smernice in ugotovitve.
13:00 – 13:35
Dirka po Franciji, dirka s covidom-19 in inovacije
Florian Lamblin | Tour de France (A.S.O.), vodja mednarodnega razvoja
Pokukali bomo v zaodrje slovite kolesarske dirke, katere razplet je lani nadvse razveselil tudi Slovenijo. Ogromen organizacijski in marketinški zalogaj je bil tokrat zaradi pandemije še večji, in Florian Lamblin nam bo razkril, kako so se z njo spopadli ter hkrati nadaljevali z inovacijami (tudi v obliki virtualne dirke).
14:00 – 14:40
Tisti, ki spreminjajo igro & Iz teme v svetlobo
Edel McCarthy | Skupina ESB (Electric Ireland), direktorica sponzorstev in znamke
Anne Smyth | Electric Ireland, vodja sponzorstev
Irsko podjetje Electric Ireland v zadnjih letih velja za zgled odličnosti pri sponzorskemu pristopu. Vpogled in zakulisje večkrat nagrajenih sponzorskih partnerstev z Nogometno zvezo Irske (»Game Changers«) in dobrodelno organizacijo Pieta (»Darkness into Light«).
15:00 – 15:40
Prihodnost spremljanja športnih vsebin
Matthew Entwistle | Two Circles*, izvršni direktor skupine
Franjo Bobinac | Hisense International, podpredsednik & direktor globalnega marketinga
Guy Edri | Vidaa, izvršni podpredsednik za poslovni razvoj
Kako bo pandemija covida-19 pospešila razvoj hibridnega medijskega modela? Kako se prilagajati spremenjenim navadam ljubiteljev športa? Kako bo v prihodnje izgledala ponudba športnih vsebin prek malih, večjih in velikih ekranov?
*Agencija leta 2020 (Sport Industry Awards).
16:00 – 16:35
Vikinška odličnost znamčenja
Stefan Gunnarsson | Nogometna zveza Islandije, direktor marketinga in prodaje
Odmevna prenova celostne podobe islandskega reprezentančnega nogometa je požela ogromno simpatij in nagrad. Stefan Gunnarsson bo predstavil pristop, proces in podrobnosti projekta, ki je nogometni zvezi omogočil tudi več prilagodljivosti na področju lastnih licenčnih izdelkov.
16:40 – 17:20
SPORTO virtualni razstavni prostor
17:20 – 18:00
SPORTO pogovor: Mark Cuban
Mark Cuban | Dallas Mavericks, lastnik
En in edini, Mark Cuban! Z nami bo lastnik NBA kluba iz Dallasa, avtor svetovne uspešnice Kako zmagati v poslu športa, neumorni vlagatelj in velik človekoljub. V pogovoru se bo med drugim dotaknil svoje poti do uspeha ter vrednot in načinov vodenja ene najbolj vrednih športnih franšiz na svetu, kjer glavno vlogo igra čudežni Luka Dončić.

Petek, 22. januar

9:00 – 10:30
SPORTO spletni sponzorski »Masterclass«

s Kim Skildum-Reid, ustanoviteljico in direktorico agencije Power Sponsorship

(20 prostih mest / sodelovanje je omogočeno zgolj vnaprej registriranim udeležencem)
11:00 – 11:40
SPORTO pogovor: Arsène Wenger
Arsène Wenger | FIFA, vodja globalnega nogometnega razvoja
»Profesor nogometa« Arsène Wenger, eden najbolj uglednih trenerjev zadnjih desetletij, dolgoletni strateg Arsenala in sodelavec pri FIFA, bo med drugim spregovoril o vodstvenih lastnostih v vrhunskem športu, o prepletanju športnih nalog s komercialnimi, o kreativnosti in disciplini na poti proti uspehu ter o prihodnosti nogometa.
12:00 – 12:35
Športne organizacije kot medijska podjetja
Lewis Wiltshire | Seven League, izvršni direktor
Zakaj bi morale športne organizacije, če si želijo še najprej uspevati, delovati kot medijska podjetja? Lewis Wiltshire je direktor vodilne digitalne agencije na področju športa, v svojem razmišljanju se bo dotaknil tudi slovitih naročnikov kot so NBA, NHL, UEFA, Barcelona in Juventus.
13:00 – 13:40
Sponzorstva in njene vloge
Gemma Schmid | Purplebricks, direktorica blagovne znamke in komunikacij
Nicholas Rogers | Cadbury (Mondelez International), direktor sponzorstev
Primeri dobrih praks v sponzorskih aktivacijah ter diskusija s pogledom nazaj na minulo leto in napovedjo za sponzorsko panogo v letu 2021. Vsebina je pripravljena v sodelovanju z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA).
14:00 – 14:35
Fnatic in svet e-športa
Sam Mathews | Fnatic, ustanovitelj in izvršni direktor
Fnatic velja za eno najbolj priljubljenih in najuspešnejših organizacij v svetu e-športa, ki jo je pred 16 leti ustanovil Sam Mathews. Kaj e-šport, v katerem je Fnatic vodilna igričarska znamka (z lastno linijo opreme in inovativnimi partnerstvi), sporoča klasičnim blagovnim znamkam in tradicionalnemu športu?
15:00 – 15:40
Moč petih krogov
Michael Payne | Payne Sports Media Strategies, predsednik uprave
Ricardo Fort | The Coca-Cola Company, podpredsednik
Dve svetovno izjemno uveljavljeni in priznani imeni na področju komercialnih partnerstev v športu nam bosta med drugim približali evolucijo olimpijskih sponzorstev in pogled proti Tokiu 2020. Michael Payne – Ricardo Fort je nedvomno eden najbolj odmevnih mnenjskih tandemov v zgodovini SPORTO konference!
16:00 – 16:35
Šport in komercialna partnerstva v 2020: pogled s pravnega vidika
Bob Mitchell | Harbottle & Lewis, partner
Glavne uganke in rešitve s področja izkoriščanja sponzorsko/komercialnih pravic v preteklem letu ter ključni športno-pravni izzivi za leto 2021 v družbi svetovno uveljavljenega strokovnjaka Roberta Mitchella in v sodelovanju s športno-pravnim inštitutom Sport Lex.
16:40 – 17:20
SPORTO virtualni razstavni prostor
17:00 – 17:30
SPORTO Brands 2020

Razkritje najboljših znamk, tradicionalnih »SPORTO Brands« (na podlagi raziskave med splošno javnostjo in v sodelovanju z Mediano) za leto 2020 in pogovor z vrhunskima športnicama – srbsko atletinjo (skok v daljino) Ivano Španović in slovensko športno plezalko Janjo Garnbret.

Predavanja in diskusije bodo v angleškem jeziku. Organizator si pridružuje pravico do morebitnih sprememb v programu.