Program 2025

Kot vselej, bo tudi tokrat ponudil 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, vključevanju navijačev in drugih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Na SPORTO 2025  se lahko prijavite TUKAJ.

Program letošnje SPORTO konference bo objavljen v začetku novembra.

Kot vselej, bo tudi tokrat ponudil 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Napovednik nekaterih vsebinskih sklopov si lahko ogledate spodaj.

Program letošnje SPORTO konference bo objavljen v začetku novembra.

Kot vselej, bo tudi tokrat ponudil 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Lanskoleten program si lahko ogledate spodaj.

Program 2024

Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Na SPORTO konferenco se lahko prijavite TUKAJ.

Urnik:


Čet, 21.11. 2024 I Program 1. dan: 09:15 – 17:15, Awards: 19:30, SPORTO Party: 21:30
Pet, 22.11. 2024 I Program 2. dan: 10:00 – 14:45

Letošnji program med ostalim vključuje naslednje teme:

Program SPORTO konference ponuja 360-stopinjski vpogled v trende v industriji. Študije primerov, razprave in poglobljeni intervjuji 1:1 z vsebino na križišču področij s poudarkom na sponzorski strategiji in aktivaciji, grajenju in trženju znamk v športu, digitalni komunikaciji in inovacijah, olimpijskem marketingu, vključevanju navijačev in drugih specifičnih temah s stično točko – izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa.

Urnik:


Čet, 21.11. 2024 I Program 1. dan: 09:15 – 17:15, Awards: 19:30, SPORTO Party: 21:30
Pet, 22.11. 2024 I Program 2. dan: 10:00 – 14:45

Letošnji program med ostalim vključuje naslednje teme:


ANATOMIJA NAVIJAČA
Vprašanje »Kako ljudje postanejo športni navijači?« je ključnega pomena za vse, ki delajo v športu. Vsi imamo mnenja, vendar gre za vprašanje, ki ga je težko meriti v emotivnem okolju, kjer resnico zakrivajo miti in klišeji. Razumevanje osebnih potovanj je bistveno za ustvarjanje dolgotrajnih, dragocenih baz navijačev. Ne zamudite vpogledov, ki jih bo o izvoru navijaštva delil Jonathan Potts, glavni svetovalec pri športno marketinški agenciji Two Circles.

KREIRANJE VSEBIN IN VKLJUČEVANJE OBČINSTVA
Sharon Fuller je pridružena podpredsednica, odgovorna za vsebine in družbena omrežja pri ligi NBA za področje Evrope in Srednjega vzhoda. V prejšnji sezoni so pri NBA dosegli rekordno vključenost navijačev na svojih družbenih in digitalnih platformah, ki je prvič v tej regiji presegla milijardo video ogledov. Evropski košarkarski zvezdniki, med njimi Luka Dončić, igrajo pomembno vlogo med najbolj gledanimi in spremljanimi športniki. Sharon bo delila nekaj vpogledov o pristopu, ki ga NBA uporablja za lokaliziran pristop k vsebinam.

KREATIVNOST V SPONZORSTVIH
Misha Sher, globalni vodja skupine za šport, zabavo in kulturo pri EssenceMediacom, pravi, da je danes sponzorskim znamkam izjemno težko dominirati pogovor in da, namesto da bombardirajo ljudi s svojimi sporočili, morajo biti obsedene z ustvarjanjem vrednosti. Na SPORTO konferenci se bo Misha poglobil v kreativnost v sponzorstvu, predstavil nekatere od najboljših praks ter delil, kaj je tisto, zaradi česar izstopajo.

MODEL PRIHODKOV V ŠPORTU
Športni model donosnosti je pod večjim pritiskom kot kadarkoli prej. Ekonomski post-covidni izzivi so povzročili krizo življenjskih stroškov po vsem svetu, skrčili naložbe in imeli resen verižni učinek za vse glavne vire prihodkov v športu. Stroškovne osnove organizacij še naprej rastejo. To za mnoge predstavlja eksistencialno krizo. Ben Wells, izvršni direktor pri PTI Digital, bo predstavil, kako lahko šport s pomočjo podatkov in tehnologij ustvari višje prihodke in doseže večjo poslovno uspešnost.

KLUBI IN MODNA PARTNERSTVA
Peter Morgan, direktor za marketing in upravljanje odnosov s strankami pri AC Milan, bo razkril, kako je legendarni italijanski nogometni klub postavil svojo globalno blagovno znamko na višjo raven. Z infiltracijo v večinsko in razvijajočo se modno kulturo so nedavno sklenili več sodelovanj, zaradi katerega jih je portal The Business of Fashion opisal kot »nogometno ekipo, ki končno razume modo«.


