
Ricardo Fort

Bio
Po 25 letih dela za nekatera znana podjetja in skoraj desetletju uspešnega vodenja globalnih sponzorskih ekip pri družbah Visa in Coca-Cola je Ricardo Fort ustanovil Sport by Fort Consulting, da bi podjetjem, ligam in športnikom pomagal pri uspešnih vložkih v panogi. Izkušnje s sodelovanjem z največjimi svetovnimi organizacijami ter znanje o pogajanjih o sponzorskih pogodbah v vrednosti več kot dveh milijard dolarjev Forta uvrščajo med strokovnjake z edinstvenimi veščinami, ki pomagajo vlagateljem pri ocenjevanju in odločanju o partnerstvih.
V podjetju Coca-Cola je Ricardo vodil globalni portfelj sponzorstev, vključno z Mednarodnim olimpijskim komitejem, Fifo, Uefo, McLaren F1, glasbenimi založbami, filmskimi studii ter drugimi svetovno znanimi imeni iz sveta športa in zabave. Pred to vlogo je bil Ricardo podpredsednik za globalno blagovno znamko ter produktni in sponzorski marketing pri Visi, kjer je bil odgovoren za vse globalne trženjske pobude, vključujoč znamčenje, oglaševanje, oblikovanje in sponzorstva.

Shaun Harvey

Bio
Kariero v profesionalnem nogometu je Shaun Harvey začel leta 1993 pri Scarborough AFC, več kot 30 let pozneje in po obdobjih pri Bradford Cityju, Leeds Unitedu in kot izvršni direktor EFL zdaj vodi najstarejši valižanski nogometni klub Wrexham. Po odhodu iz EFL leta 2019 je ustanovil svetovalno podjetje Wantaway Limited, ki nudi storitve številnim vpletenim v nogometni posel, vključno s FIFA in Macronom. Pri Wrexhamu je najprej – po tem, ko sta klub leta 2020 kupila znana igralca Ryan Reynolds in Rob McElhenney – prevzel vlogo strateškega svetovalca. Velja za zelo zaslužnega pri zaporednih napredovanjih kluba iz National League (5. nivo) v Championship (2. nivo), kar je bila tudi tema večkrat nagrajene dokumentarne serije Dobrodošli v Wrexham. Po imenovanju nove vodstvene ekipe zdaj deluje kot direktor kluba, katerega ambicije segajo do angleške Premier League.

Malph Minns

Bio
Strive je svetovalno podjetja za blagovne znamke, ki želijo izkoristiti strasti ljudi za doseganje trženjskih in komercialnih ciljev na področju športa. Malph Minns ima kot ustanovitelj 20 let mednarodnih izkušenj z razvojem sponzorskih strategij in izvajanjem trženjskih kampanj v športu, zabavi, kulturi in umetnosti. Deloval je pri sponzorskih znamkah (npr. Sky in Barclays), imetnikih pravic (npr. Team Sky) in svetoval prek agencijskih storitev za organizacije, kot so The Premier League, FIFA, O2, World Rugby, SailGP, British Airways, 21st Century Fox in BT. Svetuje tudi vlagateljem zasebnega tveganega kapitala o športnih naložbah. Malph svoje koncepte rad poišče izven področja športnih sponzorstev ter jih prilagaja v spodbudo za nove načine razmišljanja.

Anaïs Guillemané Mootoosamy

Bio
Anaïs Guillemané Mootoosamy je generalna direktorica strategij skupine W Conran Design, kjer je zadnjih 15 let oblikovala strategije blagovnih znamk, ki se smiselno povezujejo s kulturo in tako pospešujejo preobrazbo. Od vodenja strategije znamke za olimpijske in paralimpijske igre v Parizu 2024 do oživljanja blagovnih znamk na področju mobilnosti in storitev se njeno delo osredotoča na ustvarjanje novih podob in pomoč organizacijam pri nagovarjanju novih občinstev. Verjame v moč blagovne znamke, ki razkriva, kaj dela podjetje resnično edinstveno. In da to edinstvenost spremeni v prepričljivo, relevantno in zaželeno moč. Anaïs je v pomoč podjetjem in institucijam pri pripovedovanju zgodb in strategij, da bi blagovno znamko spremenili v zanesljivo in vplivno.

