Program 2024

Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Urnik:


Čet, 21.11. 2024 I Program 1. dan: 09:15 – 17:15, Awards: 19:30, SPORTO Party: 21:30
Pet, 22.11. 2024 I Program 2. dan: 10:00 – 14:45

 

Letošnji program med ostalim vključuje naslednje teme:

Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Urnik:


Čet, 21.11. 2024 I Program 1. dan: 09:15 – 17:15, Awards: 19:30, SPORTO Party: 21:30
Pet, 22.11. 2024 I Program 2. dan: 10:00 – 14:45

Letošnji program med ostalim vključuje naslednje teme:


ANATOMIJA NAVIJAČA
Vprašanje »Kako ljudje postanejo športni navijači?« je ključnega pomena za vse, ki delajo v športu. Vsi imamo mnenja, vendar gre za vprašanje, ki ga je težko meriti v emotivnem okolju, kjer resnico zakrivajo miti in klišeji. Razumevanje osebnih potovanj je bistveno za ustvarjanje dolgotrajnih, dragocenih baz navijačev. Ne zamudite vpogledov, ki jih bo o izvoru navijaštva delil Jonathan Potts, glavni svetovalec pri športno marketinški agenciji Two Circles.

KREIRANJE VSEBIN IN VKLJUČEVANJE OBČINSTVA
Sharon Fuller je pridružena podpredsednica, odgovorna za vsebine in družbena omrežja pri ligi NBA za področje Evrope in Srednjega vzhoda. V prejšnji sezoni so pri NBA dosegli rekordno vključenost navijačev na svojih družbenih in digitalnih platformah, ki je prvič v tej regiji presegla milijardo video ogledov. Evropski košarkarski zvezdniki, med njimi Luka Dončić, igrajo pomembno vlogo med najbolj gledanimi in spremljanimi športniki. Sharon bo delila nekaj vpogledov o pristopu, ki ga NBA uporablja za lokaliziran pristop k vsebinam.

KREATIVNOST V SPONZORSTVIH
Misha Sher, globalni vodja skupine za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, pravi, da je danes sponzorskim znamkam izjemno težko dominirati pogovor in da, namesto da bombardirajo ljudi s svojimi sporočili, morajo biti obsedene z ustvarjanjem vrednosti. Na SPORTO konferenci se bo Misha poglobil v kreativnost v sponzorstvu, predstavil nekatere od najboljših praks ter delil, kaj je tisto, zaradi česar izstopajo.

MODEL PRIHODKOV V ŠPORTU
Športni model donosnosti je pod večjim pritiskom kot kadarkoli prej. Ekonomski post-covidni izzivi so povzročili krizo življenjskih stroškov po vsem svetu, skrčili naložbe in imeli resen verižni učinek za vse glavne vire prihodkov v športu. Stroškovne osnove organizacij še naprej rastejo. To za mnoge predstavlja eksistencialno krizo. Ben Wells, izvršni direktor pri PTI Digital, bo predstavil, kako lahko šport s pomočjo podatkov in tehnologij ustvari višje prihodke in doseže večjo poslovno uspešnost.

KLUBI IN MODNA PARTNERSTVA
Peter Morgan, direktor za marketing in upravljanje odnosov s strankami pri AC Milan, bo razkril, kako je legendarni italijanski nogometni klub postavil svojo globalno blagovno znamko na višjo raven. Z infiltracijo v večinsko in razvijajočo se modno kulturo so nedavno sklenili več sodelovanj, zaradi katerega jih je portal The Business of Fashion opisal kot »nogometno ekipo, ki končno razume modo«.


* Celoten program konference SPORTO bo objavljen v oktobru. Program poteka v angleškem jeziku.

Anatomija navijača

Vprašanje »Kako ljudje postanejo športni navijači?« je ključnega pomena za vse, ki delujejo v športni industriji. Vsi imamo svoja mnenja, vendar gre za vprašanje, ki ga je težko meriti v s čustvi nabitem okolju, kjer resnico zakrivajo miti in klišeji. Razumevanje osebnih popotovanj in navad privržencev in navijačev je bistveno za ustvarjanje dolgotrajnih in dragocenih vezi z njimi. Ne zamudite poglobljenih spoznanj, ki jih bo o izvoru navijaštva delil Jonathan Potts, glavni svetovalec pri športnomarketinški agenciji Two Circles, ki dnevno analizira navade milijonov navijačev po svetu.