* Celoten program konference SPORTO bo objavljen v oktobru. Program poteka v angleškem jeziku.

Prihodnost športnega posla

V hitro spreminjajočem se in vse bolj kompleksnem okolju je ključno ne le slediti spremembam, temveč jih tudi predvideti. Od sprememb v medijskih navadah do novih tehnologij, od vse zahtevnejših pričakovanj navijačev do novih modelov prihodkov – kam dejansko gre industrija športa? Nick Meacham, izvršni direktor pri SportsPro, nas bo popeljal skozi ključne trende in primere iz prakse, ki skupaj rišejo zemljevid prihodnosti športa.

Za zlato medaljo: Globalni marketinški trendi (Clio Sports)

Pridružite se Maherju Labbanu, izvršnemu direktorju pri Clio Sports, in si oglejte najbolj ustvarjalne ideje s področja športnega marketinga z vsega sveta. Ta predstavitev bo pokazala, kako najbolj nagrajena dela premikajo meje, spodbujajo domišljijo in na novo opredeljujejo, kaj je mogoče v svetu športa. Spoznajte najnovejše trende in se poglobite v inovativne pristope, ki poganjajo ustvarjalno pripovedovanje zgodb, na nove načine vključujejo navijače in postavljajo temelje za prihodnost športne kulture.

Reševanje izzivov s pomočjo sponzorstev

Od prepoznavnosti sponzorske znamke do vstopa na nove trge, od vključevanja zaposlenih do družbenega vpliva – sponzorstva imajo moč reševati najrazličnejše poslovne izzive. A zares učinkovit pristop zahteva več kot le logotip in stisk roke. Ricardo Fort, ustanovitelj Sport by Fort Consulting, ki je prej vodil globalna sponzorstva pri Coca-Coli in Visi, bo predstavil, kako lahko smiselna partnerstva spodbudijo resnične rezultate – tudi v luči prihajajočih velikih dogodkov, kot sta OI 2026 in svetovno prvenstvo v nogometu.

Dobrodošli v Wrexhamu

Od hollywoodskih ambicij do valižanske tradicije – Welcome to Wrexham ni le športna dokumentarna serija, temveč študija primera sodobnega klubskega razvoja, pristnega pripovedovanja in rasti športne znamke, zasnovane na skupnosti. Shaun Harvey, strateški svetovalec lastnikoma kluba Ryanu Reynoldsu in Robu McElhenneyu, bo razkril ozadje izjemnega vzpona kluba. Predstavil bo, kako je prav povezanost s skupnostjo postala največja prednost kluba in kaj je potrebno za preobrazbo petoligaša v globalni fenomen.

Komercializacija digitalnih občinstev

V današnjem hitro razvijajočem se digitalnem okolju se športne organizacije soočajo z vedno večjim pritiskom, ne le da sledijo spremembam, ampak rastejo pametneje in hitreje. Michael Harvey, vodja strategije pri agenciji WePlay, bo osvetlil, kakšna je vrednost t. i. »performance« razmišljanja in zakaj je kombinacija kreativnosti, vsebine in poglobljene analitike danes nujna. Na konkretnih primerih iz različnih športov in sektorjev bo pokazal, kako te prakse prinašajo resnično rast digitalnega občinstva in prihodkov.

Od športne znamke do kulturne ikone

Kaj se zgodi, ko športna blagovna znamka preseže tekmovalno prizorišče in postane kulturna sila? Anaïs Guillemané Mootoosamy, strateška direktorica pri agenciji W Conran Design, bo na primeru večkrat nagrajene vizualne identitete olimpijskih in paralimpijskih iger Pariz 2024 ter preteklega dela za Roland Garros, Nogometno zvezo Francije in Ballon d’Or, raziskala, kako lahko šport oblikuje identiteto, čustva in pomen daleč onkraj rezultatov. Pričakujte vpogled v prehod iz zmogljivosti v namen in iz športa v kulturo.

Prihodkovni učinek partnerstev

Vprašanje »Koliko vrednosti dejansko prinaša sponzorstvo?« že vrsto let odmeva po sejnih sobah in buri duhove direktorjev sponzorstev. Malph Minns, ustanovitelj agencije Strive Sponsorship, bo presegel ugibanja in predstavil pristop za merjenje donosnosti sponzorstev. S pomočjo študij primerov iz prakse bo pokazal, kako sponzorske znamke dokazujejo svoj prihodkovni prispevek in kaj to pomeni za imetnike pravic, ki želijo izkazati resnično koristnost partnerstev.

