SPORTO, vodilna mednarodna konferenca o marketingu in sponzorstvih v športu v širši regiji, najavlja aktivnosti na poti do 17. izvedbe dogodka. V naslednjih tednih in mesecih v okviru svojih kanalov prinaša rezultate raziskave o vplivu pandemije na panogo v slovenskem okolju, novo številko SPORTO magazina ter aktualne pogovore s strokovnjaki po svetu. Konferenca je najavljena za 21. in 22. januar 2021 v Ljubljani.
Igra se je spremenila. Pandemija covid-19 je močno zaznamovala tudi marketinško in sponzorsko okolje. Potem ko so se za tri mesece zaprla vsa tekmovališča in smo se zbudili v novi realnosti (v tem času je bil izbor SPORTO vsebin na voljo na #SPORTOAtHome povezavi), se je svet športa in marketinga v okrnjeni obliki in s številnimi izzivi začel vračati. Po zadnjih podatkih iz vseevropske raziskave Evropskega sponzorskega združenja (ESA) se tudi pozitivizem glede okrevanja panoge počasi povečuje, posebej na strani sponzorskih znamk.
Verjamemo, da izmenjava izkušenj in najboljših praks, sledenje in soustvarjanje trendov ter argumentirane diskusije ostajajo glavno gonilo napredka. SPORTO tako ostaja na križišču vsebin s področja strategije in aktivacij sponzorstev, graditve športnih znamk, digitalnega komuniciranja, vključevanja navijačev ter tehnoloških inovacij s ciljem ustvarjanja dodane vrednosti za vse deležnike. Glede na spremenjene okoliščine bodo teme seveda obravnavane skozi prizmo prilagajanja in iskanja (digitalnih) rešitev in bolj trajnostnega pristopa.
Konferenca se seli v Ljubljano
Eppur si muove oziroma Alea iacta est! In vendar se premika! Kocka je padla! SPORTO konferenca najavlja kar dve odmevni spremembi, ki sta bili sicer v načrtu v času pred pandemijo.
Nov je tako termin kot tudi prizorišče. SPORTO konferenca, že sedemnajsta po vrsti, bo namreč potekala 21. in 22. januarja 2021 v Ljubljani. Gostitelj bo Cankarjev dom v obliki, ki jo bodo okoliščine dovoljevale: za določeno število udeležencev bo mogoča neposredna prisotnost, hkrati pa bo na voljo tudi ‘online’ različica konference. V Ljubljani je sicer potekala premierna izvedba konference leta 2004, v Portorožu pa je v tradicionalnem novembrskem terminu gostovala vse od leta 2008.
Do januarja ostaja še nekaj časa, da se temeljito pripravimo na nove izzive, da vnovič poiščemo eminentne goste in predavatelje, da s spremljevalnim programom popestrimo dvodnevno dogajanje in da na eno mesto znova privabimo vse, ki v športnem poslu daleč naokoli nekaj pomenijo. Dotlej pa nas čaka še kopica izzivov, med drugim tudi naslednje aktivnosti:
Raziskava o vplivu pandemije na razvoj in aktivnosti v slovenskem sponzorskem okolju
To poglobljeno raziskavo o sponzorstvih v novi realnosti in vplivu pandemije covid-19 v letu 2020 na naš in vaš posel organizatorji konference, podjetje Sport Media Focus, pripravlja v sodelovanju z Društvom za marketing Slovenije, Olimpijskim komitejem Slovenije, Ekonomsko fakulteto Univerze v Ljubljani in Fakulteto za šport Univerze v Ljubljani. Rezultati raziskave, v katero so bili vključeni odločevalci na strani sponzorskih znamk in lastnikov pravic, bodo znani v juliju, o izsledkih boste obveščeni.
SPORTO 2020 digitalni pogovori
Med septembrom in decembrom letos bomo enkrat mesečno pripravljali ekskluzivne pogovore z vodilnimi strokovnjaki iz sveta športnega marketinga, sponzorstev in nasploh športnega posla. V tej industriji je veliko izjemnih osebnosti, ki po svetu krojijo prihodnost športnega posla, in potrudili se bomo, da v našo in vašo družbo privabimo najbolj prodorna imena s tega področja. Spletni pogovori bodo na voljo ob brezplačni prijavi, podrobnosti sledijo kmalu.
SPORTO magazin
Naša revija, ki je v minulih letih prispevala k poglobljenim vsebinam na področju športno-poslovnih medijev pri nas in v naši okolici, bo letos ugledala luč sveta konec oktobra, ko bomo našim bralcem, tudi vsem udeležencem konference, in številnim poslovnim partnerjem tako doma kot v tujini, namenili dvojno številko.
Ne zamudite svoje priložnosti v svetu športnega posla, dobrodošli!