Nick Meacham

Bio
Nick Meacham je izvršni direktor pri SportsPro, globalnem medijskem in organizacijskem podjetju, vodečem na področju športnega posla, tehnologij in inovacij v športu. Z več kot desetletjem vodstvenih izkušenj je Nick pomagal oblikovati SportsPro v vodilno avtoriteto s skoraj 20 milijoni ogledov vsebin letno in 4000 udeleženci iz več kot 50 držav na njihovih dogodkih. Nick je priznani govorec, ki deli svoje poglede na mnogih podobnih konferencah, hkrati je tudi voditelj podkasta StreamTime Sports. Njegovo strokovno znanje zajema digitalne medije, strategijo vsebin in komercialno rast v razvijajočem se športnem okolju. Bil je tudi član upravnega odbora Britanske odbojkarske zveze, skrbel pa je tudi za prodajo medijskih vsebin ter dogodkov v Združenem kraljestvu in Avstraliji.

Zarah Al-Kudcy

Bio
Zarah Al-Kudcy se je angleški ženski nogometni super ligi (WSL) pridružila septembra 2024, potem ko je sezone pred tem delovala kot komercialna direktorica nogometne ekipe Chelsea Women. Preden je stopila v svet nogometa, je več let vodila sponzorsko ekipo pri Formuli 1, pred tem pa je zasedala vodilne vloge na področju marketinga in komuniciranja pri Sky Sports, v okviru SP v ragbiju 2015, pri atletski zvezi Avstralije ter pri agenciji Fast Track.

Sophie Morris

Bio
Sophie Morris je soustanoviteljica podjetja Sponsor View, neodvisne raziskovalne in analitične storitve za merjenje zadovoljstva sponzorjev, ki nosilcem pravic ponuja dragocene vpoglede v potrebe in pričakovanja njihovih partnerjev. Njena predanost raziskovanju in izobraževanju se kaže tudi v vlogi članice svetovalnega odbora Inštituta za športni management na univerzi Loughborough, kjer sočasno so-predava o strateškem športnem sponzorstvu. Sophie je tudi predsednica Evropskega sponzorskega združenja (ESA), ključne skupnosti za strokovnjake, ki delujejo na področju sponzorstev.

Emil Tedeschi

Bio
Ob pri nas znani vlogi predsednika košarkarskega kluba Cedevite Olimpije je Tedeschi predsednik uprave Atlantic Grupe, vodilnega proizvajalca in distributerja hrane v jugovzhodni Evropi. Emil Tedeschi je v svoji karieri prejel številna priznanja za svoje strokovne dosežke, rezultate in prispevek k razvoju gospodarstva, vključno z odlikovanjem Predsednika Republike Hrvaške za posebne zasluge v gospodarstvu. S sodelovanjem pri delu ključnih organov je bil aktivno vključen v proces približevanja Hrvaške Evropski uniji. Je častni konzul Irske na Hrvaškem. Kot uspešen podjetnik je Tedeschi pogost predavatelj na uglednih konferencah in prestižnih poslovnih šolah, kot so Harvard Business School, Fuqua School of Business na Univerzi Duke, Univerzi New York, Univerzi v Michiganu, na London School of Business, Univerzi na Dunaju in na Bledu na IEDC šoli menedžmenta.

Michael Harvey

Bio
Michael Harvey je vodja strategij pri WePlayu, agenciji za športni marketing iz Londona, ki je usmerjena predvsem v sodelovanje z globalnimi imetniki pravic, vključno z velikimi znamkami kot so UFC, PSG, SailGP in Ironman. Z izkušnjami pri spodbujanju komercialne rasti s strategijo, ki temelji na natančnih podatkih, in digitalno ustvarjalnostjo Michael pomaga imetnikom pravic in blagovnim znamkam doseči merljive rezultate s kampanjami, osredotočenimi na potrebe občinstva.