1 na 1 s Colinom Jacksonom

Le redki športniki so pustili takšen pečat kot Colin Jackson. Legendarni atlet je vladal na 110 m z ovirami v 80. in 90. letih, kar 13 let držal svetovni rekord in ostal nepremagan na evropskih prvenstvih več kot desetletje. Danes je prepoznaven televizijski komentator in mednarodni športni direktor dogodka Wings for Life World Run – edinstvene tekaške prireditve, ki zbira sredstva za raziskave poškodb hrbtenjače. V pogovoru bomo raziskali njegovo atletsko pot, poglede na svet atletike in globalni vpliv teka Wings for Life.

Foto: Guliverimage, NZS, The Athlete Brand (objavljeno v SPORTO magazinu)

* Celoten program konference SPORTO bo objavljen v začetku novembra. Program poteka v angleškem jeziku.

Ponedeljek, 1. december

08:30
Registracija udeležencev
Hotel Slovenija
09:30
SPORTO dobrodošlica
09:40 – 10:20
Smeri razvoja športne industrije

Nick Meacham | SportsPro, izvršni direktor

V hitro spreminjajočem se in vse bolj kompleksnem okolju je razumevanje prihodnjih trendov pomembnejše kot kadarkoli prej. Od spreminjajočih se medijskih navad do novih tehnologij, od rastočih pričakovanj navijačev do inovativnih modelov prihodkov; kam dejansko gre športna industrija?

10:20 – 11:00
Reševanje poslovnih izzivov prek sponzorstev

Ricardo Fort | Sport by Fort, ustanovitelj

Sponzorstva lahko rešujejo različne poslovne izzive – od prepoznavnosti blagovne znamke, vstopa na trg, vključevanja zaposlenih do družbenega vpliva. Vendar pa je za resnično izrabo potenciala potrebno več kot le logotip in stisk roke.

11:00 – 11:30
Odmor za kavo in mreženje
11:30 – 12:05
Komercializacija digitalnih občinstev
Michael Harvey | WePlay, vodja strategije
Digitalni razvoj spreminja globalni športni prostor in odpira nove možnosti za imetnike pravic, blagovne znamke in medije. Na praktičnih primerih bo predstavljen pomen podatkovno usmerjenih strategij in inovativnih digitalnih pristopov pri razvoju občinstva in ustvarjanju komercialne vrednosti.
12:05 – 12:40
Welcome to Wrexham
Shaun Harvey | Wrexham AFC, klubski direktor
Dokumentarna serija, ki združuje hollywoodski optimizem in valižansko tradicijo, predstavlja študijo primera sodobnega klubskega razvoja nekdanjega nogometnega petoligaša, pristnega pripovedovanja in rasti športne znamke na osnovi skupnosti.
12:40 – 13:00
Klubi in lastništvo (diskusija)
Shaun Harvey | Wrexham AFC, klubski direktor
Alexandre Lefebvre | Hokejski klub Olimpija Ljubljana, podpredsednik in večinski lastnik
Lastništvo lahko oblikuje identiteto in uspešnost kluba. V razpravi bomo raziskali, kako voditelji strateško vodijo klube, gradijo trajnostno rast ter uravnavajo športne ambicije, vključevanje skupnosti in komercialni uspeh.
13:00 – 14:45
Kosilo in mreženje
Hotel Riviera (restavracija)
14:45 – 15:15
Od športne znamke do kulturne ikone
Anaïs Guillemané Mootoosamy | W Conran Design, strateška direktorica
Ko športna blagovna znamka preseže igrišče, postane kulturna sila – oblikuje identiteto, čustva in pomen izven tekmovanja. Na primeru nagrajene vizualne identitete Pariz 2024 bo predstavljen način, kako oblikovanje in znamčenje dvigneta znamko na raven kulturnega simbola.
15:15 – 15:50
Financiranje prihodnosti: Sponzorstva ženskega športa
Zarah Al-Kudcy | WSL Football, direktorica prihodkov
Sophie Morris | Evropsko sponzorsko združenje, predsednica
Ženski šport hitro raste, a se še vedno sooča s strukturnimi izzivi. Predstavili bomo pristope za privabljanje in ohranjanje sponzorstev, upravljanje pričakovanj z omejenimi viri ter komercializacijo angažiranosti.
16:15 – 16:45
Odmor za kavo in mreženje
16:30 – 17:10
Guinness in šport – Povezanost iz sanj
Paddy Carberry | Guinness, globalni vodja športnih partnerstev
Paddy Carberry predstavlja ogromno moč pripovedovanja zgodb Guinnessa skozi šport ter prikazuje, kako ta znamenita pivska znamka izkorišča svojo sposobnost, da poveže potrošnike preko njihove skupne strasti do nogometa in ragbija.
17:10 – 17:45
»Nogometna ekipa, ki končno razume modo«
Peter Morgan | AC Milan, direktor marketinga in odnosov z uporabniki
Peter Morgan bo razkril, kako je legendarni italijanski nogometni klub postavil svojo globalno znamko na višjo raven. S prodorom v razvijajočo se modno kulturo so nedavno sklenili več sodelovanj, zaradi česar jih je portal The Business of Fashion opisal kot »nogometno ekipo, ki končno razume modo«.
18:00 – 19:15
Večerja in druženje
Hotel Slovenija (restavracija)
19:45 – 21:15
SPORTO 20 let, Awards & Brands
Kongresni center Portus
21:45 – 02:30
SPORTO Party
Rock’n’Roll Circus, Portorož

