Johan Eliasch
Bio
Johan Eliasch je lani postal predsednik Mednarodne smučarske in deskarske zveze FIS. Hkrati je Šved tudi predsednik poslovne skupine HEAD in nekdanji posebni predstavnik predsednika vlade Združenega kraljestva. Trenutno je tudi predsednik ECJ Holdings, London Films, Saatchi Gallery in Cool Earth, pa tudi ustanovitelj združenja Rainforest Trust, ki ohranja 1600 kvadratnih kilometrov deževnega gozda v Amazoniji. Eliasch je predsednik Globalnega strateškega foruma, direktor Fundacije za obnovljivo energijo in član okoljskega in svetovalnega odbora Brasilinvesta ter centra Stockholm Resilience. Pred tem je bil predsednik Starr Managing Agents, Aman Resorts ter Investcorp Europe, kot skrbnik fundacije Kew pa tudi član upravnega odbora IMG in Specialne olimpijade VB. Je tudi član svetovalnega odbora mirovnega inštituta Šimon Peres, Svetovne fundacije za mir, Centra za socialno pravičnost, Societe du Louvre in Britanskega olimpijskega združenja ter kot član Mednarodnega poslovnega svetovalnega sveta županov Londona, Jeruzalema in Rima. Predsedoval je poročilu Eliasch: podnebne spremembe in financiranje ohranjanja gozdov po svetu, neodvisnemu pregledu, ki ga je leta 2008 naročila vlada Združenega kraljestva, svetovalni skupini za tehnologijo in inovacije HM Treasury Net Zero 2021, programu RUSI za varnost hrane, energije in vode ter bil član Sveta DEFRA za trajnostno poslovanje.
Michael Payne
Bio
Michael je svetoval pri uspešnih kandidaturah za olimpijske igre London 2012, Rio 2016 in Los Angeles 2028, dvanajst let pa je bil tudi posebni svetovalec nekdanjega prvega moža F1 Bernieja Ecclestonea. Je vrhunski svetovalec za športne medijske pravice in najzahtevnejša sponzorska pogajanja. Nazadnje je s svojim kitajskim partnerjem, podjetjem Shankai, ustvaril inovativni dolgoročni partnerski dogovor med MOK in Alibabo. Že več kot trideset let je med vodilnimi osebnostmi v svetu športnega marketinga. Več kot dve desetletji, od leta 1983 do 2004, je bil direktor Mednarodnega olimpijskega komiteja za trženje, sponzorstva in upravljanje pravic. V času svojega delovanja pri MOK je več kot 20 let vodil skupino, ki je od medijskih pravic in trženja ustvarila več kot 15 milijard dolarjev prihodkov. Ko je po olimpijskih igrah v Atenah leta 2004 zapustil MOK, je Michael Payne ustanovil lastno strateško svetovalno podjetje Payne Sports Media Strategies.
Michael je avtor knjižne uspešnice »Olympic Turnaround«, prevedene v petnajst jezikov, ki govori o transformaciji olimpijskega gibanja od bankrota do več milijard dolarjev vredne znamke. Njegova nova knjiga »Toon In!«, epska zgodba olimpijskih iger v obliki risanih karikatur, je prejemnica naziva za najboljšo ilustrirano športno knjigo leta v okviru Sunday Times knjižnih nagrad.
Amar Singh
Bio
Amar Singh je izkušen medijski strokovnjak, specializiran za vsebinsko strategijo in digitalni marketing v športu. Potem ko je delal kot novinar, se je leta 2009 preselil na Goal.com, kasneje na dnevni časopis London Evening Standard in kot glavni direktor za vsebino na Squawka, platformo za podatkovni nogomet.
Amar se je nato pridružil angleškemu nogometnemu prvoligašu West Ham United, kjer je kot vodja vsebin klubu pomagal povečati njegovo globalno prepoznavnost in doseči rekordno število sledilcev na različnih platformah. Po dveh letih v West Hamu se je Amar pridružil AB-InBev, največji pivovarni na svetu. Kot vodja globalne nogometne vsebine za Budweiser je vodil vsebinsko strategijo za Premier League, LaLigo, reprezentanco Anglije in pokal FA ter sodeloval v kampanjah z vrhunskimi nogometaši, vključno z Lionelom Messijem. Potem ko se je leta 2022 kot izvršni podpredsednik pridružil MKTG Sport + Entertainment, kjer deluje kot vodja vsebin in komunikacije, Amar svetuje nekaterim največjim blagovnim znamkam glede sponzorstev, trženja in vsebinskih strategij. Sodeluje z organizacijami, kot so Mondelez, FedEx in Vodafone. Je tudi mentor pri organizacijah kot sta Kick It Out in One Million Mentors, kjer svetuje nadarjenim s področja trženja in komunikacij v športu.