Kreativnost, ki si zasluži pozornost

Misha Sher, globalni vodja skupine za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, pravi, da je danes sponzorskim znamkam izjemno težko izstopati in da bi morale biti obsedene z ustvarjanjem vrednosti, ne pa da uporabnike bombardirajo s svojimi sporočili. Misha se bo poglobil v kreativnost pri sponzorstvih in v nagrajene primere inovativnih blagovnih znamk, ki segajo daleč onkraj izpostavitev logotipov. Le na ta način si lahko znamke namreč resnično prislužijo čas in pozornost občinstva.

Športni model prihodkov pod pritiskom

Športni model prihodkov je pod večjim pritiskom kot kadar koli prej. Ekonomski postcovidni izzivi so povzročili krizo življenjskih stroškov po vsem svetu, skrčili naložbe in imeli resen verižni učinek za vse glavne vire prihodkov v športu. Osnovni stroški organizacij pa še naprej rastejo. To za mnoge predstavlja eksistencialno krizo. Ben Wells, izvršni direktor pri PTI Digital, prej komercialni direktor vodilnih klubov v Angliji, bo predstavil, kako lahko šport s pomočjo podatkov in tehnologij ustvari višje prihodke in doseže večjo poslovno uspešnost.

Prihajajoča era športnikov

Športniki, ne glede na šport in velikost trga, imajo vedno več priložnosti za povečanje lastne neodvisnosti, prihodkov in vpliva. To ni pomembno le zanje, moralo bi zanimati tudi vas! Vsakdo v industriji športa lahko odigra vlogo pri oblikovanju znamk športnikov. V hitro spreminjajočem se svetu, polnem motenj, je pridobivanje pozornosti postalo največja supermoč in športniki v tej igri zmagujejo. Thomas van Schaik, izkušen strateg znamčenja in nekdanji globalni direktor marketinga Adidasa, avtor knjige The Athlete Brand Book, o tem, kako lahko športniki in njihovi zavezniki gradijo uspešne znamke v današnjem tekmovalnem okolju.

»Nogometna ekipa, ki končno razume modo«

Peter Morgan, direktor marketinga in upravljanja odnosov s strankami pri AC Milan, bo razkril, kako je legendarni italijanski nogometni klub postavil svojo globalno znamko na višjo raven. S prodorom v večinsko in razvijajočo se modno kulturo so nedavno sklenili več sodelovanj, zaradi česar jih je portal The Business of Fashion opisal kot »nogometno ekipo, ki končno razume modo«.

Sponzorski nauki z velikih tekmovanj

Športno poletje 2024 je med drugim prineslo evropsko prvenstvo v nogometu za moške ter olimpijske in paralimpijske igre v Parizu. Kako so nekatere od blagovnih znamk izkoristile sponzorske platforme, kakšni so bili izzivi? O izkušnjah in naukih se bomo pogovarjali s Tanjo Dimitrovo (Lidl Slovenija – sponzor UEFA EURO 2024 in Paralimpijskega komiteja Slovenije), Alenko Anžič Potočnik (Hisense – sponzor UEFA EURO 2024) in Nikom Kušarjem (Telekom Slovenije – sponzor Nogometne zveze Slovenije in Olimpijskega komiteja Slovenije).

Digitalni svet NBA

Sharon Fuller je pridružena podpredsednica, odgovorna za vsebine in družbena omrežja pri ligi NBA za območje Evrope in Bližnjega vzhoda. V prejšnji sezoni so pri NBA dosegli rekordno vključenost košarkarskih navdušencev na svojih družbenih in digitalnih platformah, ki je prvič v tej regiji presegla milijardo video ogledov. Med igralci, ki na družbenih omrežjih pritegujejo največjo pozornost, so številni evropski košarkarski zvezdniki na čelu z Luko Dončićem. Sharon bo med drugim predstavila pristop, ki ga NBA uporablja za lokaliziran pristop k vsebinam.

LaLiga x EA Sports

S sezono 2023/24 je španska nogometna LaLiga začela pisati novo poglavje z imenskim partnerstvom z vodilno franšizo v industriji športnih videoiger, Electronic Arts (EA). Sodelovanje vključuje zelo tesno sodelovanje pri soznamčenju LaLige z grafiko, tipografijo in drugimi vizualnimi elementi EA Sports. Partnerstvo je zaživelo na različne načine, od avdiovizualne tehnologije do zabavnih inovacij, mladinskega nogometa in digitalnih skupnosti, da bi ljubiteljem nogometa in videoiger ponudili dodano vrednost.

Foto: Guliverimage, NZS, The Athlete Brand (objavljeno v SPORTO magazinu)

* Celoten program konference SPORTO bo objavljen v začetku novembra. Program poteka v angleškem jeziku.