Petek, 22. november

09:30 – 10:05
SPORTO ogrevanje: Zmaj iz Kosez
Dokumentarni film o Goranu Dragiću
10:05 – 10:30
Onkraj sponzorstva: Razkrivanje vpliva in učinkovitosti

Tijana Popadić | SportIT, izvršna direktorica
Valentina Erčulj Džuban | Atlantic Group, vodja sponzorstev znamke Argeta
Katarina Košmrlj Muha | Mediana, vodja raziskav
Simona Kruhar Gaberšček | Marketing magazin, odgovorna urednica 

Članice žirije bodo povzele trende in ključne ugotovitve iz projektov letošnjih SPORTO nagrad na področju sponzorstev, digitalnega in trajnostnega razvoja. Ob prisotnosti vodje raziskave SPORTO Brands se bodo pogovorile tudi o merjenju vplivov in učinkovitosti.

10:30 – 11:10
Anatomija navijača

Jonathan Potts | Two Circles, glavni svetovalec

Vprašanje »Kako ljudje postanejo športni navijači?« je ključnega pomena za vse, ki delujejo v športni industriji. Vsi imamo mnenje, vendar gre za vprašanje, ki ga je težko meriti v s čustvi nabitem okolju, kjer resnico zakrivajo miti in klišeji. Ne zamudite poglobljenih spoznanj, ki jih bo o izvoru navijaštva delil Jonathan Potts iz agencije Two Circles, ki dnevno analizira navade milijonov navijačev po svetu.

11:10 – 11:30
Odmor za kavo in mreženje
11:30 – 12:05
LALIGA x EA Sports
Pedro Oliveira Cortez de Miranda | LALIGA, skrbnik imenskega partnerstva
S sezono 2023/24 je španska nogometna LaLiga začela pisati novo poglavje z imenskim partnerstvom z vodilno franšizo v industriji športnih videoiger Electronic Arts (EA). Sodelovanje, ki je zaživelo na različne načine, vključuje tudi zelo tesno sodelovanje pri soznamčenju LaLige z grafiko, tipografijo in drugimi vizualnimi elementi EA Sports.
12:05 – 12:35
Digitalni svet NBA
Sharon Fuller | NBA EMEA, podpredsednica za vsebine in družbene medije
Kako se NBA povezuje s svojimi privrženci po vsej Evropi? Sharon Fuller spremlja produkcijo NBA vsebin in izvajanje lokalizirane strategije na družbenih omrežjih v različnih regijah, na različnih platformah in kanalih.
12:35 – 13:00
Prihodnost športa, medijev in zabave
Branko Čakarmiš | PRO PLUS, strateški svetovalec za poslovni razvoj in vsebine
Kako bo videti prihodnost športnih medijev in zabave? Pridružite se enemu izmed vodilnih strategov na področju medijev v regiji v pogovoru o prihodnosti športnih pravic, pretočnih platform, spreminjajočih se potrošniških navadah in distribuciji vsebin v današnjem svetu, preplavljenem z mediji in vsebinami.
13:00 – 14:30
Kosilo in zaključek konference

Foto: Guliver, Chris Roque

* Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu. Program poteka v angleškem jeziku.