Maher Labban

Bio
Leta 2023 se je Maher Labban pridružil ekipi Clio Awards v New Yorku kot direktor področja Clio Sports, letos je bil imenovan za izvršnega direktorja. S poudarkom na zagotavljanju, da se ekipe, lige, blagovne znamke in kreativne agencije z vsega sveta počutijo kar čim bolj vključene v programe nagrajevanja in izbor najbolj kreativnih, je zaslužen za rast nagrad Clio Sports. Pred tem je Labban vodil načrtovanje in strategije dogodkov v profesionalni ameriški bejzbol ligi ter pri športno-marketinški platformi Hashtag Sports. Celotno kariero, že skoraj 20 let, živi, dela in uživa v športni industriji.

Sha Rasti

Bio
Sha Rasti je izvršni direktor za športna partnerstva pri OMD EMEA, ki je del skupine Omnicom Media Group. Vodi in usmerja strategijo športnih partnerstev za podjetje Apple v Evropi, na Bližnjem vzhodu in Afriki. S skoraj 15-letnimi izkušnjami na področju športnega marketinga in komercialnih partnerstev Sha tesno sodeluje z vodilnimi znamkami in imetniki pravic v športni in zabavni industriji kot so FedEx, Santander, EE, HSBC, Allianz, Subway, Formula 1, OI Rio 2016, LTA, Arsenal FC, UEFA in Team GB. Sha se je specializiral predvsem za upravljanje pravic, trženje in razvoj blagovnih znamk ter aktivacijo partnerstev.

Alexandre Lefebvre

Bio
V svoji uspešni karieri je Alexandre Lefebvre vodil številna velika podjetja in bil član mnogih upravnih odborov. Trenutno je izvršni direktor skupine BMR, ki zaposluje več kot 8.000 ljudi, izvršni podpredsednik v podjetju Sollio, največji kanadski agroživilski zadrugi, ter lastnik podjetja Lefebvre & Benoit, vodilnega distributerja gradbenih materialov in proizvajalca jeklenih konstrukcij. Bil je izbran med 40 najuspešnejših Kanadčanov, mlajših od 40 let. Ima magisterij iz poslovodenja (MBA) z univerze Queen’s ter diplomo iz poslovne administracije z Univerze v Ottawi. Alexandre je velik ljubitelj hokeja na ledu že od otroštva.

Pablo Dopico

Bio
Pablo Dopico je izkušen digitalni in kreativni vodja z več kot 20-letnimi izkušnjami na področju marketinga, tehnologije in zabavne industrije. Kot direktor za rast pri Sportradarjevi enoti ad:s pomaga blagovnim znamkam in agencijam oblikovati vrhunske športnomarketinške kampanje, ki združujejo kreativne inovacije, podatke in tehnologijo ter na ta način ustvarjajo čustveno vez z navijači. Preden se je pridružil podjetju Sportradar, je Pablo zasedal vodilne položaje v podjetjih Meta in adidas ter bil producent več kot 20 uspešnih naslovov za Nintendo in Electronic Arts.

Domen Dan Gaiman

Bio
Domen Dan Gaiman je vodja globalnega marketinga pri Elanu, kjer s prepletom pripovedovanja zgodb, inovacij in tehnologije gradi eno najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v svetu smučanja. Svojo kariero je začel kot akrobat in soustanovitelj skupine Dunking Devils, ki jo je pomagal popeljati med globalne zvezde — z več kot 3.000 nastopi v 50 državah in več kot 1,5 milijarde organskimi ogledi letno prek ekipe DD Squad. Njegova strast je ustvarjanje zgodb, ki jih ljudje preprosto morajo deliti in o njih govoriti. Redno nastopa na vodilnih dogodkih, kjer predava o dinamiki ekip, gradnji blagovnih znamk ter o tem, kako lahko generativna umetna inteligenca okrepi človeško ustvarjalnost.

Luca Borzatta

Bio
Luca Borzatta je bil v svoji karieri ves čas vpet v vsebine, danes pa je odgovoren za razvoj telekomunikacijskih storitev ter upravljanje programskih vsebin pri Telekomu Slovenije. Ves čas je vključen tudi v razvoj NEO platforme, ki s svojimi naprednimi funkcionalnostmi spada med vodilne tovrstne produkte v regiji. Skozi leta išče sinergijo med ključnimi telekomunikacijskimi storitvami in raznovrstnimi vsebinami, ki navdušujejo uporabnike. Luca je velik zagovornik odgovornega navijanja v športu, ki ga v podjetju Telekom Slovenije podpirajo s sloganom »Navijajmo pametno«.