Jill Downey
Bio
Jill vodi sponzorske projekte v irski agenciji Core Sponsorship, ki sodeluje z blagovnimi znamkami in imetniki pravic z željo po uveljavitvi vseh potencialov sponzorstva. Ima več kot 20 let izkušenj s tržnim komuniciranjem, predvsem na področju športnih kampanj. Tesno je sodelovala s številnimi nacionalnimi zvezami (nogometna, gimnastična in triatlonska zveza Irske), klubi in sponzorskimi znamkami (AIB, SSE, Sky Ireland). S sodelavci je aktivna pri aktivacijah tako v reprezentančnem kot klubskem ragbiju. Po izboru revije Sport for Business je bila Jill že šestkrat zapored uvrščena med 50 vplivnih žensk v irskem športu.
Arthur Guisasola
Bio
Arthur Guisasola, rojen v Braziliji, odraščal v ZDA in Španiji, je deloval v športni industriji v ZDA, Španiji, Braziliji in Veliki Britaniji. Guisasola je prišel k velikanu TikTok z izkušnjami športnega urednika za severnoameriško izdajo As.com kot kasneje kot vodja družbenih medijev v klubu Atletico Madrid. Pri TikToku je od januarja 2019. Trenutno je vodja globalnih partnerstev za športne vsebine, vodi tudi strateške odnose, ki jih ima TikTok z globalnimi športnimi partnerji v Evropi, Afriki in na Bližnjem vzhodu. Letos ga je Forbes izbral v skupino mladih in vplivnih »Forbes 30 Under 30 Europe: Sport & Games« za vodjo naslednje generacije v športni industriji.
Gianluca Santaniello
Bio
Gianluca Santaniello, eden najbolj cenjenih mlajših strokovnjakov v evropskem nogometu, je trenutno poslovni direktor pri italijanskem nogometnem klubu Venezia FC. To funkcijo opravlja od zime 2021, pred tem je bil izvršni direktor, ko je – potem ko je klub prevzela ameriška poslovna skupina pod vodstvom nekdanjega izvršnega direktorja newyorške borze Duncana Niederauerja – izpeljal temeljito prenovo oziroma renesanso kluba. V trenutni vlogi Santaniello tesno sodeluje z lastniki kluba in je odgovoren za prestrukturiranje vseh oddelkov v klubu. V času, ko je Santaniello v tej vlogi, se Venezia FC sooča z eno najbolj odmevnih in izrazitih preobrazb v novejši zgodovini evropskega nogometa, pri čemer svojo identiteto tesneje povezuje s slovesom mesta glede klasične umetnosti, arhitekture in inovacij. Santaniello se je po sedemletni svetovalni karieri kot analitik in vodja projektov pri Bip, Accenture in KPMG pridružil drugoligašu iz Benetk, diplomiral pa je iz menedžmenta na poslovni šoli IPADE v Mexico Cityju.
Joe Weston
Bio
Joe Weston pri agenciji We Are Social vodi področje športnih vsebin. Agencija z modernim in inovativnim pristopom pomaga sponzorskim znamkam in lastnikom pravic njihovo delovanje čimbolj približati športni akciji, vključevati kulturne in družbene trende ter aktivno sodelovati v okviru stalno razvijajočega se področju športnega marketinga. Joe ima prek dvanajst let izkušenj na področju športnega marketinga in sponzorstev, kjer je kreiral nagrajene kampanje za klub, zveze in blagovne znamke kot so adidas, Real Madrid, MOK, ATP, Playstation, Mastercard, Guinness ter številne druge.
Satu Härkönen
Bio
Satu Härkönen je v imenu podjetja Stora Enso članica usmerjevalnega odbora pri FIS svetovnem prvenstvu v nordijskem smučanju Planica 2023. V podjetju Stora Enso je zaposlena od leta 1995 in je opravljala različne naloge v dobavni verigi, prodaji, trženju in komuniciranju. Vodila je projekt Lahti 2017, ko je bila Stora Enso prvič predstavitveni sponzor FIS SP v nordijskem smučanju. Kot del svetovnega biogospodarstva je Stora Enso vodilni ponudnik obnovljivih izdelkov na področju embalaže, biomaterialov, lesenih konstrukcij in papirja ter eden največjih zasebnih lastnikov gozdov na svetu. Verjamejo, da je vse, kar je danes narejeno iz fosilnih materialov, jutri mogoče narediti iz lesa.
