Zaključil se je SPORTO 2018

Zastor je padel in verjamemo, da je večina od skoraj 500 udeležencev letošnje SPORTO konference zadovoljna zapustila (S)Portorož. Na tradicionalnem dvodnevnem dogodku, že 15. po vrsti, se je namreč pred širnim avditorijem predstavila kopica zanimivih gostov iz sveta športnega marketinga in sponzorstev. Po pričakovanju je največ zanimanja pritegnilo gostovanje predsednika Evropske nogometne zveze (UEFA) Aleksandra Čeferina, osrednja dvorana v hotelu Slovenija pa je pokala po šivih tudi ob nastopu nekaterih drugih predavateljev.

Med drugim je na konferenci prvič sodeloval tehnološki gigant Facebook, v imenu katerega je četrtkovo dopoldne popestril Jery Newman, vodja športnih partnerstev. Med drugim je predstavil, kako športne organizacije po svetu uporabljajo Facebook in Instagram za krepitev odnosov s ciljnimi skupinami. Veliko pozornosti so poželi tudi Luka Dukich, vodja digitalnih vsebin pri slovitem NBA klubu Chicago Bulls, Tomislav Pacak, vodja komuniciranja pri svetovnih podprvakih, Hrvaški nogometni zvezi, ter Ian Mollard (Curiosity 360 Productions) s svojim junaškim ježkom (»Hero the Hedgehog«), Kenny Ager (digitalna agencija WePlay), Jeremy Edwards (Activative, sponzorski trendi na nogometnem svetovnem prvenstvu 2018 v Rusiji) in sponzorski strateg Carsten Thode (agencija Synergy). Ob koncu prvega konferenčnega dne je udeležence nagovoril tudi predsednik Evropske odbojkarske zveze Aleksandar Boričić, ki se je ob pomoči Odbojkarske zveze Slovenije ozrl tudi proti evropskemu prvenstvu v odbojki za moške, največjemu športnemu dogodku v Sloveniji v letu 2019.

V okviru konference so bila na večerni prireditvi vnovič podeljena priznanja za osebne/blagovne znamke z največjo vrednostjo v očeh javnosti na podlagi raziskave agencije Mediana oziroma SPORTO Brands 2018. V Sloveniji so jih prejeli košarkar Luka Dončić, alpska smučarka Ilka Štuhec, Nogometni klub Maribor. Na Hrvaškem so med dobitniki nogometaš Luka Modrić, atletinja Sandra Perković in nogometni klub Dinamo Zagreb, v Srbiji pa teniški zvezdnik Novak Đoković, atletinja Ivana Španović in nogometni klub Crvena zvezda.

Konferenca seveda nikoli ne mine brez podelitev SPORTO Awards, tokrat v petih različnih kategorijah. »Gorenje Simplyfans« (Gorenje), »Alpsko mleko & super junakinja Ilka« (Ljubljanske mlekarne), »Priprave« (Volkswagen Ljubljanski maraton), »Tekmujmo skupaj« (Petrol) in »Kolesarska dirka Po Sloveniji 2018« (Kolesarski klub Adria Mobil Novo mesto) so kot najboljši primeri dobrih praks na področju sponzorstev in marketinga v športu v jadranski regiji postali zmagovalci štirih kategorij in ene podkategorije nagrad SPORTO Awards 2018. Podrobnosti o zmagovalcih so na voljo na povezavi.

Drugi, petkov del konference je minil ob ogromnem zanimanju tako strokovne javnosti kot številnih prisotnih medijev za nastop Aleksandra Čeferina (UEFA), kasneje pa tudi Paula Rogersa (AS Roma). Prvi, predsednik najbogatejše in najbolj vplivne športne organizacije, je delil svoje izkušnje po dobrih dveh letih svojega dela ob Ženevskem jezeru, hkrati pa se je ozrl proti novim izzivom, ki ga čakajo v prihodnjih štirih letih na čelu UEFA, saj je 51-letni Grosupeljčan pred februarskimi volitvami edini kandidat za to najvišje mesto v evropskem nogometu.

Čeferinovemu pogovoru je sledil nastop Paula Rogersa, priznanega direktorja za digitalne medije nogometnega kluba AS Roma, veliko zanimanja pa je pritegnilo tudi predavanje Sama Seddona, vodje športnih sponzorstev pri tehnološkem velikanu IBM, ki skupaj z Wimbledonom spreminja dojemanje sodobnega tenisa.

Podrobnejši vpogled v zaključke konference ter intervjuji z gosti bodo na voljo v naslednjih tednih.
SPORTO 2018 je z mednarodno zasedbo govorcev ter udeleženci iz 15 držav znova potrdil, da dogodek v Portorožu v strokovnih krogih upravičeno uvrščajo med vodilne konference o marketingu in sponzorstvih v športu v tem delu Evrope.

Hvala za udeležbo, zaupanje ter soustvarjanje dogodka.

Video: