SPORTO 2018: kaj nas letos čaka v (S)Portorožu?

Še dva tedna sta do tradicionalne mednarodne konference SPORTO 2018 (22. in 23. november), ki bo v Portorožu znova predstavila trende na področju marketinga in sponzorstev v športu. SPORTO ostaja izjemno stičišče za izmenjavo izkušenj in znanj sponzorskih znamk, športnih organizacij, agencij in medijev. Tudi letos na SPORTO prihaja vrhunska zasedba govorcev, saj bodo strokovne poglede in izkušnje z nami delili strokovnjaki iz osmih držav, vključno z dvema predsednikoma eminentnih evropskih športnih zvez, ter predstavili trende in izzive, povezane z izkoriščanjem komunikacijske in komercialne moči športa. Največji tovrstni dogodek v tem delu Evrope tako ostaja odlična priložnost za poslovno mreženje.

Zjutraj z junaškim ježkom, popoldan z Biki

Letošnji SPORTO se bo začel malce zabavljaško, takšna – sproščena, a še vedno nadvse resna – je namreč tematika prvih gostov. Za uvod se bo na SPORTO oder namreč prikotalil najbolj priljubljeni ježek v svetu športa. Ian Mollard iz agencije Curiosity 360 Productions bo razkril vse vidike maskote lanskega svetovnega prvenstva v atletiki (»Hero the Hedgehog«), ki je očarala svetovno javnost in tudi Usaina Bolta. Mollardu se bo pri temi športnega »entertainmenta« pred mikrofonom pridružil Kris Schoeters, izkušeni moderator športnih spektaklov.
Na četrtkovo dopoldne bo SPORTO odjadral v svet digitalnih medijev in marketinga, za to bosta poskrbela Jerry Newman, vodja športnih partnerstev pri Facebooku, in Kenny Ager, direktor naročnikov iz prodorne agencije WePlay, ki sodeluje tudi z velikani kot sta Red Bull in Ryder Cup.
Pred in po kosilu nas bo pot zanesla v Rusijo na minulo nogometno svetovno prvenstvo. Jeremy Edwards (Activative) bo delil vtise o sponzorskem okolju in aktivacijah največjega letošnjega športnega spektakla, iz prve roke pa bomo izvedeli vse o hrvaški nogometni družini (kampanja #Obitelj), svetovni podprvakinji, katere trud pred, med in po SP bo predstavil vodja komunikacij pri Hrvaški nogometni zvezi Tomislav Pacak.
Oder bo zatem zasedel eden uradno najboljših športnih družbenih medijev v ZDA. Luka Dukich iz slovitega košarkarskega kluba Chicago Bulls bo povedal, zakaj so prav Biki vodilni v NBA na področju oznamčenih sponzorskih vsebin. Carsten Thode, direktor strategij pri agenciji Synergy (med naročniki agencije so Coca-Cola, Under Armour, Bose in Beko), se bo še podrobneje posvetil specifičnosti marketinga, ki ga poganja strast, kot je to značilno za sponzorske znamke v športnem okolju.

Prvi dan letošnje konference bosta – z vpogledom v svet odbojke in ozadje priprav na moško evropsko prvenstvo 2019, ki ga bo gostila tudi Ljubljana – zaključila dva odbojkarska predsednika, evropski Aleksandar Boričić in slovenski Metod Ropret.

S čim so si prislužili nagrade?

Predsednik žirije naših nagrad Toby Hester bo dvignil petkov zastor na SPORTO odru v pogovoru s strokovnjakom za vsebinski marketing Neilom Morleyjem (Cat’s Eye Communications) in priznano marketinškio direktorico Vlatko Kamenić Jagodić (HEP), tudi članico žirije, ki bo razkrila tudi opažanja pri letošnjih nagrajencih. Kako sodelujeta slovita Wimbledon in IBM s skupaj kar 230-letno zgodovino, pa bo razložil Sam Seddon (IBM, vodja športnih sponzorstev).

Klepet na vrhu UEFA

Najbolj vpliven Slovenec v svetu športa je nedvomno Aleksander Čeferin, predsednik Evropske nogometne zveze, ki bo z udeleženci SPORTO konference delil izkušnje z vodenjem vodilne organizacije, ki narekuje trende na mnogih področjih športnega posla. Prvi mož UEFA bo na voljo tudi za vprašanja udeležencev.

Tudi nadaljevanje petkovega programa bo dokaj nogometno obarvano, saj bo Paul Rogers, direktor za digitalne medije pri italijanskem prvoligašu AS Roma in eno globalno najbolj cenjenih imen na tem področju, razložil, kako je prav rimski klub s svojim tonom komunikacije in zamislimi privabil številne navijače po celem svetu. V zaključnem delu konference bosta na letošnji SPORTO oder stopila Kenechi Belusevic iz medijskega giganta Discovery (pod njihovo okrilje spada tudi Eurosport) in Blaž Jarc, odgovorni urednik informativnega programa Planet TV, med drugim lastnik pravic Prve Lige Telekom Slovenije in ABA lige. Ena glavnih tem diskusije bodo spremenjene navade občinstva ter spremenjen način »porabe« športnih vsebin.

Komu nagrade, komu prestiž osebnih blagovnih znamk?

Na SPORTO večerni prireditvi 22. novembra bomo v sodelovanju z Evropskim sponzorskim združenjem (ESA) in Društvom za marketing Slovenije še sedmič nagradili najboljše primere dobre prakse na področju sponzorstev in trženja v športu. Najvišje uvrščeni projekt posamezne države v kategoriji »Najboljše sponzorstvo« se uvrsti v tekmovanje za nagrado ESA. Znova bomo v sodelovanju z Mediano razglasili SPORTO Brands 2018, in sicer za Slovenijo ter še šestič tudi za Hrvaško in Srbijo.