Stefan Krauss
Bio
Stefan Krauss je v športno industrijo vpet že več kot dve desetletji. Bil je profesionalni smučar, nastopil je na petih svetovnih prvenstvih v alpskem smučanju, Infrontu pa se je pridružil leta 2012, najprej kot vodja njegove avstrijske pisarne, nato pa je prevzel tudi vlogo podpredsednika zimskih športov. Pred tem je bil namestnik generalnega sekretarja Nemške smučarske zveze (DSV) in direktor marketinga zveze. Prej je opravljal funkcije v skeletonu in bobu, bil je generalni sekretar in športni direktor Nemške zveze za bob in sankanje. To ga je pripeljalo tudi do funkcije člana izvršnega odbora Mednarodne zveze za bob in skeleton, kjer je bdel nad marketingom. Bil je tudi pomemben člen organizacijskih odborov svetovnega prvenstva IBSF 2004 v Königsseeju in svetovnega prvenstva FIS v alpskem smučanju 2011 v Garmischu, kjer je deloval kot vodja organizacije oziroma kot član izvršnega odbora.
Enzo Smrekar
Bio
Svoja prva leta podjetništva je Enzo Smrekar preživel v vodilnih mednarodnih podjetjih, kot so Philip Morris, Diageo in LVMH, nato pa se je leta 2004 pridružil Drogi Kolinski, enemu vodilnih slovenskih živilskih podjetij. Leta 2010 je bila njegova ključna vloga uspešna integracija Droge Kolinske v Atlantic grupo, kjer je deloval kot član uprave Droge Kolinske in generalni direktor strateške poslovne enote. Danes je podpredsednik skupine namaze, Donat Mg in mednarodno širitev.
Leta 2010 se je pridružil Smučarski zvezi Slovenije kot podpredsednik. Leta 2013 je bil soglasno izvoljen za njenega predsednika. Je tudi ustanovitelj fundacije Vitae, ki športnikom pomaga pri vključevanju v delovno okolje po koncu športne kariere. Kot predsednik organizacijskega odbora FIS svetovnega prvenstva v nordijskem smučanju 2023 vodi ekipo strokovnjakov na prihajajočem SP v Planici. Enzo Smrekar ima diplomo MBA in je leta 2019 uspešno končal program menedžmenta na Harvard Business School. Med drugim je bil leta 2018 imenovan za oglaševalsko osebnost leta, leta 2020 pa za menedžerja leta v Sloveniji. Je tudi član upravnega odbora FIS, lani pa je bil imenovan tudi za zakladnika krovne smučarske organizacije.
Nika Kunstelj
Bio
Nika Kunstelj je izkušena marketinška strokovnjakinja, specializirana predvsem za področje strategij in digitalnega marketinga. Trenutno je vodja CRM področja za Adidas Sport Apps in nekdanja svetovalka pri EY. Zadnje desetletje je bila vključena v organizacije, kot so Evropski olimpijski komite (EOC), različni športni klubi, pa tudi blagovne znamke v športni industriji v Kanadi, Nemčiji, Italiji, Avstriji in Sloveniji. V svoji vlogi pri Adidasu je oblikovala edinstvene digitalne uporabniške izkušnje, ki uporabnikom prinašajo dragocene izkušnje in hkrati povečujejo športno verodostojnost.
Tina Maze
Bio
Rojena maja 1983 v Slovenj Gradcu je Tina Maze prve smučarske zavoje naredila že pri treh letih. Že v gimnaziji na Ravnah se je priključila B ekipi državne reprezentance in že njene prve tekme so nakazale, da se na Koroškem brusi izreden smučarski diamant. Leta 2008 sta s trenerjem in partnerjem Andreo Massijem osnovala svojo tekmovalno ekipo Team to aMAZE, kar se je izkazalo za zadetek v polno. Uspehi so postali sinonim za njeno smučanje v vseh disciplinah svetovnega pokala od slaloma do smuka (skupno 26 zmag), od leta 2008 pa se tudi z nobenega svetovnega prvenstva ali olimpijskih iger ni vrnila brez kolajne. Še vedno je absolutna rekorderka po številu osvojenih točk v eni sezoni svetovnega pokala (2414). Od snežnih strmin se je poslovila januarja 2017 na domači tekmi za Zlato lisico v Mariboru.
Po karieri je uspešno zaključila študij razrednega pouka na Univerzi v Mariboru. Leta 2018 je postala tudi mati hčerki Anouk, po aktivni karieri pa še vedno poslovno sodeluje s smučarskim proizvajalcem Stöckli, z Eurosportom ter je v vlogi ambasadorke znamke I Feel Slovenia.