SPORTO podcast stage

Četrtek, 21. november

11:30 – 12:30
SPORTO x Forbes Slovenija


SPORTO s Forbes Slovenija ustvarja podcast o poslovnih priložnostih in vidikih slovenskega športnega biznisa. Največje številke se vrtijo pri prestopih nogometašev, zato bo uspešni nogometni agent Elvis Bašanović več kot primeren gost četrtkovega dopoldanskega podkasta.

15:00 – 16:00
SPORTO x Val 202


Športni novinarji radia Slovenija že nekaj let bogatijo slovensko medijsko sceno s podkastom Žoga je okrogla. Eminentni družbi radijcev se bo v Portorožu pridružil primorski nogometaš Mitja Viler.

Petek, 22. november

11:00 – 12:00
SPORTO x Arena Sport Slovenija


Športna televizija Arena Šport si s pogumnimi koraki utira pot v slovenske domove. Z ustvarjanjem posebnih oddaj in podkastov se lotevajo vseh specifik svetovnega in slovenskega športa. Nekdanji nogometaš Nejc Vidmar bo na Sporto konferenci premierno začel s snemanjem nove oddaje o izzivih, priložnostih in težavah, ki jih doživljajo športniki po koncu športnih poti. Njegov prvi gost bo nekdanji smučar Filip Flisar.

Ponedeljek, 1. december

08:30
Registracija
Hotel Slovenija
09:30
SPORTO dobrodošlica
09:40 – 10:20
Smeri razvoja športne industrije
V hitro spreminjajočem se in vse bolj kompleksnem okolju je razumevanje prihodnjih trendov pomembnejše kot kadarkoli prej. Od spreminjajočih se medijskih navad do novih tehnologij, od rastočih pričakovanj navijačev do inovativnih modelov prihodkov; kam dejansko gre športna industrija?
Nick Meacham | SportsPro, izvršni direktor
10:20 – 11:00
Reševanje poslovnih izzivov prek sponzorstev
Sponzorstva lahko rešujejo različne poslovne izzive – od prepoznavnosti blagovne znamke, vstopa na trg, vključevanja zaposlenih do družbenega vpliva. Vendar pa je za resnično izrabo potenciala potrebno več kot le logotip in stisk roke.
Ricardo Fort | Sport by Fort, ustanovitelj
11:00 – 11:30
Odmor in mreženje
11:30 – 12:00
Uporaba čustveno močnih trenutkov v marketingu
Šport ustvarja kolektivne, čustveno nabite izkušnje. Predstavitev bo pokazala, kako lahko trenutki v realnem času pritegnejo pozornost, povečajo angažiranost in okrepijo relevantnost blagovne znamke.
Pablo Dopico | Sportradar ad:s, direktor rasti
12:00 – 12:35
Welcome to Wrexham
Dokumentarna serija, ki združuje hollywoodski optimizem in valižansko tradicijo, predstavlja študijo primera sodobnega klubskega razvoja nekdanjega nogometnega petoligaša, pristnega pripovedovanja in rasti športne znamke na osnovi skupnosti.
Shaun Harvey | Wrexham AFC, klubski direktor
12:35 – 13:00
Klubi in lastništvo (diskusija)
Lastništvo lahko oblikuje identiteto in uspešnost kluba. V razpravi bomo raziskali, kako voditelji strateško vodijo klube, gradijo trajnostno rast ter uravnavajo športne ambicije, vključevanje skupnosti in komercialni uspeh.
Shaun Harvey | Wrexham AFC, klubski direktor
Alexandre Lefebvre | Hokejski klub Olimpija Ljubljana, podpredsednik in večinski lastnik
13:00 – 14:45
Kosilo in mreženje
Hotel Riviera (restavracija)
14:45 – 15:20
Od športne znamke do kulturne ikone
Ko športna blagovna znamka preseže igrišče, postane kulturna sila – oblikuje identiteto, čustva in pomen izven tekmovanja. Na primeru nagrajene vizualne identitete Pariz 2024 bo predstavljen način, kako oblikovanje in znamčenje dvigneta znamko na raven kulturnega simbola.
Anaïs G. Mootoosamy | W Conran Design, strateška direktorica
15:20 – 16:00
Financiranje prihodnosti: Sponzorstva ženskega športa
Ženski šport hitro raste, a se še vedno sooča s strukturnimi izzivi. Predstavili bomo pristope za privabljanje in ohranjanje sponzorstev, upravljanje pričakovanj z omejenimi viri ter komercializacijo angažiranosti.
Zarah Al-Kudcy | WSL Football, direktorica prihodkov
Sophie Morris | Evropsko sponzorsko združenje (ESA), predsednica
16:00 – 16:30
Odmor in mreženje
16:30 – 17:10
Denarni učinek partnerstev
Vprašanje »Koliko vrednosti dejansko prinaša sponzorstvo?« že vrsto let odmeva po sejnih sobah. Predstavitev bo presegla ugibanja in s pomočjo primerov iz prakse pokazala, kako sponzorske znamke dokazujejo svoj prihodkovni prispevek in kaj to pomeni za imetnike pravic, ki želijo izkazati resnično koristnost partnerstev.
Malph Minns | Strive Sponsorship, ustanovitelj
17:10 – 17:45
SPORTO Talk: Colin Jackson
V pogovoru z legendo atletike Colinom Jacksonom bomo raziskali njegovo kariero, poglede na svet atletike in globalni vpliv dogodka Wings for Life World Run.
18:00 – 19:30
Večerja in mreženje
Hotel Riviera (restavracija)
20:15 – 21:00
Podelitev SPORTO nagrad in predstavitev SPORTO znamk
Kongresni center Portus
21:45 – 02:00
SPORTO Party
Klub Pergola, Portorož