Colin Jackson

Bio
Colin Jackson je legenda svetovne atletike in eno od najbolj prepoznavnih imen kraljice športa iz osemdesetih in devetdesetih let. Neverjetnih 13 let je bil lastnik svetovnega rekorda na 110 metrov z ovirami (12,91), trikrat je bil svetovni prvak, olimpijski podprvak in kar 12 let nepremagljiv na evropskih prvenstvih. Uspešni Valižan je med letoma 1993 in 1995 ostal nepremagan v šprintu z ovirami na kar 44 tekmah. Aktiven je kot televizijski komentator atletskih tekmovanj, že 12 let pa je tudi športni direktor tekaških prireditev Wings for Live World Run pod okriljem Red Bulla, katerih primarni cilj je zbiranje sredstev za raziskave ob poškodbah hrbtenice.

SPOZNAJTE NEKATERE PREDAVATELJE IN GOSTE PRETEKLIH SPORTO KONFERENC:
MARC CUBAN
Dallas Mavericks | Lastnik
ALEKSANDER ČEFERIN
UEFA | Predsednik
PATRICK NALLY
West Nally | Ustanovitelj
MICHAEL PAYNE
Payne Sports Media Strategies | Generalni direktor
KIM SKILDUM-REID
Power Sponsorship | Ustanoviteljica in direktorica
MATT ROGAN
Two Circles | Soustanovitelj
SHAUN WHATLING
Redmandarin | Generalni direktor
NASSER AL-KHELAÏFI
PSG | Predsednik
JOHAN ELIASCH
Mednarodna smučarska zveza (FIS) | Predsednik
RICHARD AYERS
IMG | Svetovalec & Rematch | Ustanovitelj
SALLY HANCOCK
Y Sport | Ustanoviteljica
PAUL ROGERS
AS Roma | Vodja digitalnih medijev
SCOTT KEGLEY
Minnesota Vikings | Izvršni direktor za digitalne medije in inovacije
MARZENA BOGDANOWICZ
The FA | Vodja marketinga (ženski nogomet)
MISHA SHER
Essence Mediacom | Globalni vodja za šport, zabavo in kulturo
SHARON FULLER
NBA (EMEA) | Vodja vsebin in družbenih medijev
LUKA DUKICH
Chicago Bulls | Direktor digitalnih vsebin
DIDAC LEE
FC Barcelona | Član upravnega odbora
PATRICK CARBERRY
Guinness | Globalni direktor športnega marketinga
THOMAS VAN SCHAIK
The Athlete Brand | Soustanovitelj
PETER MORGAN
AC Milan | Direktor za marketing in odnosov z uporabniki
BEN WELLS
PTI Digital | Generalni direktor
PEDRO OLIVEIRA CORTEZ DE MIRANDA
LaLiga | Vodja sponzorstev
AMAR SINGH
MKTG | Vodja vsebin in komunikacij
ARTHUR GUISASOLA
TikTok | Globalni vodja partnerstev (šport)
CRAIG HOWE
Rebel Ventures | Ustanovitelj in generalni direktor
PETER SCOTT
Warner Bros. Discovery | Podpredsednik za nove medije in inovacije
JERRY NEWMAN
Facebook EMEA | Vodja športnih partnerstev
JOEL SEYMOUR-HYDE
Octagon | Direktor agencije (VB)
JOHN ALLERT
McLaren Group | Direktor marketinga
ALEXANDRA WILLIS
AELTC | Vodja komunikacij, vsebin in digitalnih medijev
FREDDA HURWITZ
Gingernut Thinking | Ustanoviteljica
CARSTEN THODE
Synergy | Direktor strategij
JERAMIE MC PEAK
Super Bowl 2017 Host Committee | Koordinator za družbena omrežja
JEREMY EDWARDS
Activative | Direktor vsebin
ELLIE MOSS
Cake | Direktorica strategij
PRIMOŽ ROGLIČ
Kolesarski šampion
TINA MAZE
Smučarska šampionka