Torek, 2. december

09:40 – 10:15
SPORTO edicija oddaje 45 minut z Nejcem Vidmarjem: Ana Drev
Pogovori z upokojenimi športniki o izzivih in priložnostih po koncu tekmovalne kariere. Gostja: Ana Drev, nekdanja alpska smučarka in ustanoviteljica trajnostne blagovne znamke Snow Monkey. Vsebina v sodelovanju s TV Arena Sport.
10:15 – 10:55
Globalni marketinški trendi: Clio Sports
Predstavitev najbolj ustvarjalnih in inovativnih idej iz sveta športnega marketinga, ki premikajo meje in oblikujejo prihodnost športne kulture.
Maher Labban | Clio Sports, izvršni direktor
10:55 – 11:30
Od igre do zgodbe: prihodnost športnih vsebin
V svetu, kjer je pozornost omejena in lojalnost pridobljena, čustveni naboj pripovedovanja zgodb na novo oblikuje povezanost navijačev s športom. Od vstopa velikanov kot je Apple do tehnoloških inovacij — kakšna bo prihodnost in kakšen bo navijač leta 2030?
Sha Rasti | OMD EMEA, izvršni direktor športnih partnerstev
11:30 – 12:00
Odmor in mreženje
12:00 – 12:30
Club Brugge in zvestoba navijačev
Predstavitev strategij zvestobe navijačev preko točkovnih sistemov, nagrajevanja udeležbe na tekmah in vsakodnevnih aktivnosti, kot to odlično počnejo v enem bolj uveljavljenih belgijskih nogometnih klubov.
Lotte Denoo | Club Brugge, vodja programa zvestobe
12:30 – 13:00
Novo rojstvo zimsko-športne znamke
Kako Elan uporablja AI, partnerstva in soznamčenje, da nagovarja naslednjo generacijo smučarjev in ljubiteljev gora. Tudi o tem, kaj je ikonična znamka, stara 80 let, skozi preteklo obdobje naredila narobe.
Domen Gaiman | Elan, globalni vodja marketinga
13:00 – 13:35
SPORTO Talk: Emil Tedeschi
Pogovor o prepletu športa, marketinga in posla, strategiji, vodenju in razvoju športnih organizacij s predsednikom košarkarjev Cedevite Olimpije, sicer pa prvim možem Atlantic Grupe.
13:40 – 15:00
Kosilo in zaključek konference

* Organizator si pridržuje pravico do sprememb programa.
** Program bo potekal v angleškem jeziku.

Delavnica (Zavarovalnica Triglav)

Ponedeljek, 1. december (dvorana Amundsen)
11:30 – 12:30
Kariera po karieri: Šport in finančna (pre)udarnost
Kariera vrhunskega športnika je časovno omejena, zato je o obdobju, ki sledi, potrebno razmišljati dovolj zgodaj. Kako si zagotoviti finančno varnost, katere so športne odlike, ki veljajo v poslovnem svetu in kaj je potrebno vedeti pred vstopom na trg finančnih investicij za boljše obvladovanje tveganj.

Ivica Vulić | Zavarovalnica Triglav
Cene Prevc | olimpijec in poslovnež
Damjan Kurnik | Triglav Investments
Janez Srebot | Triglav Investments

* Organizator si pridržuje pravico do sprememb programa.
** Program bo potekal v angleškem jeziku.